Jak zwykle bredzisz głupoty.Jachim pisze:Kolega mi powiedział przed chwilą, że do Mobilisu przyszło 6 Scani takie same jak w PKSie tylko nowe, poza A609, który ponoć też przeszedł. Wieczorem podeśle mi zdjęcie to tu wstawię. Jeśli ktoś coś wie to proszę o potwierdzenie/zaprzeczenie
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A jaki wóz? Chodzi mi o model. W Solinach jest zimno i będzie. W Jelczach jest zimno i będzie. U10 - zimno bez szans na poprawę. W Alpino powinno być ciepło. W U12 (w obu wersjach) bywa różnie, zależy czy piec działa, bo ogrzewanie w drugiej klasie włącza się dopiero, jak temperatura silnika przekroczy 65 stopni, a w części piece są ustawione na 60, więc kierowca ma ciepło, a pasażerowie nie. W U18 jest podobnie, poza tym część nagrzewnic na pace nie działa, dopiero będą naprawiane. Np A743 grzeje tylko w sekcji B.grando pisze:Czy w autobusach Mobilisu zawsze jest rano tak zimno, czy tylko ja miałem takiego pecha?
Żadnego info odnośnie ogrzewania nie było. Kierowcy grzeją wedle własnego uznania.MeWa pisze:A oficjalnie zaczął się już sezon grzewczy w autobusach?
W nich przynajmniej w kabinie zawsze jest ciepło od silnikaSzeregowy_Równoległy pisze:W Solinach jest zimno i będzie.
Bywa różnie - miałem już takiego, w którym u pasażerów było cieplej niż u mnie. Może przed zimą coś poprawią - nie wiem, bo jak mam jechać gdzieś Jelczem to nie mam zwykle wesołej miny, raczej ich unikam.Szeregowy_Równoległy pisze:W Jelczach jest zimno i będzie.
A061 grzał tak, że ludzie przychodzili z prośbami o wyłączenie (w nocy, dodajmy). Serio - było znacznie cieplej niż u mnie w kabinie, z góry lał się niemiłosierny żar.Szeregowy_Równoległy pisze:W Alpino powinno być ciepło.
To chyba nie jest reguła - miałem takiego, który grzał u pasażerów mimo że termometr wskazywał 60 stopni.Szeregowy_Równoległy pisze:W U12 (w obu wersjach) bywa różnie, zależy czy piec działa, bo ogrzewanie w drugiej klasie włącza się dopiero, jak temperatura silnika przekroczy 65 stopni
noidea
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Może poprawili, zeszłej zimy obowiązywało 65. Przy czym jeśli już po włączeniu grzania drugiej klasy temperatura nieznacznie spadła, to dmuchało dalej.Adam G. pisze:To chyba nie jest reguła - miałem takiego, który grzał u pasażerów mimo że termometr wskazywał 60 stopni.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Co prawda w gniotach latem ogrzewanie działa bardzo dobrze ale rozumiem, że Libero to inna konstrukcjaSzeregowy_Równoległy pisze: W Jelczach jest zimno i będzie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Libero to nowsza konstrukcja, ale nie tak zaawansowana jak poprawnie grzejące Mastero. Libero to wersja przejściowa: udało się wyeliminować problem ogrzewania latem, nie udało się rozwiązać problemu braku ogrzewania zimąGlonojad pisze:Co prawda w gniotach latem ogrzewanie działa bardzo dobrze ale rozumiem, że Libero to inna konstrukcjaSzeregowy_Równoległy pisze: W Jelczach jest zimno i będzie.
Szkoda, że przy okazji udało się wynaleźć kilka(dziesiąt) całkiem nowych problemówSzeregowy_Równoległy pisze:Libero to nowsza konstrukcja, ale nie tak zaawansowana jak poprawnie grzejące Mastero. Libero to wersja przejściowa: udało się wyeliminować problem ogrzewania latem, nie udało się rozwiązać problemu braku ogrzewania zimą
noidea