![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Nie trzeba ich równać z ziemią. Wystarczy w cholerę zawiesić.michj pisze:A co jeśli po pewnym czasie będą znowu potrzebne? Wtedy, zamiast przemienić istniejący n/ż na stały, trzeba go znowu zbudować
Iii...?winnux8 pisze:Dyrekcja FSO jest wykorzystywana przez autobusy krańcujące na FSO podjeżdzające w szczycie do zawrotki przy dyrekcji.
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Natomiast jeśli byłyby protesty w związku z takimi planami, to tramwajowe przystanki byłyby dobrym rozwiązaniem kompromisowym.emyl pisze:Wystarczy w cholerę zawiesić.
I, jak napisałem na początku, przyspieszyłoby to ruch tramwajów.
A jeśli chodzi o problem dotyczący długiej drogi hamowania tramwaju oraz konieczności wykonania gestu żądania, to z odległości kilkudziesięciu metrów chyba motorniczy spostrzeże ów gest, a jeśli nie, to można zastanowić się nad innym sposobem żądania dla ludzi na przystanku. Natomiast żądanie zatrzymania z wnętrza tramwaju będzie proste - wystarczy zainstalować przyciski STOP w składach ich nieposiadających.
Iii mi się popieprzyły przystanki, oczywiście te linie nie zatrzymują się na Dyr. FSO 01 na przesiadkę, tylko na Żeraniu. Ale od Żerania do Dyrekcji jest dobre 500 metrów, a przecież po drugiej stronie od budynków FSO są też przeróżne inne budynki.emyl pisze:Iii...?
Z kolei BudzIńskiej-Tylickiej (czy ktoś kiedyś w końcu zmieni tę nieszczęsną nazwę mimo nie wiem ilu już wniosków do ZTMu?) nadaje się do wyautowania od razu, w zasadzie nic przy nim nie ma (legenda głosi że ktoś tam kiedyś wysiadł), a i znajduje się oszałamiające 300 metrów od Śliwic.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Oczywiście, że kiedyś ktoś na tych przystankach wysiadał. FSO było zakładem jednak dość rozbudowanym. Przystanki zostały wytyczone tak, aby prowadziły do bram wejściowych a dla bezpieczeństwa wybudowano przejścia podziemne. A że dziś niektóre budynki dawnego FSO zniknęły z powierzchni ziemi... to i przystanki wymarły.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
W Austrii na jednej podmiejskiej kolejce wąskotorowej na przystankach są specjalne przyciski.michj pisze:Natomiast jeśli byłyby protesty w związku z takimi planami, to tramwajowe przystanki byłyby dobrym rozwiązaniem kompromisowym.emyl pisze:Wystarczy w cholerę zawiesić.
I, jak napisałem na początku, przyspieszyłoby to ruch tramwajów.
A jeśli chodzi o problem dotyczący długiej drogi hamowania tramwaju oraz konieczności wykonania gestu żądania, to z odległości kilkudziesięciu metrów chyba motorniczy spostrzeże ów gest, a jeśli nie, to można zastanowić się nad innym sposobem żądania dla ludzi na przystanku. Natomiast żądanie zatrzymania z wnętrza tramwaju będzie proste - wystarczy zainstalować przyciski STOP w składach ich nieposiadających.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
W czasach świetności FSO to ja wiem, ale czy w dzisiejszych czasach?Paweł D. pisze:Oczywiście, że kiedyś ktoś na tych przystankach wysiadał. FSO było zakładem jednak dość rozbudowanym. Przystanki zostały wytyczone tak, aby prowadziły do bram wejściowych a dla bezpieczeństwa wybudowano przejścia podziemne. A że dziś niektóre budynki dawnego FSO zniknęły z powierzchni ziemi... to i przystanki wymarły.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tramwaj to nie autobus. To wielopojemny środek transportu, stawanie dla 1 (w porywach) pasażera dla kurs to ciężka pomyłka.michj pisze:Ale mało uczęszczane przystanki można ustawić jako n/ż,Glonojad pisze:Pomysł przystanku na żądanie na trasie z natężeniem pow. 30 tramwajów na godzinę uważam za nonsensowny szczególnie, ale i winnych miejscach sensowność jest mocno wątpliwa.
Tramwaj to nie autobus, wiezie więcej ludzi, ma dłuższą drogę hamowania..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ktoś pisał o spieprzonej sygnalizacji między Rakowiecką i Placem Unii Lubelskiej. Rzeczywiście, ruszam od Rakowieckiej, przelatuję na zielonym Goworka i przy Waryńskiego zonk, nie wzbudza się. W przeciwną stronę dojeżdżam do krzyżówki z Waryńskiego, widzę że ruszają auta od Goworka i znów zonk, brak przejazdu dla trama.
Te cuda dzieją się w nocy, gdy każda minuta jest cenna.
Te cuda dzieją się w nocy, gdy każda minuta jest cenna.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Znasz adres ![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wiesz co, opisałem w raporcie sprawę zwrotnic na Łosiedlu. Było dobrze przez tydzień. To ja piórkuję. Chyba awaryjne zwrotnice powinny być monitorowane.
Ja jestem od jeżdżenia, a nie myślenia. Jeżeli ktosie zmieniają programy sygnalizacji, dotyczącej też tramów, to chyba ustalają to z TW?
Ja jestem od jeżdżenia, a nie myślenia. Jeżeli ktosie zmieniają programy sygnalizacji, dotyczącej też tramów, to chyba ustalają to z TW?
miłośnik 13N
Tylko skąd decydenci mają wiedzieć o takich szczegółach, jak oni nie jeżdżą za pulpitem?Stary Pingwin pisze:Ja jestem od jeżdżenia, a nie myślenia.
Raczej wątpię.Stary Pingwin pisze:Jeżeli ktosie zmieniają programy sygnalizacji, dotyczącej też tramów, to chyba ustalają to z TW?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Od biedy bez myślenia pisać też się da... ale nie zalecamStary Pingwin pisze:Wiesz co, opisałem w raporcie sprawę zwrotnic na Łosiedlu. Było dobrze przez tydzień. To ja piórkuję. Chyba awaryjne zwrotnice powinny być monitorowane.
Ja jestem od jeżdżenia, a nie myślenia.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mocne!Jeżeli ktosie zmieniają programy sygnalizacji, dotyczącej też tramów, to chyba ustalają to z TW?
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ponieważ, jak wynika z powyższej dyskusji, grzebiący w sygnalizacji nie mają nic wspólnego z Twoimi przełożonymi, to możesz śmiało do nich walić, że jest coś w tym bez sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem