Które linie powinny obsługiwać 134N?
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
To tak samo jak zjazdowa 2 z Tarchomina nie może jechać na R-4 jako Kurs Skrócony i w ten sposób ile osób by uniknęło zdziwienia, że tramwaj skręca na zakład bo stosowna informacja już by się pojawiała pięć przystanków wcześniej. Inny przykład to informacja o zjeździe w Jazach, zamiast informację głosową zaprogramować na pięć przystanków przed zjazdem z trasy podstawowej to informacja pojawia się przy UKSW gdzie tramwaj jest pusty albo pasażerowie z Marymonckiej, którzy w zdecydowanej większości są świadomi, że to tramwaj do zajezdni i im ta informacja nie za bardzo przydatna.
Kiedyś były próby z oznaczeniem ostatnich przystanków na trasie podstawowej dla zjazdów ale nie wiedzieć czemu umarło to na bardzo wczesnym etapie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nie ten temat, nie tracę wiary, że któryś moderator to przeniesie do tematu o SIP, ale najlepsze jest to, że zjazdy w Swingach można, znaczy motorniczy może, oznakować o niebo lepiej. Można wbić kurs skrócony do ostatniego przystanku, czyli do przystanku "Zjazd do zajezdni Wola" na przykład. Tramwaj tego nie zapowie, znaczy zapowie, że uwaga, kurs skrócony, ale nie powie dokąd, niemniej sama taka informacja zmobilizuje pasażerów do rzutu oka na dechę. O tym, że w tej wersji wsiadający z tyłu w ogóle są jakkolwiek informowani nie wspominam, bo to oczywiste. Ale cóż, że da się, jak nie wolno?
Na Woli to może ma sens. Spróbuje na 1 z Żoliborza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
W Swingach zadziała. W Jazzach nie, bo tam kurs skrócony musi się kończyć o przynajmniej przystanek wcześniej niż kurs nieskrócony, ale w Swingu można skracać także do ostatniego przystanku na trasie. Na 23 to ćwiczyłem i jeździłem z kursem skróconym do Koła zamiast z trasą zmienioną. Całe życie na nielegalu, ale za to moi pasażerowie wiedzieli, że dalej nie pojadą i przez całą zmianę wywiozłem tylko dwie osoby, obie w słuchawkach.
Można prosić o wyjaśnienie, czym się ta 1 różni?pawcio pisze:Na Woli to może ma sens. Spróbuje na 1 z Żoliborza.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Niczym, a chyba nawet lepiej. Bo jeśli ostatnim przystankiem jest wirtualny "Zjazd do zajezdni Żoliborz", to można spokojnie bić kurs skrócony do przystanku "Zajezdnia Żoliborz" ignorując wirtualny zjazd i pasażerowie mają może nie idealną, ale rzetelną informację. A to, że kurs faktycznie jest nie jest skrócony, a wydłużony bądź jedzie jakąś idiotyczną trasą (wolskie bądź żoliborskie 31...) to kwestia moim zdaniem drugorzędna. Pasażer wie, że ma poczytać albo zapytać.
System gada ostatnie kilka przystanków. Na 1 żoliborskiej zacznie gadac w okolicach Szpitala Bielańskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale informacja wizualna chociaż będzie. Dalej lepiej niż aktualnie. Przypomnę: wsiadający z tyłu do zjeżdżającego Swinga nie widzą żadnej informacji, że to zjazd. A reszta informacji też jest bardzo słaba. Przewijający się napis. Przy skróceniu jest negatyw, a to jednak bardziej zauważalne.
Najpierw nie było informacji w kursach skróconych. Teraz nie ma w zjazdach. Ile lat jeszcze?
-
- Posty: 5987
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dla R3 to nie nowina. Jeździliśmy już na 23 i na 5. A potem ktoś zabrał pojedynki z Mokotowa, żeby nie jechały do trasy przez całe miasto. Dlatego teraz 31 jedzie z Gocławka. Powtarzam, na zdrowy rozum 14 powinna być 31, na Dworcu Południowym.Szeregowy_Równoległy pisze:Ja naprawdę nie rozumiem czemu R-3 nie może na 6 jeździć, szczególnie, że to wozy bez desek, czyli po prostu wyjazd jako np. 9 na Gocławek czy 17 pod Hutę i niech sobie potem gania jako 6. Zjazd identycznie, pod innym niż 6 numerkiem. Śmiem twierdzić, że wcześnie rano czy bardzo późnym wieczorem 134N oferują wystarczającą podaż na każdej linii. Także na 9 czy 17. I w ten sposób można kurdupla wysłać wszędzie. 28? Proszę bardzo, z R-3 jako 10. 27? Żaden problem, skrócona do Marymontu 17. Znaczy, problem pewnie jest. Ten sam, który wyklucza możliwość oznaczania zjazdów 9 z Gocławka na Wolę jako 24. Busman, beton i opór materii.
miłośnik 13N
http://infotram.pl/krotkie-jazzy-to-dob ... 80097.html
Wkrótce wagony 134N mają zacząć obsługę linii 6, 14, 27, 28 i 31.
Wkrótce wagony 134N mają zacząć obsługę linii 6, 14, 27, 28 i 31.

Bywalec pisze:http://infotram.pl/krotkie-jazzy-to-dob ... 80097.html
Wkrótce wagony 134N mają zacząć obsługę linii 6, 14, 27, 28 i 31.
Pierwotnie 134N miały zastąpić solówki i ZTM to zaakceptował. Po czym wiosną br ZTM stwierdził że jednak solówki mają zostać, a 134N gdzieś się upchnie. Zacytowana wypowiedź sugeruje że jednak może idziemy ku normalności
Rozumiem, że 134N mają wejść na brygady dotychczas obsługiwane przez solówki, a nie u-booty? Czyli na ww. liniach zwiększy się udział niskiej podłogi.Bywalec pisze:Wkrótce wagony 134N mają zacząć obsługę linii 6, 14, 27, 28 i 31.