Strona 8 z 10

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 13 cze 2018, 9:54
autor: alojz
Autosanami pojeździmy trochę dłużej. ZTM opublikowal ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na 26 brygad do 21 grudnia.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 13 cze 2018, 13:28
autor: Maybach
Po co takie farmazony pisać że obywatelstwo potrzebne. A reszta się podkręca i jakimiś trybunałami straszy. Wystarczy B1 zdać i z tego co kojarzę mieć stały pobyt.

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 13 cze 2018, 13:35
autor: ashir
alojz pisze:
13 cze 2018, 9:54
Autosanami pojeździmy trochę dłużej. ZTM opublikowal ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na 26 brygad do 21 grudnia.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
W sumie na 25 brygad + 1 rezerwa czynna + 3 wozy rezerwowe. Sprytne zagranie. :)

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 13 cze 2018, 14:06
autor: michael112
No i wykrakałem niestety. :(
P.S.: Dlaczego 26, a nie 25 jak będzie mieć Arriva?

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 13 cze 2018, 14:30
autor: ashir
michael112 pisze:
13 cze 2018, 14:06
P.S.: Dlaczego 26, a nie 25 jak będzie mieć Arriva?
Bo doliczono do tego rezerwę czynną. ;)

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 13 cze 2018, 14:42
autor: michael112
Spoko ;)
Nie, żebym się czepiał, ale Arriva nie będzie mieć tej rezerwy czynnej. ;)

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 13 cze 2018, 14:53
autor: ashir
Można się domyślać o powodach rezerwy czynnej i jej potrzeby w przypadku EEC. ;) Po 22 czerwca EEC pewnie dostanie zmniejszony, wakacyjny plan i przestanie wystawiać 30 brygad, więc będzie można zrobić kolejnego dawcę części. Nowa umowa zakłada 29 wozów zdatnych do użycia. :term:

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 13 cze 2018, 17:16
autor: pawcio
Ale to nie przetarg tylko zamówienie z wolnej ręki.

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 13 cze 2018, 19:33
autor: ashir
Faktycznie, mój błąd. ;)

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 14 cze 2018, 21:30
autor: alojz
ashir pisze:
13 cze 2018, 14:53
Można się domyślać o powodach rezerwy czynnej i jej potrzeby w przypadku EEC. ;)
Obstawiam że ta rezerwa pójdzie na 900. Zapewne jest to rezerwa czynna żeby zapłacić przewoźnikowi nie tylko za km jazdy ale i za czas postoju.

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 14 cze 2018, 21:43
autor: ashir
Jest to jeden z powodów, który obstawiam. Chociaż z drugiej strony, skoro kiedyś (jeszcze za czasów Jelczy Libero) Mobilis mógł to robić jako zwykłą brygadę (a może jednak nie robił tylko brygada była standardowo oznaczona?) to obecne warunki są zbyt komfortowe dla ajentów. ;)

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 15 cze 2018, 0:01
autor: Szeregowy_Równoległy
Warunki dla ajentów powinny być identyczne jak dla MZA. A nie są. I to dopiero jest patologia. BTW: nie ten temat.

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 15 cze 2018, 9:43
autor: ashir
Szeregowy_Równoległy pisze:
15 cze 2018, 0:01
Warunki dla ajentów powinny być identyczne jak dla MZA. A nie są. I to dopiero jest patologia. BTW: nie ten temat.
Czemu patologia? Co innego np. gdy organizator przymyka oko i nie nalicza/egzekwuje kar za wadliwe świadczenie usług miejskiemu przewoźnikowi (bo to odbija się na pasażerach), a co innego np. preferencyjne traktowanie przy dojazdach i zjazdach (bo to zbytnio nie wpływa na pasażerów).

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 15 cze 2018, 9:59
autor: Szeregowy_Równoległy
Podaj chociaż jeden racjonalny argument uzasadniający preferencyjne traktowanie miejskiego, najdroższego, przewoźnika. Mobilis może na pusto na Tarchomin ganiać, Grodzio na Wilanów, EEC na Zbójną Górę, ale MZA trzeba dojazdy ułatwiać? Dlaczego?

Autosan Sancity 9LE (EEC)

: 15 cze 2018, 10:23
autor: michael112
P.S.: A MZA obowiązuje skomplikowana certyfikacja wozów?