Strona 8 z 67
Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 sty 2016, 22:56
autor: ness
A ilu pasazerow przywozi na zp hynka jadac w strone okecia?
Malo, w porywach zero. Dlaczego? Bo wzieli i wysiedli na sasanki.
Tak samo jest w druga strone. Zamiast przesiasc sie na sasanki wygodniej im jest jednoperonowo na hynka.
Biedzie ciut wicej biegania, ale sasanki ma elegancko polozone przystanki nie trzeba biegac hektara, przejscie w 1 cyklu przez obie jezdnie i przez hynka/sasanki i przez ziw. Niedogodnosc faktycznie, ale bez przesady.
Na/z trama bedzie przesiadka na krakowiakow, bez zmian w tym elemencie.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 sty 2016, 22:58
autor: KwZ
Czy 402 ma zaliczać PKP Służewiec? Nie wystarczy 401+189?
Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 sty 2016, 23:01
autor: MilosnikKomunikacji
KwZ pisze:Czy 402 ma zaliczać PKP Służewiec? Nie wystarczy 401+189?
Tylko w kierunku krańca Wynalazek.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 sty 2016, 23:05
autor: ashir
ness pisze:btw na bokserskiej juz nie ma ekspedycji?
Nie ma.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 sty 2016, 23:05
autor: Domas
Za to jest wystawiany dzień w dzień posterunek Mobilisu.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 sty 2016, 23:12
autor: TGM
Tak czy inaczej coś częstszego niż 15 minut w g. szczytu na 17 Stycznia i Cybernetyki by się przydało.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 sty 2016, 23:14
autor: reserved
Nie kracz, bo jeszcze zrobią kursy skrócone wzorem 178, a resztę potną do '30.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 sty 2016, 23:15
autor: MilosnikKomunikacji
TGM pisze:Tak czy inaczej coś częstszego niż 15 minut w g. szczytu na 17 Stycznia i Cybernetyki by się przydało.
Na Cybernetyki jak już, na 17 Stycznia jest komunikacja co 7-8 minut w godzinach szczytu (154 i 317).
Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 sty 2016, 23:28
autor: TGM
154 jakoś mało ciekawą trasę ma
. Chodzi o to: na Służewcu 317 szczelnie się wypełnia ludźmi, którzy jadą do metra. Przy GM autobus jest już niezabieralny. Dla większości to nie problem, bo też chcą do metra czy na Służew i mają jeszcze 189 czy 401. Ale część chce może jechać dalej, do Wilanowa. A wsiąść nie może. No i potem takie kwiatki że te 317 to w Wilanowie puste jeździ. A może by nie jeździło takie gdyby się wcześniej więcej ludzi pomieściło
.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 16 sty 2016, 12:04
autor: Łukasz
ness pisze:A ilu pasazerow przywozi na zp hynka jadac w strone okecia?
To różnie, jak jadą trzy to zazwyczaj drugi niewiele, a trzeci nic.
Dodano po 49 sekundach:
reserved pisze:Nie kracz, bo jeszcze zrobią kursy skrócone wzorem 178, a resztę potną do '30.
Wygaszanie. Ale nie wiem, co z Ursusem. Tam nie ma co tego 178 zastąpić od Skoroszy?
Dodano po 3 minutach 33 sekundach:
317 powinno omijać Służew właśnie ze względu na ten Wilanów, bo faktycznie jak 189/401 są niezabieralne, to zaraz się też robi przypadkowo niezabieralne 317. Oczywiście, najlepszym rozwiązaniem byłoby 317 M.Wilanowska - Rolna - ... - Wilanów z jednoperonową przesiadką do 189/402/401, wtedy problem by nie występował, ale ludzie wolą bezpośredni przypadkowo niezabieralny autobus z losowego miejsca w losowym czasie niż pusty, pewny i punktualny. 117 też chcą wskrzesić, najlepiej jeszcze jak wypadek na Gocławiu pozbędzie możliwości dojazdu do Wilanowa.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 16 sty 2016, 12:34
autor: reserved
Nie zapominaj, że często 317 stanowi szybszy dojazd do metra niż 139/217/700/710/724.
Problemy komunikacyjne Służewca
: 16 sty 2016, 12:51
autor: Kleszczu
ness pisze:A ilu pasazerow przywozi na zp hynka jadac w strone okecia?
Malo, w porywach zero. Dlaczego? Bo wzieli i wysiedli na sasanki.
Tak samo jest w druga strone. Zamiast przesiasc sie na sasanki wygodniej im jest jednoperonowo na hynka.
Biedzie ciut wicej biegania, ale sasanki ma elegancko polozone przystanki nie trzeba biegac hektara, przejscie w 1 cyklu przez obie jezdnie i przez hynka/sasanki i przez ziw. Niedogodnosc faktycznie, ale bez przesady.
Na/z trama bedzie przesiadka na krakowiakow, bez zmian w tym elemencie.
Tzn., że puste 141 chcesz zastąpić pustym 141
Problemy komunikacyjne Służewca
: 16 sty 2016, 18:20
autor: Szeregowy_Równoległy
Kleszczu pisze:ness pisze:A ilu pasazerow przywozi na zp hynka jadac w strone okecia?
Malo, w porywach zero. Dlaczego? Bo wzieli i wysiedli na sasanki.
Tak samo jest w druga strone. Zamiast przesiasc sie na sasanki wygodniej im jest jednoperonowo na hynka.
Biedzie ciut wicej biegania, ale sasanki ma elegancko polozone przystanki nie trzeba biegac hektara, przejscie w 1 cyklu przez obie jezdnie i przez hynka/sasanki i przez ziw. Niedogodnosc faktycznie, ale bez przesady.
Na/z trama bedzie przesiadka na krakowiakow, bez zmian w tym elemencie.
Tzn., że puste 141 chcesz zastąpić pustym 141
Przynajmniej brygadowo wyjdzie na zero
Problemy komunikacyjne Służewca
: 16 sty 2016, 18:43
autor: Kleszczu
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
: 17 sty 2016, 10:30
autor: hooligan83
Po co 402 ma robić zawrotkę "POD Wiaduktem Sasanki" jak może bezpośrednio na węźle Marynarska? To byłby sens jakby zatrzymywało się dodatkowo na przystanku Sasanki.