Strona 8 z 9
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 14:53
autor: drobert
To tak samo jak zjazdowa 2 z Tarchomina nie może jechać na R-4 jako Kurs Skrócony i w ten sposób ile osób by uniknęło zdziwienia, że tramwaj skręca na zakład bo stosowna informacja już by się pojawiała pięć przystanków wcześniej. Inny przykład to informacja o zjeździe w Jazach, zamiast informację głosową zaprogramować na pięć przystanków przed zjazdem z trasy podstawowej to informacja pojawia się przy UKSW gdzie tramwaj jest pusty albo pasażerowie z Marymonckiej, którzy w zdecydowanej większości są świadomi, że to tramwaj do zajezdni i im ta informacja nie za bardzo przydatna.
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 17:02
autor: pawcio
Kiedyś były próby z oznaczeniem ostatnich przystanków na trasie podstawowej dla zjazdów ale nie wiedzieć czemu umarło to na bardzo wczesnym etapie.
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 20:24
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie ten temat, nie tracę wiary, że któryś moderator to przeniesie do tematu o SIP, ale najlepsze jest to, że zjazdy w Swingach można, znaczy motorniczy może, oznakować o niebo lepiej. Można wbić kurs skrócony do ostatniego przystanku, czyli do przystanku "Zjazd do zajezdni Wola" na przykład. Tramwaj tego nie zapowie, znaczy zapowie, że uwaga, kurs skrócony, ale nie powie dokąd, niemniej sama taka informacja zmobilizuje pasażerów do rzutu oka na dechę. O tym, że w tej wersji wsiadający z tyłu w ogóle są jakkolwiek informowani nie wspominam, bo to oczywiste. Ale cóż, że da się, jak nie wolno?
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 20:40
autor: pawcio
Na Woli to może ma sens. Spróbuje na 1 z Żoliborza.
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 21:08
autor: Szeregowy_Równoległy
W Swingach zadziała. W Jazzach nie, bo tam kurs skrócony musi się kończyć o przynajmniej przystanek wcześniej niż kurs nieskrócony, ale w Swingu można skracać także do ostatniego przystanku na trasie. Na 23 to ćwiczyłem i jeździłem z kursem skróconym do Koła zamiast z trasą zmienioną. Całe życie na nielegalu, ale za to moi pasażerowie wiedzieli, że dalej nie pojadą i przez całą zmianę wywiozłem tylko dwie osoby, obie w słuchawkach.
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 21:19
autor: MichalJ
pawcio pisze:Na Woli to może ma sens. Spróbuje na 1 z Żoliborza.
Można prosić o wyjaśnienie, czym się ta 1 różni?
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 21:21
autor: Szeregowy_Równoległy
Niczym, a chyba nawet lepiej. Bo jeśli ostatnim przystankiem jest wirtualny "Zjazd do zajezdni Żoliborz", to można spokojnie bić kurs skrócony do przystanku "Zajezdnia Żoliborz" ignorując wirtualny zjazd i pasażerowie mają może nie idealną, ale rzetelną informację. A to, że kurs faktycznie jest nie jest skrócony, a wydłużony bądź jedzie jakąś idiotyczną trasą (wolskie bądź żoliborskie 31...) to kwestia moim zdaniem drugorzędna. Pasażer wie, że ma poczytać albo zapytać.
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 21:23
autor: pawcio
System gada ostatnie kilka przystanków. Na 1 żoliborskiej zacznie gadac w okolicach Szpitala Bielańskiego.
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 21:34
autor: Szeregowy_Równoległy
Ale informacja wizualna chociaż będzie. Dalej lepiej niż aktualnie. Przypomnę: wsiadający z tyłu do zjeżdżającego Swinga nie widzą żadnej informacji, że to zjazd. A reszta informacji też jest bardzo słaba. Przewijający się napis. Przy skróceniu jest negatyw, a to jednak bardziej zauważalne.
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 30 lis 2015, 21:46
autor: MichalJ
Najpierw nie było informacji w kursach skróconych. Teraz nie ma w zjazdach. Ile lat jeszcze?
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 01 gru 2015, 9:20
autor: Emyl
Przynajmniej tyle, ile różnych systemów funkcjonuje w mieście, obawiam się...
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 01 gru 2015, 9:45
autor: Stary Pingwin
Szeregowy_Równoległy pisze:Ja naprawdę nie rozumiem czemu R-3 nie może na 6 jeździć, szczególnie, że to wozy bez desek, czyli po prostu wyjazd jako np. 9 na Gocławek czy 17 pod Hutę i niech sobie potem gania jako 6. Zjazd identycznie, pod innym niż 6 numerkiem. Śmiem twierdzić, że wcześnie rano czy bardzo późnym wieczorem 134N oferują wystarczającą podaż na każdej linii. Także na 9 czy 17. I w ten sposób można kurdupla wysłać wszędzie. 28? Proszę bardzo, z R-3 jako 10. 27? Żaden problem, skrócona do Marymontu 17. Znaczy, problem pewnie jest. Ten sam, który wyklucza możliwość oznaczania zjazdów 9 z Gocławka na Wolę jako 24. Busman, beton i opór materii.
Dla R3 to nie nowina. Jeździliśmy już na 23 i na 5. A potem ktoś zabrał pojedynki z Mokotowa, żeby nie jechały do trasy przez całe miasto. Dlatego teraz 31 jedzie z Gocławka. Powtarzam, na zdrowy rozum 14 powinna być 31, na Dworcu Południowym.
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 11 gru 2015, 18:23
autor: Bywalec
http://infotram.pl/krotkie-jazzy-to-dob ... 80097.html
Wkrótce wagony 134N mają zacząć obsługę linii 6, 14, 27, 28 i 31.
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 11 gru 2015, 23:42
autor: mkm101
Pierwotnie 134N miały zastąpić solówki i ZTM to zaakceptował. Po czym wiosną br ZTM stwierdził że jednak solówki mają zostać, a 134N gdzieś się upchnie. Zacytowana wypowiedź sugeruje że jednak może idziemy ku normalności
Które linie powinny obsługiwać 134N?
: 12 gru 2015, 0:00
autor: Georg
Bywalec pisze:Wkrótce wagony 134N mają zacząć obsługę linii 6, 14, 27, 28 i 31.
Rozumiem, że 134N mają wejść na brygady dotychczas obsługiwane przez solówki, a nie u-booty? Czyli na ww. liniach zwiększy się udział niskiej podłogi.