Wasze pomysły na obsługę linii przez poszczególne zajezdnie

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 10 kwie 2008, 15:23

W takim razie nie 116, a 501 lub 522 do wymiany - czy tam też wszystkie danonkowe brygady zaczynają odpowiednio na Os. Górczewska i Znana?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 10 kwie 2008, 15:29

Dokładnie nie wiem, ale generalnie taki jest sens podziału obsługi linii. Jedna zajezdnia bierze brygady zaczynające na jednym krańcu, druga na drugim krańcu - tam, gdzie ma bliżej.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 10 kwie 2008, 15:32

Teoretycznie taki powinien być sens podziału brygad, ale w Warszawie nie brak wyjątków od tej zasady - jest o tym cały temat na forum. Z drugiej strony jeżeli wyjazdy/zjazdy są po trasie i wpisane na rozkładach, to odległości krańców nie mają już aż tak dużego znaczenia - można tak jechać nawet przez całe miasto
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 10 kwie 2008, 16:02

altar pisze:Co wy na to?
Chyba sobie żartujesz :D
Chcesz aby Kleszczowa zaczynała na 155 na Torwarze a Ostrobramska na 188 na Lotnisku albo na 521 na Szczęśliwicach, 523 na Starym Bemowie ?! :shock:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 kwie 2008, 21:46

altar pisze:Teoretycznie taki powinien być sens podziału brygad, ale w Warszawie nie brak wyjątków od tej zasady - jest o tym cały temat na forum.
Jest tam też tego wytłumaczenie. Przy długich liniach do tego podczepionych pod różne koordynacje niemal niemożliwe jest takie ułożenie rozkładu by wszystkie brygady miały wyjazd i zjazd z tego samego krańca i do tego jeszcze mieściła się w dozwolonym czasie pracy bez trzeciej zmiany.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 28 wrz 2008, 15:18

Rafał5202 pisze:

co do 719 sie zgadzam 0% kleszca 100 % rredutowej
lol, to są plany po skasowaniu veolii, niezły górnik z ciebie :D
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 wrz 2008, 16:03

Hmmm a ja pomyślałem nad czymś takim aby wyjazdy i zjazdy na 202 z Mobilisu realizować jako 127, a wyjazdy i zjazdy na 305 jako 119. Tylko tutaj wieczorem można zostawić na 1-2 kółko. Może być?

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 28 wrz 2008, 16:48

Wiesz. Generalnie ludzie lubią wczesno-poranne kursy, a szczególnie linii jadących do Centrum. To solinowe 127 nie zabrałoby połowy chętnych pasażerów z Włoch. Pomijając śmiech jaki by wywoływało.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 wrz 2008, 17:06

Zawsze można wsadzić pomiędzy planowe. W sumie to jeszcze się nad jedną rzeczą zastanawiam skoro mamy takie linie co kursują w dś w godzinach 9:00-17:00 co 20 minut, a później co 30 zarówno przegubowe jak i solowe, to czy nie można spróbować te maratony solówkowe zamienić na całki przekładańce? Przykładowo M3/160 zamienić w 53/160 gdzie przed 9:00 i po 17:00 by sobie jeździło na 500 a potem tak jak obecnie w 9-17 jako 160?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 wrz 2008, 15:15

solaris8315 pisze:Przykładowo M3/160 zamienić w 53/160 gdzie przed 9:00 i po 17:00 by sobie jeździło na 500 a potem tak jak obecnie w 9-17 jako 160?
A gdzie znajdziesz maraton, który by zszedł z 160 na BWL? MZA sobie życzy 30 maratnów w DŚ.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 31 gru 2008, 13:49

