Strona 8 z 20

Korki i zatory II

: 08 lut 2021, 17:17
autor: Łukasz
Wszystko jeździ parami, 138 -90, nawet 218 -45.

Korki i zatory II

: 08 lut 2021, 17:18
autor: bartoni722
2027 utknął na Dolnej, przy Bitwy Warszawskiej jakiś Solbus się poślizgnął na 521. Rano giga-bałagan był na S8 i Prymasa, Powstańców, Dźwigowej i Ryżowej, w zmianie B tylko się pogorszyło, ciężko wypisać wszystkie miejsca ale największy hardcor jest na Ochocie (BW, Wawelska, Grójecka) i Wisłostradzie (stoi od Łomianek do al. Witosa). Z tego co obserwuję to brygady po porannej zmianie nie były skracane tylko powiększały opóźnienie do utraty kółka (i słusznie, jak każdy półkurs wydłużał się o 35-40 minut to ciągłe jeżdżenie technicznym byłoby bez sensu). Taka sytuacja była m.in. na 112, 185, 186, 189 a więc liniach z naprawdę długim kółkiem. 10/112 ma w tym momencie -203, "kończy" kurs z CH Marek z teoretycznie 12:50, prawie idealnie się załapie na odjazd 17:27 swoim czasem. Na resztę rekordzistów trzeba poczekać jak się przebiją przez miasto. Na 717 sytuacja z Ochoty i trudnym wiadukcie w Piastowie sprawia że jedna brygada od 11 co kółko wytracała kółko (zrobiła 2 zamiast 4 od tego czasu).
Edit: mały bonusik, ok. 13 były brygady po -150, teraz to już ciężko nawet obliczyć co jedzie którym kółkiem Obrazek

Korki i zatory II

: 08 lut 2021, 19:43
autor: TGM
Albo na 159 był knypek, albo widziałem dwa na raz 164 na odcinku gdzie powinien być co 30 minut.

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 2:02
autor: reserved
TGM pisze:
08 lut 2021, 19:43
Albo na 159 był knypek, albo widziałem dwa na raz 164 na odcinku gdzie powinien być co 30 minut.
2x 164. Zresztą ten pierwszy prowadziłem ja. Drugi siedział mi cały czas na ogonie jeżdżąc pusty. Zresztą to był nawet ciekawy widok gdy ulicą Calową jechały dwa autobusy jeden po drugim. :)

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 4:21
autor: Łukasz
A jak to się stało, że on pojechał pół godziny szybciej niż Ty?

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 5:33
autor: ashir
Właśnie to jest najgorsze przy tego typu utrudnieniach, gdy autobusy jeżdżą parami, bo kolega miał więcej szczęścia/sprytu/doświadczenia. :/

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 11:20
autor: reserved
Nie mam pojęcia, dogonił mnie chwilę po tym jak przejąłem zmianę. A że ja przy takich warunkach pogodowych nie szaleję na drodze, to jechaliśmy razem. On miał ten komfort, że jechał dzięki mnie na pusto. Mi też się nie spieszyło. Jak są takie warunki, wolę dłużej jechać, ale bezpiecznie i cało bez przygód dojechać.

A do rozkładu wróciłem o 23:00. :-D

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 13:25
autor: Łukasz
Nie no, nikt nie mówi, żeby gonić rozkład. Szkoda, że w XXI wieku nie da się zrobić sterowania taką linią.

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 13:29
autor: bartoni722
Masz ludzi do tego? Albo komputer który zgadnie czy kierowca będzie grzecznie stał na lewoskręcie w Vogla?

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 14:48
autor: Łukasz
bartoni722 pisze:Masz ludzi do tego? Albo komputer który zgadnie czy kierowca będzie grzecznie stał na lewoskręcie w Vogla?
Komputer zgadujący, że przez 6h 2 brygady jeżdżą razem? Nie mam. Ale powinieneś mi ich dać.

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 14:52
autor: bartoni722
Jak zatem Twoim zdaniem powinno wyglądać to sterowanie biorąc pod uwagę mocno ograniczone zasoby ludzkie?

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 15:42
autor: Łukasz
Manipulujesz założeniami. Raczej było wiadomo, że będzie paraliż, wiec służby powinny być w pełnej gotowości, a nie z ograniczonymi zasobami. Akurat to, czy na mapie nie widać jeżdżących w kółko w parach autobusów, może ogarnąć nie tylko specjalista od zarządzania ruchem.

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 15:55
autor: reserved
Na Siekierkach siedział nadzór Michalczewskiego. Ale chłopak chyba nie był niczym zainteresowany.

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 16:54
autor: Emyl
Ja bym to widział tak, że po zauważeniu sytuacji centrala łączy się z tym drugim wozem i mówi: stań na pętli i odczekaj pół godziny zanim zrobisz następny półkurs. Może by pomogło do końca dnia i koniec interwencji.

Korki i zatory II

: 09 lut 2021, 18:24
autor: px33
Poza tym ten drugi - zapewne pusty - mógłby wyprzedzić pierwszy żeby wziąć na siebie większość pasażerów.
Poza tym, samo wykrywanie zagęszczeń pojazdów danej linii nie powinno być dla systemów niczym bardzo trudnym, a potem rozwiązywaniem problemów mógłby się już zająć żywy dyspozytor.