Lepiej nielevar pisze:Załużmy
![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte
MeWa pisze:To byłoby w sumie logiczne, żeby to ZTM miał ekspedycje i żeby kontrolował wszystkie autobusy. Jeśli ZTM pełni funkcję organizatora, to też powinien - w razie konieczności - decydować o wprowadzeniu trybu SB (a nie ekspedytor MZA)... Nie widzę uzasadnienia, żeby ekspedycje były tylko we władaniu MZA.
Owszem.levar pisze:Załużmy, że ekspedytor MZA wprowadza SB na 195. Czy może on także zarządzać brygadami ITS-u?
Nie zaprzeczam. Zwykle ciężko mi pojąć absurdyR-9 Chełmska pisze:Widać levarowi ciężko to pojąć.
A mogę prosić o przykłady linii (pętli), na których ajent kieruje wozami MZA?Hieronim pisze:Ułatwię zadanie - ZTM ustala, który z przewoźników odpowiada za SB na linii obsługiwanej przez kilka firm.
Dla mnie większym absurdem byłoby dla przykładu na 195, gdyby MZA swoim zarządziła według swojej wizji, oraz ITS według swojej - w efekcie braku spójności tych działań linia kompletnie przestałaby istnieć.levar pisze:Nie zaprzeczam. Zwykle ciężko mi pojąć absurdy.
Większość "wspólnych" linii.A mogę prosić o przykłady linii (pętli), na których ajent kieruje wozami MZA?