:arrow: REDUTOWA: 105/ Kleszczowa
:arrow: : 111/Ostrobramska
:arrow: ; 112/Stalowa/kleszczowa
:arrow: : 114/Stalowa/its
:arrow: : 116/Woronicza/its
:arrow: : 122/Mobilis
:arrow: : 125/Kleszczowa/stalowa
:arrow: : 129/Mobilis
:arrow: : 132/Mobilis
:arrow: : 149/Mobilis
:arrow: : 151/Ostrobramska
:arrow: : 154/kleszczowa
:arrow: : 155/Kleszczowa
:arrow: : 159/kleszczowa (dojazd na koło jako 129)/ mobilis
:arrow: : 167/Woronicza/ITS
:arrow: : 171/Kleszczowa (dojazd jako 184 do nowego Bemowa)
:arrow: : 180/Woronicza/Mobilis
:arrow: : 184/Kleszczowa
:arrow: : 186/Woronicza/Stalowa/ITS
:arrow: : 189/Kleszczowa/Woronicza
:arrow: : 190/Stalowa/Kleszczowa (dojazd na Górczewską jako 189)
:arrow: : 194/Grodzisk/Kleszczowa (po jednej brygadzie grodzio dwie kleszcze)
:arrow: : 197 całość
:arrow: : 404/kleszczowa/Woronicza
:arrow: : 406/ITS/Stalowa
:arrow: : 408/kleszczowa/Ostrobramska
:arrow: : 409 całość
:arrow: : 410/ Stalowa/ITS
:arrow: : 501/ Woronicza
:arrow: : 506/Kleszczowa/Stalowa
:arrow: : 507/Ostobramska
:arrow: : 508 (dojazd i zjazd jako 186 do/z Tarchomina na pętli
przebiera się na 508)./stalowa/ITS.
:arrow: : 510/Stalowa/ITS (całki)
:arrow: : 511/ITS dwie całki + dodatki(dwa)
:arrow : 520/Ostrobramska
:arrow: : 522/Woronicza
:arrow: : 523/Ostrobramska/stalowa (włączenie od Wiatracznej)
:arrow: : 701 (tylko całki)/ ITS (dodatki)
:arrow: : 708 (tylko całki)/ITS (dodatki)
:arrow: : 712/Mobilis ( po dwie brygady,) Mobilis całka+ dodatek
:arrow: : 714/Mobilis
:arrow: : 719 całość
:arrow: : Linie 103,106, 110,170,181 do podziału między Mobilis i ITS , Grodzio.
:arrow: 105 linia jeździ koło zakładu,krótki dojazd na linię.
:arrow: 111 Stosunkowo krótki dojazd do Esperanto.
:arrow: 112 włączenie po trasie linii dogodny dojazd do włączenia się.
:arrow: 114 Zjazdy i dojazdy z/na Bródno do metra Marymont.
:arrow: 116 dojazdy i zjazdy z/do Chomiczówka jako 167.
:arrow: 122 dojazd i zjazd na Bemowo jako 154.
:arrow: 125 włączenie po trasie.
:arrow: 129 linia koło zakładu.
:arrow: 132 dojazdy i zjazdy jako 184 do Reduta Wolska.
:arrow: 149 Groty
:arrow: 151 Młynów
:arrow: 155 linia koło zakładu
:arrow: 159 jak wyżej
:arrow: 167 jak wyżej
:arrow: 171 jak wyżej
:arrow: 180 bliski dojazd do CM.WOJSKOWY. stosunkowo krótki.

[ Dodano: Sro 31 Gru, 2008 13:59 ]
pawcio pisze:A po co to? Na Torwar obecnie najbliżej jest właśnie z Ostrobramskiej.
:arrow: Może i tak ale pomyślałeś o zmianach na linii gdybyś podsłuchał kiermanów jeżdzących na 159 i 155 to by ći pawciu uszy zwiędły, życzę ci abyś do pracy dojeżdzał samochodem a potem drałował na zmianę na torwar lub siekierki no i puste bezsensowne dojazdy do krańców. Powodzenia. :D

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 31 gru 2008, 14:34

Grzesiu wróciłeś :dance:
Wreście nowe pomysły, tego było nam trzeba :super:

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 05 sty 2009, 11:43

Jamnik o zajezdni Kleszczowa w innym temacie pisze:Nadmiar to tu jest deskorolek, a nie solówek.
A może by tak Kleszczowa wzięła od Woronicza brygady na linii 148, w zamian za coś z zakazem sztywniaków, gdzie możnaby wówczas rzucić więcej niskaczy?

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 05 sty 2009, 14:49

174 w Święto powinno być obsługiwane Stalowa jelcze bo many się marnuja i woronicza u15 :-?
5280

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 06 sty 2009, 8:28

jacek pisze:Grzesiu wróciłeś :dance:
Wreście nowe pomysły, tego było nam trzeba :super:
To jest tylko moje prywatne zdanie które wolno Mi mieć , a reszta ludków nie musi się z tym zgadzać. :D

[ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 08:39 ]
Od razu widać że w z.t.m nikt nie orientuje się jaki i w jakiej ilości posiadają zakłady tabor , bo w tedy nie wychodziły by takie kwiatki. A i jeszcze jedno na 510 był zakaz swego czasu wysyłania 15-metrowych wozów, a tu i teraz kleszcze wysyłają nerwoplany, pytanie zakaz jest czy go znieśli . Jeśli jest to z.t.m sam sobie przeczy, wiedząc ,że kleszczowa nie da nic innego jak tylko niskacza neoplana. Gdzie reduta ma bliżej i dysponuje odpowiednim sprzętem (D.P.). :?: :?: :?: :?:

Zablokowany