Strona 70 z 333

: 24 kwie 2008, 12:45
autor: pawcio
105 jest już wystarczająco długie. Może starczy? A 102 na takiej zmianie na pewno może zyskać, bo obecnie zapełnienie ma raczej średnie.

: 24 kwie 2008, 13:20
autor: rhemek
Krzysiek pisze:
Dennis pisze:Nie, połączenie z Woli na Grochów przez Sokolą jest znakomite i wykorzystywane. Zatem od strony Woli skracałbym 125 co najwyżej do jakiejś OLSZYNKI.
HEh 102 OG - Olszynka, 125 Międzylesie - Wiatraczna.
To byłby dobry pomysl, bo 125 nie nadaje sie obecnie do powrotu w szczycie z okolic Wiatracznej. Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz), i trzeba sztukować autobusem do traktu + 525.

: 24 kwie 2008, 17:00
autor: Dennis
Krzysiek pisze:102 OG - Olszynka, 125 Międzylesie - Wiatraczna.
Tak się zastanawiam Krzychu, czy czasem nie za bardzo wczułeś się w dogadzanie wawerskim malkontentom. Bo niby dlaczego, skoro 125 niby jest takie pospóźniane z tej Woli, takąż linię ma mieć Olszynka, a nie Wawer :?: :-$ Poza tym, mógłbym nawet przystać na Twoje 102, ale tylko wtedy, jeśli od Świętokrzyskiej pojechałaby po trasie 125 do Zamoyskiego, a dalej Lubelską, Bliską, Żupniczą, Chodakowską, Mińską i Stanisławowską.

[ Dodano: 2008-04-24, 17:01 ]
rhemek pisze:Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz)
Prawie codziennie jeżdżę 125 i takiej sytuacji w życiu jeszcze nie widziałem =; :shock:

: 24 kwie 2008, 18:13
autor: Bastian
To uwierz, że bywa. Ale dopiero wtedy, gdy dotrze na tamtą stronę Wisły...

: 24 kwie 2008, 20:14
autor: Dennis
Nie przekonałeś mnie. Cóż takiego napotyka na trasie w stronę Pragi, czego nie napotyka w stronę Woli, a co powoduje, że w jedną stronę jeżdżą stada po 3, dopiero od Wisły, a w drugą nigdy :-$ Oto jest zagadka :P A na poważnie: Tamka/Topiel blokuje w obie strony, raczej jednak w stronę Woli. Przy Teatrze Powszechnym jest podobnie - raczej ciężej skręcić w lewo w Zamoyskiego. Owszem potrafi się zablokować Świętokrzyska od ONZu do Marszałkowskiej. Fakt. Ale w tym samym czasie najczęściej stoi od Nowego Światu do Marszałkowskiej, a nawet i czasami do ONZu włącznie :-$ A mimo to stad po 3 nie widziałem w swoich okolicach nigdy :!:

: 24 kwie 2008, 21:50
autor: Kleszczu
Dennis pisze: A na poważnie: Tamka/Topiel blokuje w obie strony, raczej jednak w stronę Woli. Przy Teatrze Powszechnym jest podobnie - raczej ciężej skręcić w lewo w Zamoyskiego. Owszem potrafi się zablokować Świętokrzyska od ONZu do Marszałkowskiej. Fakt. Ale w tym samym czasie najczęściej stoi od Nowego Światu do Marszałkowskiej, a nawet i czasami do ONZu włącznie :-$ A mimo to stad po 3 nie widziałem w swoich okolicach nigdy :!:
Jeszcze Prosta przed Żelazną. Aczkolwiek oczywiście, że na lewym brzegu Wisły sytuacja gdy trzy wozy 125 przybywają na przystanek jest niespotykana - a korzystam z linii ciągu Kasprzaka - Prosta - Świętokrzyska praktycznie każdego dnia. Wracając do meritum: 105 skrócone do Mariensztatu i połączone ze 125 (Górczewska - Mariensztat) co 7,5/10/7,5//12 byłoby znakomitą linią. Tylko, że doskonale wiemy iż dziś jakiekolwiek gdybanie o takowym połączeniu - mając w coraz bliżej perspektywie zamknięcie Świętokrzyskiej i budowę nitki metra - jest niepoprawne. Jednakże po zakończeniu budowy podziemnej kolejki dobra linia zwykła na podanej wcześniej trasie - być może nawet z nieco słabszą częstotliwością np. 10/15/10//15 - mogłoby być naprawdę dobrym rozwiązaniem.

