Nie no, trzeba jeszcze dać czas na dotarcie tej informacji do ogółu pasazerów. Nawet więcej czasu potrzeba na odwołanie akcji niż na jej zarządzenie, z przyczyn raczej oczywistych. Myślę, że tegoroczna akcja zorganizowana została od strony organizacyjnej bez zarzutu (nie wnikam w tym momencie w dyskusje o słuszności czy nie samych przystanków) - w sumie zima sprawę ułatwiła, bo silne mrozy wypadły jednym cięgiem i raczej nie było wątpliwosci, że są silne.Bon Jovi pisze:Zdecydowanie od dziś nie powinny funkcjonować przystanki mrozowe. Tutaj się zgodze ze wszystkimi.
Pewnie to taki prezent dla zakochanych.
Dodatkowe przystanki podczas mrozĂłw
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Popatrz, jaka franca!
A ja uważam, że myślenie, że pasażerowie nie umieją z przystanków mrozowych korzystać jest głupie. Równie dobrze można powiedzieć, że nie umiem korzystać z linii 503 bo ona jest stworzona do dojazdu z Ursynowa do centrum powiedzmy a ja dojeżdżam z palmy do UW. Jeżeli coś jest wprowadzone dla ludzi to ludzie mają prawo z tego korzystać. Ba... ja sam dwa razy podjechałem 503 do Ordynackiej... nie spieszyło mi się, specjalnie zimno nie było ale dlaczego mam stać na przystanku bezczynnie jak ZTM daje mi możliwość podjechać szybciej? Przystanki mrozowe to beznadziejna inicjatywa, ale nie zarzucajmy pasażerom, że nie umieją z nich korzystać tylko bardziej tym osobom, które wymysliły taką inicjatywę.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Jest chyba raczej jeszcze za "ciepło", żeby to wprowadzić.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
W sumie i tak niedługo zacznie się docykiwanie przystanków pośpiechom to będą całoroczne i wszyscy będą zadowoleni.Adam G. pisze:Wcale nie powinno ich być. I wracamy do odwiecznej dyskusjiMisiekK pisze:Od 2 dni już powinny być.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Generalnie nie powinno być sytuacji, w której stosunek czasu oczekiwania na linię zwykłą do czasu oczekiwania na linię przyspieszoną jest na tyle wysoki, aby zatrzymywanie przyśpiechów było opłacalne. Na szczęście ZTM trochę już ogarnął ideę "najpierw silne zwyklaki, potem może coś czerwonego" i - poza pojedynczymi patologiami typu 511 na północnej Modlińskiej - o takie miejsca na sieci już znacznie ciężej niż 10 lat temu.Adam G. pisze:Wcale nie powinno ich być. I wracamy do odwiecznej dyskusjiMisiekK pisze:Od 2 dni już powinny być.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
No i znowu, jak prawie co roku:
http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2087&c=100&l=1
Jak dla mnie przesada. Jak jest zima to musi być zimno. Zresztą już chyba tylko ten tydzień ma być takich dużych mrozów.
Podoba mi się dopisek "o ile jest to możliwe, tzn. na takich, gdzie jest to bezpieczne i nie utrudnia kursowania autobusów" - czyli w zasadzie zależy to od dobrej woli kierowcy. I w sumie ok, bo np. przejazd 517 dołem przez RZS w godzinach szczytu utrudnia kursowanie autobusów. Czyli trzeba to traktować tylko bonusowo, jak akurat autobus się zatrzyma to ok, można sobie podjechać, ale jak się nie zatrzyma, to nikt nie może mieć o to pretensji. I w sumie chyba tak jest lepiej, niż traktowanie tego jako normalne dodatkowe przystanki.
http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2087&c=100&l=1
Jak dla mnie przesada. Jak jest zima to musi być zimno. Zresztą już chyba tylko ten tydzień ma być takich dużych mrozów.
Podoba mi się dopisek "o ile jest to możliwe, tzn. na takich, gdzie jest to bezpieczne i nie utrudnia kursowania autobusów" - czyli w zasadzie zależy to od dobrej woli kierowcy. I w sumie ok, bo np. przejazd 517 dołem przez RZS w godzinach szczytu utrudnia kursowanie autobusów. Czyli trzeba to traktować tylko bonusowo, jak akurat autobus się zatrzyma to ok, można sobie podjechać, ale jak się nie zatrzyma, to nikt nie może mieć o to pretensji. I w sumie chyba tak jest lepiej, niż traktowanie tego jako normalne dodatkowe przystanki.