Komunikacja w Starej Miłośnie

Moderator: Wiliam

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 13 lip 2016, 19:07

Robert 514 pisze:tłumów nie bedzie bo szybciej jest do S2
Czas przejazdu jest porównywalny, może z 2 minuty na korzyść pary 198 i S2, ale to zależy w którą stronę jedzie się.
Tylko w obecnej chwili trzeba dochodzić na około do peronu w Międzylesiu co też wpływa na jakość tej oferty.
Poza tym linia Z47 prawdopodobnie jest do czasu otwarcia tunelu w Międzylesiu, a potem na tej trasie pojawi się linia 147.
Więc i oferta rozszerzy się[ Gocław, Saska Kępa, Wschodni itp]. To nie tylko będzie dojazd do kolei.
Jeszcze dojazd do najbliższego Centrum Handlowego, małego ale zawsze ....

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 14 lip 2016, 15:58

Nie w tym rzecz by wybierać pomiędzy S1 a S2, tylko wsiąść w to co podjedzie szybciej mając gwarancję dobrej koordynacji dalszych przesiadek. Tu jest największy zysk dla SM. W obecnej formie nie widzę na to szansy.

A bezpośrednie autobusy ze SM na Gocław, do Dw. Wschodniego, czy sporego Centrum Handlowego już są, więc nie widzę tu rozszerzenie oferty.

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 14 lip 2016, 16:11

Płowieszczołak pisze:Nie w tym rzecz by wybierać pomiędzy S1 a S2, tylko wsiąść w to co podjedzie szybciej mając gwarancję dobrej koordynacji dalszych przesiadek. Tu jest największy zysk dla SM. W obecnej formie nie widzę na to szansy.

A bezpośrednie autobusy ze SM na Gocław, do Dw. Wschodniego, czy sporego Centrum Handlowego już są, więc nie widzę tu rozszerzenie oferty.
Na Gocław jest ale tylko w DP, do Wschodniego tylko wschodnia część osiedla.:)

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 14 lip 2016, 16:32

Racja. I jeszcze ten unikalny dojazd na Saską Kępę. Przegub będzie absolutnie niezbędny. :-D

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 14 lip 2016, 16:40

Płowieszczołak pisze:Racja. I jeszcze ten unikalny dojazd na Saską Kępę. Przegub będzie absolutnie niezbędny. :-D
Na linii 147 nie ma przegubów tylko 12-stki. I raczej nie będzie ze względu na ronda w osiedlu Zerzeń.

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 20 lut 2017, 20:58

Info z ostatniego wydania WS Wesoła ze strony 4. http://www.wiadomoscisasiedzkie.pl/docs/117
Uzgodnienia ze spotkania 24 stycznia w ZTM.
1. Linia 411 zostaje w Starej Miłosnej.
2. 502 po feriach [ kiedy?] co 20 minut w DS.
3. ZTM miał/ ma przeanalizować możliwość uruchomienia linii 298 po feriach na razie co 15 minut[ 4 brygady] po wakacjach co 10 minut, w tym skomunikowanie z koleją w zamian za wycofanie linii 147.
4. Na nowej pętli 173, 411 i 502, na starej 198 i 298.
W sumie sprawa dotyczy dwóch tematów. :)

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 20 lut 2017, 21:32

Świetnie, a żeby cokolwiek w DS przejechało przez całą Siekierkowską to już brygad nie ma :-? .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 20 lut 2017, 23:29

Krzysiek_S pisze:Info z ostatniego wydania WS Wesoła ze strony 4. http://www.wiadomoscisasiedzkie.pl/docs/117
Uzgodnienia ze spotkania 24 stycznia w ZTM.
1. Linia 411 zostaje w Starej Miłosnej.
2. 502 po feriach [ kiedy?] co 20 minut w DS.
3. ZTM miał/ ma przeanalizować możliwość uruchomienia linii 298 po feriach na razie co 15 minut[ 4 brygady] po wakacjach co 10 minut, w tym skomunikowanie z koleją w zamian za wycofanie linii 147.
4. Na nowej pętli 173, 411 i 502, na starej 198 i 298.
W sumie sprawa dotyczy dwóch tematów. :)
kolejny stwór =D> =D> =D>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 lut 2017, 6:11

Podbicie 502 w weekendy to 2 brygady. Co ile mogłaby kursować linia na TS na dwóch brygadach?
Inna rzecz że z tego to najbardziej się ucieszy Ostrobramska. Skończy się święte stado 502+514. A przy okazji pojawi się równy takt co 5 minut. Dziś mimo 13 kursów na godzinę 10 minut dziury to całkiem popularne zjawisko.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 21 lut 2017, 10:56

