Echa objazdĂłw linii na Andersa...

Moderator: Wiliam

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10153
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 14 lip 2011, 13:03

No jak po złości kolejne swingi pakuje się na 1 czy w Aleje, to trudno się spodziewać cudów na Bielanach.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lip 2011, 13:06

To rzeczywiście stlasne, pakować swingi na najczęściej kursującą linię w mieście tudzież na najbardziej obciążoną trasę tramwajową. Skandal normalnie. Bo przecież dostawy już się zakończyły, do następnego przetargu jeszcze 10 lat i juz nigdy nic nie będzie lepszego na JPII jeździło.

A przecież pakowanie niskaczy na 35 jest tak niesamowicie efektywne, w końcu ta linia na Stawkach potrafi aż 40 pasażerów wieźć, a każdy swing na nią wrzucony pojawia się aż co półtorej godziny!

Jak czytam takie pitolenie to mam ochotę, rzeczywiście po złości, lobbować za jak najszybszym doprowadzeniem 4 i 1 do 100% LF.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 14 lip 2011, 13:31

fraktal pisze:
MeWa pisze:ale to tylko jeśli zapytałbyś dawnych pasażerów 520 - a jakakolwiek ankieta tylko wśród dawnych pasażerów 520 chyba nie miałaby jakiejkolwiek wartości poznawczej
Tak prawdę mówiąc, ponieważ w głosach internautów dominuje sprawa 520 z przystanku Aspekt na Chomikach, to żeby być w zgodzie z tematem, należałoby grozić skróceniem 33 do Piasek. :razz:
Uśmiejesz się ale ucieszyłbym się :D 33 na starych 13N i 105 to już wolę 520 na niskich. Od urodzin dziecka i używania wózka dziecięcego zmieniła mi się baaardzo perspektywa, ciągłe przesiadki, poszukiwanie czynnych wind i platform, szukanie miejsc gdzie mogę wsiąść do tramwaju, omijanie 13N do których nie mogę wsiąść bo ma o 1 cm za wąskie drzwi czy wspinanie się do 105 - genialne, próba przesiadek przy Centralnym bo poprzedni wariant przesiadki na skrzyżowaniu Świętokrzyska - JP II upad, czy próba dostania się do przepełnionego trama w Centrum (szeroko rozumianym) bo muszę (Żona lub ja) pojechać z dzieckiem, bezcenne. Na całe szczęście jest jeszcze 116. Z mojego punktu widzenia wolę busy na długich trasach. Metro OK ale poza szczytem, ludzi mamy jakich mamy i np. próba wyjechania windą to czasem i 5-10 minut.
Proszę nie traktujcie tych głosów za 520, 195 etc tylko za pieniactwo, są też argumenty rzeczowe. I tak na koniec : sam ZTM skracając najpierw 520 i 195 mówił, iż powodem jest awaria techniczna Wiaduktu Gdańskiego (albo obydwu bo już nie pamiętam jak to było) a nie metro.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 14 lip 2011, 13:41

Przecież pasażerów o takich potrzebach jak Ty dużo nie ma - wystarczy jakieś 250 (żeby się z 520 kojarzyło) co pół godziny :P

PS. Kup sobie węższy wózek :)

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 14 lip 2011, 13:43

Glonojad pisze:Jak czytam takie pitolenie to mam ochotę, rzeczywiście po złości, lobbować za jak najszybszym doprowadzeniem 4 i 1 do 100% LF.
1 to ja jestem za - jak wracam na przykład z placu Narutowicza i muszę dostać się do metra i mam do wyboru 9 do metra centrum z przejściami podziemnymi i 1 dłuższą trasą z piękną windą z przystanku tramwajowego na dworcu gdańskim na antresolę, to jak myślisz, co wybiorę? Gorzej rzeczywiście z 4, bo jest nad metrem w części trasy i wolałbym swingi widzieć gdzie indziej....
Kra pisze:Na całe szczęście jest jeszcze 116. Z mojego punktu widzenia wolę busy na długich trasach. Metro OK ale poza szczytem, ludzi mamy jakich mamy i np. próba wyjechania windą to czasem i 5-10 minut.
Proszę nie traktujcie tych głosów za 520, 195 etc tylko za pieniactwo, są też argumenty rzeczowe. I tak na koniec : sam ZTM skracając najpierw 520 i 195 mówił, iż powodem jest awaria techniczna Wiaduktu Gdańskiego (albo obydwu bo już nie pamiętam jak to było) a nie metro.
No widzisz masz jeszcze 116 a jak ja byłem małym dzieckiem, to mieszkałem przy Marymonckiej, gdzie do Centrum można się było dostać tylko tramwajem, a o autobusach i tramwajach niskopodłogowych nikt jeszcze nie marzył. Może więc nie jest aż tak źle? Ja o tym braku alternatywy wspomniałem w kontekście niedawnego wypadku na Słodowcu, kiedy metro było zatrzymane, a chciałem się dostać do centrum, gdzie w zasadzie mogłem dojechać tylko częstym wysokim tramwajem [edit: nie napisałem skąd chciałem dojechać do centrum - z Huty - fr]. A parówek nie lubię od dziecka, 105 mają niewygodne schody (środkowy schodek jest jakiś węższy i można całkiem łatwo zlecieć i się zaklinować między drzwiami a schodami. No ale takie są uroki - delfiny jakoś jeszcze znoszę. ;-)

[ Dodano: |14 Lip 2011|, 2011 13:44 ]
piotram pisze:Kup sobie węższy wózek
Nie, trzeba iść do trzecich drzwi w parówce i tam można wnieść naprawdę szerokie rzeczy - trzeba tylko uważać na poręcz w środku. ;-) No i na motorkowych - lata doświadczeń z ubiegłego wieku. ;-)

kris126
Posty: 69
Rejestracja: 21 sie 2009, 10:38
Lokalizacja: aglomeracja warszawska

Post autor: kris126 » 14 lip 2011, 16:07

A dlaczego niby ZTM wmawia ludziom czym mają jeździć ? :?: Może nie każdemu pasuje metro?

