Autosan Sancity 9LE (EEC)

Moderatorzy: JacekM, Dantte

alojz
Posty: 2713
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 13 cze 2018, 9:54

Autosanami pojeździmy trochę dłużej. ZTM opublikowal ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na 26 brygad do 21 grudnia.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Maybach
Posty: 1558
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 13 cze 2018, 13:28

Po co takie farmazony pisać że obywatelstwo potrzebne. A reszta się podkręca i jakimiś trybunałami straszy. Wystarczy B1 zdać i z tego co kojarzę mieć stały pobyt.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

ashir
Posty: 28010
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 cze 2018, 13:35

alojz pisze:
13 cze 2018, 9:54
Autosanami pojeździmy trochę dłużej. ZTM opublikowal ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na 26 brygad do 21 grudnia.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
W sumie na 25 brygad + 1 rezerwa czynna + 3 wozy rezerwowe. Sprytne zagranie. :)

michael112
Posty: 3035
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 13 cze 2018, 14:06

No i wykrakałem niestety. :(
P.S.: Dlaczego 26, a nie 25 jak będzie mieć Arriva?

ashir
Posty: 28010
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 cze 2018, 14:30

michael112 pisze:
13 cze 2018, 14:06
P.S.: Dlaczego 26, a nie 25 jak będzie mieć Arriva?
Bo doliczono do tego rezerwę czynną. ;)

michael112
Posty: 3035
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 13 cze 2018, 14:42

Spoko ;)
Nie, żebym się czepiał, ale Arriva nie będzie mieć tej rezerwy czynnej. ;)

ashir
Posty: 28010
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 cze 2018, 14:53

Można się domyślać o powodach rezerwy czynnej i jej potrzeby w przypadku EEC. ;) Po 22 czerwca EEC pewnie dostanie zmniejszony, wakacyjny plan i przestanie wystawiać 30 brygad, więc będzie można zrobić kolejnego dawcę części. Nowa umowa zakłada 29 wozów zdatnych do użycia. :term:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25784
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 cze 2018, 17:16

Ale to nie przetarg tylko zamówienie z wolnej ręki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 28010
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 cze 2018, 19:33

Faktycznie, mój błąd. ;)

alojz
Posty: 2713
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 14 cze 2018, 21:30

ashir pisze:
13 cze 2018, 14:53
Można się domyślać o powodach rezerwy czynnej i jej potrzeby w przypadku EEC. ;)
Obstawiam że ta rezerwa pójdzie na 900. Zapewne jest to rezerwa czynna żeby zapłacić przewoźnikowi nie tylko za km jazdy ale i za czas postoju.

ashir
Posty: 28010
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 cze 2018, 21:43

Jest to jeden z powodów, który obstawiam. Chociaż z drugiej strony, skoro kiedyś (jeszcze za czasów Jelczy Libero) Mobilis mógł to robić jako zwykłą brygadę (a może jednak nie robił tylko brygada była standardowo oznaczona?) to obecne warunki są zbyt komfortowe dla ajentów. ;)

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 cze 2018, 0:01

Warunki dla ajentów powinny być identyczne jak dla MZA. A nie są. I to dopiero jest patologia. BTW: nie ten temat.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 28010
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 cze 2018, 9:43

Szeregowy_Równoległy pisze:
15 cze 2018, 0:01
Warunki dla ajentów powinny być identyczne jak dla MZA. A nie są. I to dopiero jest patologia. BTW: nie ten temat.
Czemu patologia? Co innego np. gdy organizator przymyka oko i nie nalicza/egzekwuje kar za wadliwe świadczenie usług miejskiemu przewoźnikowi (bo to odbija się na pasażerach), a co innego np. preferencyjne traktowanie przy dojazdach i zjazdach (bo to zbytnio nie wpływa na pasażerów).

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 cze 2018, 9:59

Podaj chociaż jeden racjonalny argument uzasadniający preferencyjne traktowanie miejskiego, najdroższego, przewoźnika. Mobilis może na pusto na Tarchomin ganiać, Grodzio na Wilanów, EEC na Zbójną Górę, ale MZA trzeba dojazdy ułatwiać? Dlaczego?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

michael112
Posty: 3035
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 cze 2018, 10:23

P.S.: A MZA obowiązuje skomplikowana certyfikacja wozów?

ODPOWIEDZ