: 24 kwie 2008, 12:45
105 jest już wystarczająco długie. Może starczy? A 102 na takiej zmianie na pewno może zyskać, bo obecnie zapełnienie ma raczej średnie.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
To byłby dobry pomysl, bo 125 nie nadaje sie obecnie do powrotu w szczycie z okolic Wiatracznej. Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz), i trzeba sztukować autobusem do traktu + 525.Krzysiek pisze:HEh 102 OG - Olszynka, 125 Międzylesie - Wiatraczna.Dennis pisze:Nie, połączenie z Woli na Grochów przez Sokolą jest znakomite i wykorzystywane. Zatem od strony Woli skracałbym 125 co najwyżej do jakiejś OLSZYNKI.
Tak się zastanawiam Krzychu, czy czasem nie za bardzo wczułeś się w dogadzanie wawerskim malkontentom. Bo niby dlaczego, skoro 125 niby jest takie pospóźniane z tej Woli, takąż linię ma mieć Olszynka, a nie Wawer Poza tym, mógłbym nawet przystać na Twoje 102, ale tylko wtedy, jeśli od Świętokrzyskiej pojechałaby po trasie 125 do Zamoyskiego, a dalej Lubelską, Bliską, Żupniczą, Chodakowską, Mińską i Stanisławowską.Krzysiek pisze:102 OG - Olszynka, 125 Międzylesie - Wiatraczna.
Prawie codziennie jeżdżę 125 i takiej sytuacji w życiu jeszcze nie widziałemrhemek pisze:Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz)
Jeszcze Prosta przed Żelazną. Aczkolwiek oczywiście, że na lewym brzegu Wisły sytuacja gdy trzy wozy 125 przybywają na przystanek jest niespotykana - a korzystam z linii ciągu Kasprzaka - Prosta - Świętokrzyska praktycznie każdego dnia. Wracając do meritum: 105 skrócone do Mariensztatu i połączone ze 125 (Górczewska - Mariensztat) co 7,5/10/7,5//12 byłoby znakomitą linią. Tylko, że doskonale wiemy iż dziś jakiekolwiek gdybanie o takowym połączeniu - mając w coraz bliżej perspektywie zamknięcie Świętokrzyskiej i budowę nitki metra - jest niepoprawne. Jednakże po zakończeniu budowy podziemnej kolejki dobra linia zwykła na podanej wcześniej trasie - być może nawet z nieco słabszą częstotliwością np. 10/15/10//15 - mogłoby być naprawdę dobrym rozwiązaniem.Dennis pisze: A na poważnie: Tamka/Topiel blokuje w obie strony, raczej jednak w stronę Woli. Przy Teatrze Powszechnym jest podobnie - raczej ciężej skręcić w lewo w Zamoyskiego. Owszem potrafi się zablokować Świętokrzyska od ONZu do Marszałkowskiej. Fakt. Ale w tym samym czasie najczęściej stoi od Nowego Światu do Marszałkowskiej, a nawet i czasami do ONZu włącznie A mimo to stad po 3 nie widziałem w swoich okolicach nigdy
To ja nie wiem o której Ty godzinie wracasz, bo jak ja jeżdżę to spóźnienie jest w granicach 5 min.rhemek pisze:To byłby dobry pomysl, bo 125 nie nadaje sie obecnie do powrotu w szczycie z okolic Wiatracznej. Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz), i trzeba sztukować autobusem do traktu + 525.
Już pewnie te brygady gdzie indziej zostały zagospodarowane np 111, 151 albo wtyczki na 523.Colony pisze:a co za tym idzie odzysku 3 brygad, dodajmy do tego nowe Scanie; udałoby się wzmocnić mające się już wkrótce rozjechać 119 i 147?