Eksploatacja jednotoru na Boernerowo
Moderator: Wiliam
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
NR TW rano zajmował się kierowaniem ruchem przy skrzyżowaniu torowiska i ul. Kaliskiego przy Kocjana. Światła wpadły znowu wykrywały niewidzialne tramwaje, bardzo dużo niewidzialnych tramwajów, więc panowie wzięli lizaki w dłoń i papierosy w zęby i dziarsko kierowali ruchem samochodów. Przy czym instruktor zapytany przeze mnie, czy ma uprawnienia do nakazywania mi wjazdu autobusem za sygnalizator podczas wyświetlania sygnału zabraniającego, nie odpowiedział.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Moment po 8 rano.Websterek pisze:Od której godziny? Ja jechałem ok. 7:40, wszystko stało, a panowie z NR tylko stali i się patrzyli.Szeregowy_Równoległy pisze:NR TW rano zajmował się kierowaniem ruchem przy skrzyżowaniu torowiska i ul. Kaliskiego przy Kocjana.
[ Dodano: |27 Maj 2011|, 2011 09:15 ]
Niewidzialne tramwaje tym razem przy skrzyżowaniu torowiska przy Dywizjonu 303 z Powstańców. A skoro są tam, to i przy Kocjana też. Powodowanie przez tę 20 takiego bałaganu jak w tej chwili to promocja tramwaju? Bo faktycznie autobusy jeżdżą teraz wolniej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ma.Szeregowy_Równoległy pisze:Przy czym instruktor zapytany przeze mnie, czy ma uprawnienia do nakazywania mi wjazdu autobusem za sygnalizator podczas wyświetlania sygnału zabraniającego, nie odpowiedział.
Natomiast do błędów detekcji tramwajów przy Kocjana czy Powstańców Śląskich (to coś nowego swoją drogą) TW nic nie mają, to stary dobry ZDM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie bardzo... Chyba że w zatrzymaniu stały autobusy.Glonojad pisze:Ma.Szeregowy_Równoległy pisze:Przy czym instruktor zapytany przeze mnie, czy ma uprawnienia do nakazywania mi wjazdu autobusem za sygnalizator podczas wyświetlania sygnału zabraniającego, nie odpowiedział.
Rozporządzenie w sprawie kierowania ruchem drogowym z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym pisze:§ 2. 1. Do dawania poleceń i sygnałów uczestnikowi ruchu lub innej osobie znajdującej się na drodze upoważnia się:
4) umundurowanych i odpowiednio oznakowanych pracowników nadzoru ruchu komunikacji miejskiej — podczas wykonywania czynności związanych z zapewnieniem płynności ruchu pojazdów komunikacji miejskiej, zdarzeń drogowych oraz awarii technicznych z udziałem tych pojazdów
Polityka złym doradcą w pracy!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przecież Szeregowy napisał, że jechał autobusem! Czytasz, co cytujesz?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak w ciągu kilku dni nie zniknie, to będzie wstyd. Awaria może się zdarzyć zawsze, na szczęście Dzielny Redaktor MeWa niestrudzenie wykrywa tramwajowe afery.MeWa pisze:Jest pierwsze ograniczenie do 10 km/h. W okolicach pierwszych łuków na własnym odcinku 20 zrobiły się "kanty".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
ja tylko informuję na forum - więc złośliwość daremna.Glonojad pisze:Jak w ciągu kilku dni nie zniknie, to będzie wstyd. Awaria może się zdarzyć zawsze, na szczęście Dzielny Redaktor MeWa niestrudzenie wykrywa tramwajowe afery.MeWa pisze:Jest pierwsze ograniczenie do 10 km/h. W okolicach pierwszych łuków na własnym odcinku 20 zrobiły się "kanty".
A po prostu liczba awarii i różnych błędów jest dosyć spora...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo poinformowanie na forum jest konstruktywnym sposobem rozwiązania zauważonego problemu, a nie złośliwością.
Tia.
Tia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Jest przyczynkiem do ewentualnej dyskusji. Niestety nie mogę zawsze zajmować się rozwiazywaniem problemów TW - wierze, ze od tego są inni, bardziej kompetentniGlonojad pisze:Bo poinformowanie na forum jest konstruktywnym sposobem rozwiązania zauważonego problemu, a nie złośliwością.
Tia.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]