: 24 kwie 2008, 21:58
autor: Krzysiek_S
Wracając do Wawra. ;-) Wiadomo już kiedy linia 119 pojedzie ulicą Kadetów.? :-k
Bo już kładą podobno nawierzchnie, więc już przebudowa na ukończeniu.
Jutro sprawdzę jak faktycznie wygląda ta ulica.

: 24 kwie 2008, 23:10
autor: jasiu
rhemek pisze:To byłby dobry pomysl, bo 125 nie nadaje sie obecnie do powrotu w szczycie z okolic Wiatracznej. Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz), i trzeba sztukować autobusem do traktu + 525.
To ja nie wiem o której Ty godzinie wracasz, bo jak ja jeżdżę to spóźnienie jest w granicach 5 min.

: 24 kwie 2008, 23:32
autor: rhemek
Dobrze moze z tymi 3-ma przesadzilem, ale 2 na raz jezdza czesto.
I naprawde nieraz wracając z Reala czekałem po kilkadziesiat minut w szczycie na 125...

: 25 kwie 2008, 11:24
autor: jasiu
Wydaje mi się, że zamiast zmieniać trasę 125 można po prostu przeprogramować światła na Tamce...

: 25 kwie 2008, 11:49
autor: MeWa
Dogmatycznie ustawionych świateł w naszym mieście już nie przestawisz...

: 27 kwie 2008, 18:26
autor: Krzysiek_S
A tak wygląda ulica Kadetów teraz.
http://www.osiedlelas.waw.pl/index.php? ... 2&Itemid=2
Niestety termin majowy chyba nie realny, ponieważ troche prac jeszcze zostało. :sad: Jeszcze do wylania jest asfalt , oraz Stoen musi przestawić kilka słupów, oraz do zbudowania jest zatoka przy Nowozabielskiej w stronę Traktu Lubelskiego.

: 27 kwie 2008, 21:48
autor: Colony
Nie ma jeszcze podsypki przy rondzie i obok szkoły. Realna jest połowa maja niestety. :(

: 29 kwie 2008, 23:07
autor: Colony
Już trochę czasu minęło od tamtego posta, a ja o czym innym. Zastanawiam się czy jak od 1.06 przyjdą nowe Libero to czy po umieszczeniu ich na 161, a co za tym idzie odzysku 3 brygad, dodajmy do tego nowe Scanie; udałoby się wzmocnić mające się już wkrótce rozjechać 119 i 147?

: 29 kwie 2008, 23:22
autor: Krzysiek_S
Nie chce żeby zabrzmiało to zbyt egoistycznie, ale należy najpierw wzmocnić 119 przy okazji korekty trasy,oraz 147 zsychronizować z 119, co za tym idzie też wzmocnić rozkład, żeby nie było placzu w Zerzniu i okolicach.
Co do 146, [jeśli brygad nie starczy] to ja bym zaczekał do budowy ciągów Panny Wodnej - Skalnicowa i Przewodowa ,wtedy 146 wzmocnić + dojazdówki z wymienionych wyżej ciągów. Narazie na 146 może przejść przegub z 147.

[ Dodano: 2008-04-29, 23:23 ]
Colony pisze:a co za tym idzie odzysku 3 brygad, dodajmy do tego nowe Scanie; udałoby się wzmocnić mające się już wkrótce rozjechać 119 i 147?
Już pewnie te brygady gdzie indziej zostały zagospodarowane np 111, 151 albo wtyczki na 523.