Strona 69 z 74
Problemy komunikacyjne Służewca
: 12 maja 2025, 13:53
autor: man1956
To nie byłoby takie głupie...
Problemy komunikacyjne Służewca
: 12 maja 2025, 15:00
autor: wincenty
Łukasz pisze: ↑12 maja 2025, 13:39
man1956 pisze:
168 od dziś na nowej trasie, ale mapa na stronie ZTM-u nieaktualna.
Oj to objazd wszak tylko

A może już nigdy nie da się skręcić przegubem na Spartańska?
I dociągamy 168 do Instalatorów...
Problemy komunikacyjne Służewca
: 12 maja 2025, 15:15
autor: man1956
Szkoda tylko, że nie ma prostego połączenia między Woronicza a Instalatorów.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 12 maja 2025, 15:18
autor: michael112
Główny problem to brak bezpośredniego lewoskrętu z Grójeckiej w Instalatorów. Bo to że musiałoby na chwilę skręcić w Żwirki to już nie przesadzajmy...
Problemy komunikacyjne Służewca
: 12 maja 2025, 15:20
autor: primoż
Ja bym najpierw zadał pytanie, czy linia w takiej relacji to musi jeździć aż z Witolina?
Problemy komunikacyjne Służewca
: 12 maja 2025, 15:30
autor: Gdynianin
No i brakującym elementem w tej relacji jest brak dojazdu z/do PKP Żwirki. Czyli brak przystanku nad wiaduktem po drugiej stronie (i legalnego dojścia do niego).
Pytanie jednak jak podzielić zestaw 168-228, by pracował najlepiej?
Problemy komunikacyjne Służewca
: 12 maja 2025, 19:14
autor: pawcio
man1956 pisze: ↑12 maja 2025, 15:15
Szkoda tylko, że nie ma prostego połączenia między Woronicza a Instalatorów.
Lewoskręt w 1 sierpnia na przeguby też się nie nadaje.
Re: Problemy komunikacyjne Służewca
: 12 maja 2025, 19:44
autor: Łukasz
Gdynianin pisze:No i brakującym elementem w tej relacji jest brak dojazdu z/do PKP Żwirki. Czyli brak przystanku nad wiaduktem po drugiej stronie (i legalnego dojścia do niego).
Pytanie jednak jak podzielić zestaw 168-228, by pracował najlepiej?
Jak będzie tramwaj na Rakowieckiej, to jednak pewnie 168 nie zostanie na górze. Może wróci jako coś w rodzaju 318
228 nie będzie jeździć po Woronicza, bo wg ZTM, potencjał tu jest na przeguby a nie na mikrobusy (co jest prawdą).
Ogólnie, tak jak pisałem, bardziej potrzeba czegoś do Wierzbna niż wydłużonego w nieskończoność 168 z Ursusa na Witolin (choćby w dwóch połówkach).
Nie no, to jakoś wszystko jest nierealne w żadnym kawałku.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 13 maja 2025, 9:42
autor: eloelo520
na Instalatorów przez ul. Woronicza powinno pojechać 130, zamiast na Wilanosko
Re: Problemy komunikacyjne Służewca
: 13 maja 2025, 9:52
autor: Łukasz
eloelo520 pisze:na Instalatorów przez ul. Woronicza powinno pojechać 130, zamiast na Wilanosko
Oczywiście przeczytałeś wszystkie argumenty przeciw i znalazłeś jakiś za, żeby to napisać tutaj, prawda? I zaraz go pewnie przekażesz.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 13 maja 2025, 11:30
autor: Glonojad
michael112 pisze: ↑12 maja 2025, 15:18
Główny problem to brak bezpośredniego lewoskrętu z Grójeckiej w Instalatorów. Bo to że musiałoby na chwilę skręcić w Żwirki to już nie przesadzajmy...
To nawet mogłaby być zaleta, gdyby dałosię zrobić przystanek na pasie ruchu na wiadukcie. No ale są TYLKO TRZY, więc NIEDASIE.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 13 maja 2025, 11:37
autor: R-9 Chełmska
I tak nie ma tam legalnego zejścia na przystanek PKP

Problemy komunikacyjne Służewca
: 13 maja 2025, 11:42
autor: Glonojad
No a po co, skoro nie ma przystanku...
Problemy komunikacyjne Służewca
: 13 maja 2025, 16:17
autor: Matt Cubis
Glonojad pisze: ↑13 maja 2025, 11:30
michael112 pisze: ↑12 maja 2025, 15:18
Główny problem to brak bezpośredniego lewoskrętu z Grójeckiej w Instalatorów. Bo to że musiałoby na chwilę skręcić w Żwirki to już nie przesadzajmy...
To nawet mogłaby być zaleta, gdyby dałosię zrobić przystanek na pasie ruchu na wiadukcie. No ale są TYLKO TRZY, więc NIEDASIE.
Jeżeli mówimy o wiadukcie nad PKP ŻiW to jest pewna nadzieja : >
Problemy komunikacyjne Służewca
: 13 maja 2025, 16:21
autor: person
Matt Cubis pisze: ↑13 maja 2025, 16:17
Jeżeli mówimy o wiadukcie nad PKP ŻiW to jest pewna nadzieja : >
Przystanek tymczasowy w czasie wyłączenia ruchu tramwajowego do Okęcia?