Adoptowany syn byłego prezesa, potem kierowca na Kleszczowej a teraz motorniczy?! Ile to musi człowiek nazmyślać by zaczęli brać go na poważniebeni pisze: ↑23 lis 2017, 18:54Dzisiaj 22 9h:
Pierwszym kursem z R4 na Wiatrak minus 5 kumulacja Radek z powrotem na zero, potem powtórka i kolejne 2 kołka na 0.
Problem jest z 1 odcinek Pl. Zawiszy - Banacha tylko w weekend przyjeżdżam na 0 w tygodniu bez szans a że postoje po 7 minut to czasami wpadł, siusiu i desant. W drugą stronę na Annopol ok.
Rozkłady tramwajowe (sezon 2016/2017/2018)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Dlaczego w rozkładach widać niskopodłogowe dodatki zjeżdżające do zajezdni po szczycie porannym na liniach takich jak 3, 6, 13, 20, 22 i 28? Łącznie jest ich 9 z Pragi i 2 z Woli, może więcej. Nie ma tu żadnych kursów skróconych, więc nie rozumiem dlaczego nie mogłyby to być całki? Jest jakiś powód? Wiem, że to inne zajezdnie, ale 18 wciąż niska co około 2 godziny.
Na Pradze to podstawowo całek brakuje. Natomiast generalnie kilka niskich dodatków pozwala usprawnić proces obsługi dzięki czemu plan niskich jest per saldo wyższy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 740
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Jak zjeżdżają weekendowe brygady 18?
Na pusto z Ratuszowej?
Obsługą jak zauważyłem zajmuje się Mokotów w całości.
Na pusto z Ratuszowej?
Obsługą jak zauważyłem zajmuje się Mokotów w całości.
Nie ma w tramwajach zjazdów na pusto. Nawet z Kawęczyńskiej do Wojnickiej zjazd jest z pasażerami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Skoro obsługuje je Mokotów, to jako sens w ogóle miałby zjazd na pusto z Ratuszowej?Mateusz950 pisze:Jak zjeżdżają weekendowe brygady 18?
Na pusto z Ratuszowej?
Obsługą jak zauważyłem zajmuje się Mokotów w całości.
Oczywiście jest pytanie, dlaczego nie ma ich w rozkładzie. Pewnie znów Busman, ale ktoś mógłby to sprawdzać.
ŁK
Bo pewnie jadą w stronę Dw. Wileńskiego?
Są po trasie. Na bank, bez oglądania rozkładów. Pewnie nie odhaczono opcji pokazania dla pasażerów. Nie wiem tylko czy w BusManie czy TeeRze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Od dziś między Duracza a Parkiem Olszyna mamy minutę zamiast dwóch a między Pl. Grunwaldzkim a Babką trzy minuty przez cały dzień. O ile do Babki to urealnienie czasu przejazdu to minuta do Olszyny jest jak głupi żart jak tam w międzyczasie są kolejki tramwajów.
To pod priorytet który tam dotrze za trzy lata
W szczycie z Grunwaldzkiego do Radosława będzie nawet 4 minuty. Ale suma Piaski-Radosław i Marymont-Radosław pozostały bez zmian.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czyli bez sensu bo opóźnienie będzie takie samo...
Problemem Broniewskiego jest brak czasu i nawet dodanie minuty między pl.Grunwaldzkim a Radosławem bez ruszania Olszyny nie wiele poprawiłoby sytuacje a tu mamy praktycznie to samo z tym, że tramwaj wcześniej zacznie łapać opóźnienia. Poza tym dwie minuty dla 17 między Marymontem a Pl. Grunwaldzkim też bez szans na powodzenie mając po drodze cztery nieskoordynowane ze sobą sygnalizacje.
Niewątpliwie powodem opóźnień są światła i to nie tylko na Broniewskiego ale też na Wólczyńskiej. Na samej al. Reymonta można stracić kilka minut bo tramwaj od strony Młocin dostanie światło na samym końcu. Dalej jest Park Olszyna w stronę Młocin gdzie światło się zapala po dojeździe na przystanek i jeśli są ludzie na przystanku to bez szans na przejazd. Ono nie jest krótkie ale zapala się w takim momencie, że nie ma opcji by przejechać przez większą część dnia. W nocy kiedy światła nie działają można przejechać szybciej niż przewiduje i tak skrócony rozkład. Wytłumaczeniem może być mniejsza ilość pasażerów ale jeśli zapala mi się poziome w momencie wjazdu na przystanek to czy będzie jeden pasażer czy kilkunastu czasu stracę tyle samo.
Peron jest też za krótki na Włościańskiej i Sadach Żoliborskich bo na drugiego teoretycznie nie powinno się drzwi otwierać bo tył składu jest poza przystankiem.
Peron jest też za krótki na Włościańskiej i Sadach Żoliborskich bo na drugiego teoretycznie nie powinno się drzwi otwierać bo tył składu jest poza przystankiem.