Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 kwie 2022, 14:28

ashir pisze:Postój na Konwiktorskiej wynosi w DP od 13 do 35 minut (dla większości kursów ok. 25-30 minut) i w DŚ od 6 do 36 minut (zwykle 35 minut).
No tylko trzeba punktualnie dojechać.
ŁK

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 kwie 2022, 15:00

ashir pisze:
08 kwie 2022, 13:53
Postój na Konwiktorskiej wynosi w DP od 13 do 35 minut (dla większości kursów ok. 25-30 minut) i w DŚ od 6 do 36 minut (zwykle 35 minut).
Wtedy autobus przyjechał 3 minuty przed odjazdem, a w rozkładzie było coś chyba około 15 minut postoju. Gratulacje, jeżeli w DS jest faktycznie 6 minut.

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 kwie 2022, 15:10

Może wtedy kiedy nie ma korków koło Zachodniego. Czyli przed 7.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 08 kwie 2022, 15:15

6 minut jest po jednym razie na dwóch brygadach - raz od 19:38 do 19:44 i drugi raz od 20:08 do 20:14.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 kwie 2022, 15:43

fraktal pisze:
08 kwie 2022, 15:00
ashir pisze:
08 kwie 2022, 13:53
Postój na Konwiktorskiej wynosi w DP od 13 do 35 minut (dla większości kursów ok. 25-30 minut) i w DŚ od 6 do 36 minut (zwykle 35 minut).
Wtedy autobus przyjechał 3 minuty przed odjazdem, a w rozkładzie było coś chyba około 15 minut postoju. Gratulacje, jeżeli w DS jest faktycznie 6 minut.
Gratulacje, że czytasz ze zrozumieniem. Celowo w nawiasie podałem długość postoju dla większości kursów.
Łukasz pisze:
08 kwie 2022, 14:28
ashir pisze:Postój na Konwiktorskiej wynosi w DP od 13 do 35 minut (dla większości kursów ok. 25-30 minut) i w DŚ od 6 do 36 minut (zwykle 35 minut).
No tylko trzeba punktualnie dojechać.
Dlatego postoje wynoszą średnio po 30 minut, żeby wytracić opóźnienie i móc się naładować. Ale pamiętaj, że nie przez cały dzień są korki i nie trzeba się co kółko ładować.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 kwie 2022, 16:02

ashir pisze:
08 kwie 2022, 15:43
fraktal pisze:
08 kwie 2022, 15:00

Wtedy autobus przyjechał 3 minuty przed odjazdem, a w rozkładzie było coś chyba około 15 minut postoju. Gratulacje, jeżeli w DS jest faktycznie 6 minut.
Gratulacje, że czytasz ze zrozumieniem. Celowo w nawiasie podałem długość postoju dla większości kursów.
Łukasz pisze:
08 kwie 2022, 14:28

No tylko trzeba punktualnie dojechać.
Dlatego postoje wynoszą średnio po 30 minut, żeby wytracić opóźnienie i móc się naładować. Ale pamiętaj, że nie przez cały dzień są korki i nie trzeba się co kółko ładować.
No świetnie, pomyślałbym nawet, że to Ty ten rozkład układałeś. Jeżeli ładowarka jest na jednym krańcu tak korkogennej linii, to wszystkie postoje na tymże krańcu powinny mieć po 30 minut. Zwłaszcza w godzinach popołudniowego szczytu, gdzie wiadomo, że wszystko stoi, a w rozkładzie jedna z brygad ma przyjechać na Konwiktorską o 17:28, a odjechać o 17:45, to wiadomo, że będzie to tylko na papierze i linia jeszcze bardziej straci na atrakcyjności,

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 kwie 2022, 17:25

Zamiast wydłużać postoje w nieskończoność to trzeba walczyć z korkogennością. ;-)

