Eksploatacja jednotoru na Boernerowo

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 26 maja 2011, 21:01

NR TW rano zajmował się kierowaniem ruchem przy skrzyżowaniu torowiska i ul. Kaliskiego przy Kocjana. Światła wpadły znowu wykrywały niewidzialne tramwaje, bardzo dużo niewidzialnych tramwajów, więc panowie wzięli lizaki w dłoń i papierosy w zęby i dziarsko kierowali ruchem samochodów. Przy czym instruktor zapytany przeze mnie, czy ma uprawnienia do nakazywania mi wjazdu autobusem za sygnalizator podczas wyświetlania sygnału zabraniającego, nie odpowiedział.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 26 maja 2011, 21:10

Majusi pisze:Jak widać projektowanie sygnalizacji nie jest proste. Pytanie jest czy winny jest projekt czyli algorytmy sterowania w połączeniu z lokalizacją detektorów lub innych urządzeń
To wygląda raczej na awarię urządzenia.

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 26 maja 2011, 21:36

Szeregowy_Równoległy pisze:NR TW rano zajmował się kierowaniem ruchem przy skrzyżowaniu torowiska i ul. Kaliskiego przy Kocjana.
Od której godziny? Ja jechałem ok. 7:40, wszystko stało, a panowie z NR tylko stali i się patrzyli.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 26 maja 2011, 21:44

Websterek pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:NR TW rano zajmował się kierowaniem ruchem przy skrzyżowaniu torowiska i ul. Kaliskiego przy Kocjana.
Od której godziny? Ja jechałem ok. 7:40, wszystko stało, a panowie z NR tylko stali i się patrzyli.
Moment po 8 rano.

[ Dodano: |27 Maj 2011|, 2011 09:15 ]
Niewidzialne tramwaje tym razem przy skrzyżowaniu torowiska przy Dywizjonu 303 z Powstańców. A skoro są tam, to i przy Kocjana też. Powodowanie przez tę 20 takiego bałaganu jak w tej chwili to promocja tramwaju? Bo faktycznie autobusy jeżdżą teraz wolniej.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 30 maja 2011, 18:35

wyłączyła się sygnalizacja na trasie - nic się nie świeci
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 maja 2011, 18:46

Szeregowy_Równoległy pisze:Przy czym instruktor zapytany przeze mnie, czy ma uprawnienia do nakazywania mi wjazdu autobusem za sygnalizator podczas wyświetlania sygnału zabraniającego, nie odpowiedział.
Ma.

Natomiast do błędów detekcji tramwajów przy Kocjana czy Powstańców Śląskich (to coś nowego swoją drogą) TW nic nie mają, to stary dobry ZDM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 02 cze 2011, 17:40

Jest pierwsze ograniczenie do 10 km/h. W okolicach pierwszych łuków na własnym odcinku 20 zrobiły się "kanty".
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 03 cze 2011, 6:24

Glonojad pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Przy czym instruktor zapytany przeze mnie, czy ma uprawnienia do nakazywania mi wjazdu autobusem za sygnalizator podczas wyświetlania sygnału zabraniającego, nie odpowiedział.
Ma.
Nie bardzo... Chyba że w zatrzymaniu stały autobusy.
Rozporządzenie w sprawie kierowania ruchem drogowym z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym pisze:§ 2. 1. Do dawania poleceń i sygnałów uczestnikowi ruchu lub innej osobie znajdującej się na drodze upoważnia się:

4) umundurowanych i odpowiednio oznakowanych pracowników nadzoru ruchu komunikacji miejskiej — podczas wykonywania czynności związanych z zapewnieniem płynności ruchu pojazdów komunikacji miejskiej, zdarzeń drogowych oraz awarii technicznych z udziałem tych pojazdów
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 cze 2011, 6:25

Przecież Szeregowy napisał, że jechał autobusem! Czytasz, co cytujesz? :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 03 cze 2011, 6:26

Ale nie napisał że stał w zatrzymaniu :p Oj dobra, masz rację.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 cze 2011, 6:33

MeWa pisze:Jest pierwsze ograniczenie do 10 km/h. W okolicach pierwszych łuków na własnym odcinku 20 zrobiły się "kanty".
Jak w ciągu kilku dni nie zniknie, to będzie wstyd. Awaria może się zdarzyć zawsze, na szczęście Dzielny Redaktor MeWa niestrudzenie wykrywa tramwajowe afery.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Majusi
Posty: 605
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:23
Lokalizacja: Zielona Białołęka

Post autor: Majusi » 03 cze 2011, 14:05

Nie chcę być złośliwy, ale Boernerowo jakoś obnaża niedociągniecia TW. Należy zacząć od siebie.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 cze 2011, 15:26

Glonojad pisze:
MeWa pisze:Jest pierwsze ograniczenie do 10 km/h. W okolicach pierwszych łuków na własnym odcinku 20 zrobiły się "kanty".
Jak w ciągu kilku dni nie zniknie, to będzie wstyd. Awaria może się zdarzyć zawsze, na szczęście Dzielny Redaktor MeWa niestrudzenie wykrywa tramwajowe afery.
ja tylko informuję na forum - więc złośliwość daremna.

A po prostu liczba awarii i różnych błędów jest dosyć spora...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 cze 2011, 18:46

Bo poinformowanie na forum jest konstruktywnym sposobem rozwiązania zauważonego problemu, a nie złośliwością.

Tia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 cze 2011, 19:15

Glonojad pisze:Bo poinformowanie na forum jest konstruktywnym sposobem rozwiązania zauważonego problemu, a nie złośliwością.

Tia.
Jest przyczynkiem do ewentualnej dyskusji. Niestety nie mogę zawsze zajmować się rozwiazywaniem problemów TW - wierze, ze od tego są inni, bardziej kompetentni
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