Korki i zatory

Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 maja 2007, 0:50

levar pisze:Załużmy
Lepiej nie =; ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 29 maja 2007, 1:01

Załóżmy? O to chodzi? Pierwszy raz naprawdę od dawna zrobiłem błąd ort. Sorki 8-[

Awatar użytkownika
Sindbad
Posty: 900
Rejestracja: 16 gru 2005, 15:58
Lokalizacja: Służew

Post autor: Sindbad » 29 maja 2007, 11:52

MeWa pisze:To byłoby w sumie logiczne, żeby to ZTM miał ekspedycje i żeby kontrolował wszystkie autobusy. Jeśli ZTM pełni funkcję organizatora, to też powinien - w razie konieczności - decydować o wprowadzeniu trybu SB (a nie ekspedytor MZA)... Nie widzę uzasadnienia, żeby ekspedycje były tylko we władaniu MZA.
=D> =D> Takie były pierwotne założenia przy powstaniu ZTM. Obecnie służby nadzoru się dublują MZA swoje TW swoje i na dokładke instruktorzy ZTM ](*,)
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec

Awatar użytkownika
Tadek A.
Posty: 429
Rejestracja: 02 maja 2007, 10:08
Lokalizacja: spod Warszawy
Kontakt:

Post autor: Tadek A. » 02 cze 2007, 12:35

levar pisze:Załużmy, że ekspedytor MZA wprowadza SB na 195. Czy może on także zarządzać brygadami ITS-u?
Owszem.
14.07.2008 - i starczy...

Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 02 cze 2007, 19:29

Nie twierdzę, że to źle, ale z jakiej zatem paki MZA może kierować ITS-em? Co innego ZTM...

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 cze 2007, 20:00

levar pisze:Nie twierdzę, że to źle, ale z jakiej zatem paki MZA może kierować ITS-em
A z jakiej ITS, czy nawet PKS może kierować MZA?

bo tak już jest.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 02 cze 2007, 20:16

R-9 Chełmska pisze:A z jakiej ITS, czy nawet PKS może kierować MZA?
Z takiej samej.
xxx

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 cze 2007, 20:20

Hieronim pisze:
R-9 Chełmska pisze:A z jakiej ITS, czy nawet PKS może kierować MZA?
Z takiej samej.
ANo też właśnie. Widać levarowi ciężko to pojąć.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 02 cze 2007, 20:22

R-9 Chełmska pisze:Widać levarowi ciężko to pojąć.
Ułatwię zadanie - ZTM ustala, który z przewoźników odpowiada za SB na linii obsługiwanej przez kilka firm.
xxx

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 02 cze 2007, 20:23

R-9 Chełmska pisze:Widać levarowi ciężko to pojąć.
Nie zaprzeczam. Zwykle ciężko mi pojąć absurdy ](*,) .

[ Dodano: 2007-06-02, 20:25 ]
Hieronim pisze:Ułatwię zadanie - ZTM ustala, który z przewoźników odpowiada za SB na linii obsługiwanej przez kilka firm.
A mogę prosić o przykłady linii (pętli), na których ajent kieruje wozami MZA?

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 cze 2007, 20:28

levar pisze:Nie zaprzeczam. Zwykle ciężko mi pojąć absurdy ](*,) .
Dla mnie większym absurdem byłoby dla przykładu na 195, gdyby MZA swoim zarządziła według swojej wizji, oraz ITS według swojej - w efekcie braku spójności tych działań linia kompletnie przestałaby istnieć.

W ramach ciekawostki dodam tylko, że jakiś czas temu jadąc ze znajomym z MZA 505 NR PKSu nakazał nam jechać po trasie na Kabaty, gdzie mieliśmy dojechać o 20:00, zrobić sobie obowiązkowe 15 minut kolacji i jechać jako PT na DWC. Mimo niezbyt korzystnej sytuacji drogowej na Kabatach byliśmy 30 minut przed planowanym przyjazdem. Widać czasy przejazdu mierzą wszystkim według własnej skali :D

[ Dodano: 2007-06-02, 20:30 ]
A mogę prosić o przykłady linii (pętli), na których ajent kieruje wozami MZA?
Większość "wspólnych" linii.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 02 cze 2007, 20:32

hehe, niezłe :hahaha:

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 02 cze 2007, 21:26

levar pisze:hehe, niezłe
Co jest niezłe? Wykazu krańców nie mam. I nadal nie rozumiem co złego jest w prowadzeniu SB przez ajentów...
xxx

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 02 cze 2007, 22:24

Niezłe jest to, co R-9 napisał o SB w wykonaniu Grodzia.
Nie wiem, co jest złego w kierowaniu SB przez ajentów, ale oni przecież nie mają własnych ekspedycji. więc jak to robią?! :shock:

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 cze 2007, 22:49

Z samochodu.

Zablokowany