Kto wie, czy pomysł z osobną linią 298 (może jednak inny numer - 113?) nie pozwoliłby na małe porządki w obrębie Wawra. Myślę nad jakimiś kombinacjami z nową końcówką 147 + fuzją z innymi bieda-liniami czy ograniczeniem przejazdów przez tory PKP. Np. skrócić 213 od strony Gocławia do PKP Radość, a 161 puścić od Błot też do PKP Radość, ale południowym odcinkiem 213 z kryteriami przez wschodnią i zachodnią część Falenicy, dalej ul. Podkowy Leśnej, z podjazdem do Zbójnej Góry i Izbicką do ronda w Radości. A 147 uwolnić od bezsensownego krążenia po tunelu i rondach międzyleskich - od Zwoleńskiej przez Patriotów do Radości i Panny Wodnej, Zasadową, Przewodową do PKP Miedzeszyn, dalej Patriotów do pętli w Falenicy.

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 21 lut 2017, 11:55

osa pisze:Kto wie, czy pomysł z osobną linią 298 (może jednak inny numer - 113?) nie pozwoliłby na małe porządki w obrębie Wawra. Myślę nad jakimiś kombinacjami z nową końcówką 147 + fuzją z innymi bieda-liniami czy ograniczeniem przejazdów przez tory PKP. Np. skrócić 213 od strony Gocławia do PKP Radość, a 161 puścić od Błot też do PKP Radość, ale południowym odcinkiem 213 z kryteriami przez wschodnią i zachodnią część Falenicy, dalej ul. Podkowy Leśnej, z podjazdem do Zbójnej Góry i Izbicką do ronda w Radości. A 147 uwolnić od bezsensownego krążenia po tunelu i rondach międzyleskich - od Zwoleńskiej przez Patriotów do Radości i Panny Wodnej, Zasadową, Przewodową do PKP Miedzeszyn, dalej Patriotów do pętli w Falenicy.
8 marca ma być komisja inwestycyjna z gośćmi z ZTM może wtedy będzie wiadomo kiedy i czy powstanie linia 298 oraz ewentualne inne zmiany ...
Poza tym zmiany w Wawrze będą uwarunkowane też przyszłymi objazdami chociażby budowa POW, czy przebudowa Traktu Lubelskiego oraz nie co później zmianami wynikłymi po przebudowie linii kolejowej numer 7.
Na tę chwilę będzie tunel Panny Wodnej - Izbicka wjazd z Patriotów do Panny Wodnej przez Zasobną[ zniknie zarys starej pętli] oraz zniknie przejazd przez tory w Falenicy [ wczoraj komisja zaopiniowała ciąg pieszo rowerowy zamiast tunelu drogowego]. Za to będzie wiadukt na granicy miasta przy ulicy Werbeny oraz przejazd pod torami w ramach POW.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 21 lut 2017, 13:55

Już się boję tego tunelu w Radości, gdyby miało to wyglądać tak jak w Międzylesiu. Nic dziwnego, że w Falenicy nie zgodzili się na takie monstrum, które rozwaliłoby środek osiedla.

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 21 lut 2017, 14:21

osa pisze:Już się boję tego tunelu w Radości, gdyby miało to wyglądać tak jak w Międzylesiu. Nic dziwnego, że w Falenicy nie zgodzili się na takie monstrum, które rozwaliłoby środek osiedla.
W Falenicy koło projektowanego tunelu powstanie wkrótce nowa kulturoteka, przebudowany będzie bazar, ogólni okolica mocno zmieni się.
Dlatego radni nie chcieli tunelu [ nie było pełnej zgody].
A z Radości była jedna radna, która zgodziła się, ale nie wiem czy nie będzie tego żałować.
Co nie mówić przejazd wielopoziomowy w Radości jednak powinien powstać w jakieś formie. Dla obsługi wschodniej Radości oraz części Aleksandrowa.
Już teraz są korki przed przejazdem, a ma zwiększyć się ilość pociągów na dobę do 150 par. Teraz jest niecałe 90 licząc z IC.
Zwiększy się też prędkość pociągów. Przedstawiciele dawali przykład rejonu PKP Wesoła gdzie nie powstał w czasie przebudowy tunel i co jakiś czas ktoś tam kończy żywot. Teraz ma być już tunel.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 21 lut 2017, 14:48

Bardzo dobrze zrobili. Przejazdów/wiaduktów/tuneli będzie wystarczająco. Wystarczy podziemne przejście dla pieszych. Dobra decyzja radnych.
PS: To temat o SM.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 lut 2017, 15:07

Przejazd w Falenicy jest 1000 metrów od S2. Naprawdę tam kolejnego przejazdu przez tory nie potrzeba.

ODPOWIEDZ