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 kwie 2022, 17:30

ashir pisze:
08 kwie 2022, 17:25
Zamiast wydłużać postoje w nieskończoność to trzeba walczyć z korkogennością. ;-)
Jak otworzą trzeci tunel to może się poprawi. Ale na to się nie zapowiada.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 kwie 2022, 18:06

ashir pisze:Zamiast wydłużać postoje w nieskończoność to trzeba walczyć z korkogennością. ;-)
Mikrobus co 45 minut po Trakcie i tyle. Resztę skrócić do MRD
Georg pisze:
ashir pisze:
08 kwie 2022, 17:25
Zamiast wydłużać postoje w nieskończoność to trzeba walczyć z korkogennością. ;-)
Jak otworzą trzeci tunel to może się poprawi. Ale na to się nie zapowiada.
Nie zapowiada się, żeby mieli otworzyć tunel?
ŁK

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 kwie 2022, 18:13

Łukasz pisze:
08 kwie 2022, 18:06
Georg pisze:
Jak otworzą trzeci tunel to może się poprawi. Ale na to się nie zapowiada.
Nie zapowiada się, żeby mieli otworzyć tunel?
Jeżdżę codziennie i z Bitwy na Wolska szybciej jeżdżę tramwajem do UD Ochota i 11. Nic się nie zmieniło od kilku miesięcy.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 kwie 2022, 18:15

Łukasz pisze:
08 kwie 2022, 18:06
ashir pisze:Zamiast wydłużać postoje w nieskończoność to trzeba walczyć z korkogennością. ;-)
Mikrobus co 45 minut po Trakcie i tyle. Resztę skrócić do MRD
Tylko, że korki są przede wszystkim na odcinku Skorosze - Rondo Daszyńskiego, a nie na końcówkach trasy.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 kwie 2022, 18:16

Łukasz pisze:
08 kwie 2022, 18:06
ashir pisze:Zamiast wydłużać postoje w nieskończoność to trzeba walczyć z korkogennością. ;-)
Mikrobus co 45 minut po Trakcie i tyle. Resztę skrócić do MRD
Ursusy powinny mieć zatrudnienie, a na Konwiktorskiej jest jedyna ładowarka dla nich. No i na zajezdni druga, dlatego wysłanie ich na 222 po trasie na Konwiktorską nie jest złym pomysłem, według mnie. A 178 wówczas rzeczywiście skrócić.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 kwie 2022, 18:19

ashir pisze:
Łukasz pisze:
08 kwie 2022, 18:06
Mikrobus co 45 minut po Trakcie i tyle. Resztę skrócić do MRD
Tylko, że korki są przede wszystkim na odcinku Skorosze - Rondo Daszyńskiego, a nie na końcówkach trasy.
Spróbuj jeszcze raz. tip: mówimy o ruszaniu z Konwiktorskiej i koniecznosci istnienia linii dla niewidomych tamże. Swoją drogą taki mikrobus to i na Karową by wjechał, choć wtedy to już co 45 minut lekko bez sensu :)
ŁK

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 kwie 2022, 18:19

fraktal pisze:
Łukasz pisze:
08 kwie 2022, 18:06
Mikrobus co 45 minut po Trakcie i tyle. Resztę skrócić do MRD
Ursusy powinny mieć zatrudnienie, a na Konwiktorskiej jest jedyna ładowarka dla nich. No i na zajezdni druga, dlatego wysłanie ich na 222 po trasie na Konwiktorską nie jest złym pomysłem, według mnie. A 178 wówczas rzeczywiście skrócić.
Albo może zmienić im pantografy…
ŁK

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 kwie 2022, 18:27

Prywatnie, mi tam trasa 222 na Konwiktorską byłaby na rękę, jednak ma to taki mankament że na drugiej pętli 222 - Spartańskiej - jest ładowarka na Solarisy. I jakie autobusy na tę linię puszczać? Połowa brygad na Ursusy, połowa na Solarisy?
Powinno się dostosować - zarówno ładowarkę, jak i autobusy - do jednolitego standardu ładowania. Z tego co wiem, takie próby były już przy niektórych SU12El które to zostały przerobione pod ładowarki dla przegubowców. Ze względu na to iż przegubowców jest najwięcej, to właśnie ich sposób ładowania powinien stać się warszawskim standardem i pod ten standard powinny zostać dostosowane wszystkie pozostałe SU12, a także Ursusy, oraz wszystkie ładowarki.

ODPOWIEDZ