Niech się tacy mądrzy panowie z ZTM przejadą o 7.30., o 7.50 z placu Wilsona w stronę Centrum, pogratuluję jak uda im się wsiąść do pierwszego metra.... To wariactwo, żeby na koszt metra usuwać, likwidować czy skracać linie autobusowe ](*,) !!! W Londynie czy w Moskwie autobusy są wszędzie, choć mają 10 linii metra !

A może skoro nie chcą przywrócić 520 to może E1 ?!?!?! :!: kiedyś z Chomiczówki jeździł na Stegny. Co prawda trasa podobna do 116 ale była to chociaż linia przyspieszona!! :idea:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 lip 2011, 16:11

kris126 pisze:A dlaczego niby ZTM wmawia ludziom czym mają jeździć ? :?: Może nie każdemu pasuje metro?
A dlaczego niby ZDM wmawia ludziom po czym mają jeździć ? :?: Może nie każdemu pasuje asfalt (*)?

(*) Tak, Glonie, wiem.
kris126 pisze: Niech się tacy mądrzy panowie z ZTM przejadą o 7.30., o 7.50 z placu Wilsona w stronę Centrum, pogratuluję jak uda im się wsiąść do pierwszego metra....
Nigdzie nie jest zapisane, że każdy ma wsiadać do pierwszego metra. Im wyższa częstotliwość, tym większe wahania we frekwencji przy niewielkiej nieregularności czasów odjazdu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 14 lip 2011, 16:16

kris126 pisze:A może skoro nie chcą przywrócić 520 to może E1 ?!?!?! kiedyś z Chomiczówki jeździł na Stegny. Co prawda trasa podobna do 116 ale była to chociaż linia przyspieszona!!
I rozdrabniać dobrą częstotliwość 116 żeby w szczycie mieć E-1 o takim samym czasie przejazdu jak 116. Gratuluję pomysłu.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 lip 2011, 17:23

kris126 pisze:A dlaczego niby ZTM wmawia ludziom czym mają jeździć ? :?: Może nie każdemu pasuje metro?
jak komuś nie pasuje metro, może jeździć 116, 114 itp.

A czemu niby ZTM wmawia ludziom czym mają jeździć? BO jest ORGANIZATOREM komunikacji, bo kursowanie metra swoje kosztuje, bo budżet nie jest bez dna itp.

[ Dodano: Czw 14 Lip, 2011 ]
fik pisze:Nigdzie nie jest zapisane, że każdy ma wsiadać do pierwszego metra. Im wyższa częstotliwość, tym większe wahania we frekwencji przy niewielkiej nieregularności czasów odjazdu.
zresztą często wystarczy przejść do innych wagonów :roll:
PS Przed wakacjami o 7:36 na stacji Plac Wilsona do ruchu włączał się nawet dodatkowy pociąg w kierunku Kabat - miejsc do wyboru, do koloru :roll:
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7693
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 lip 2011, 17:29

kris126 pisze:Niech się tacy mądrzy panowie z ZTM przejadą o 7.30., o 7.50 z placu Wilsona w stronę Centrum, pogratuluję jak uda im się wsiąść do pierwszego metra....


Jeżdżę codziennie w tym zakresie godzinowym. Daje się bez problemu wejść do pociągu. Jak nie jednymi, to innymi drzwiami.
kris126 pisze:To wariactwo, żeby na koszt metra usuwać, likwidować czy skracać linie autobusowe ](*,) !!!
MeWa - ile Metro Warszawskie zapłaciło za usunięcia linii autobusowych??
kris126 pisze:W Londynie czy w Moskwie autobusy są wszędzie, choć mają 10 linii metra !
Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. W Warszawie pomimo uruchomienia 1 linii metra też autobusy są. Nie zniknęły.
kris126 pisze:A może skoro nie chcą przywrócić 520 to może E1 ?!?!?! :!:
Żeby znów muchy woził???
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 lip 2011, 17:44

MisiekK pisze:MeWa - ile Metro Warszawskie zapłaciło za usunięcia linii autobusowych??
ja bym się raczej zapytał ile dostaje za dodatkowe pociągi :)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 14 lip 2011, 20:24

Słuchajcie, nie chcę się w tego flejma wcinać odnośnie 520, ale tak po prawdzie to 195 naprawdę możnaby zakrańcować na Wilsoniaku. Przynajmniej dokądś by ta linia dowoziła z Traktu i ładnie by można się dalej przesiadać. Ile tam brygad by potrzeba, 3?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 lip 2011, 20:26

Znjadź trzy brygady. Nie na 575.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 14 lip 2011, 20:30

214? :)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 14 lip 2011, 20:39

105 lub 109, nikt nie zauważy. Ewentualnie 410, stamtąd to nawet cztery brygady można ściągnąć.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