Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 11 cze 2006, 19:00

Adrianuos pisze:Moim zdaniem dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzić na nowo 408 do pętli Rembertów-AON
Po co? ](*,)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 12 cze 2006, 16:11

R-11 Kleszczowa pisze:143 :arrow: NATOLIN - ... - Marsa - Żołnierska - Strażacka - ... - REMBERTÓW AON
- wyprostowanie trasy, co z powoduje jej uatrakcyjnienie.

198 :arrow: WIATRACZNA - Grochowska - Płowiecka - Marsa - Chełmżyńska - Strażacka - Chruściela - Republikańska - Cyrulików - SZATKOWNIKÓW
- likwidacja linii 327, zastąpienie 143 na Wygodzie. Częstotliwośc 25/35/30/30. Dodatkowy przystanek przy skrzyżowaniu Republikańska/ Ziemskiego

327 :arrow: Likwidacja linii
1) Zabierasz Wygodzie linię na TS i dajesz drugą na Grochowską.
2) Psujesz komunikację Rembertów - Grochowska poprzez zostawienie jednej linii, czerwonej, przez Żołnierską i drugiej, czarnej, przez Chełmżyńską.

A co byście powiedzieli na takie rozwiązanie:
:arrow: 153 Wiatrak - Grochowska - Marsa - Żołnierska - Strażacka - Chruściela - AON - Chruściela - Paderewskiego - Czwartaków - MOKRY ŁUG
:arrow: 196 Wiatrak - Grochowska - Marsa - Żołnierska - Strażacka - Chruściela - AON - Chruściela - Cyrulików - SZATKOWNIKÓW :?:
Obie linie skoordynowane na odcinku Wiatrak - AON. Jednocześnie 515 przez Ostrobramską (405 do piachu, z zastępstwem na Starodęby w postaci jakiegoś 520, czy cóś) i 327 do piachu. 143 - bez zmian. Bredzę :?: ;-)

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 cze 2006, 16:31

dennis pisze: 1) Zabierasz Wygodzie linię na TS i dajesz drugą na Grochowską.
Czy Wygoda potrzebuje bezpośredniej linii na TS :-k
dennis pisze:2) Psujesz komunikację Rembertów - Grochowska poprzez zostawienie jednej linii, czerwonej, przez Żołnierską i drugiej, czarnej, przez Chełmżyńską.

Ale czarnej z lepszą częstotliwością niż 327. I na dodatek całotygodniowej, a nie kursującej tylko w DP. Czy to jest psucie 8-[
dennis pisze: :arrow: 153 Wiatrak - Grochowska - Marsa - Żołnierska - Strażacka - Chruściela - AON - Chruściela - Paderewskiego - Czwartaków - MOKRY ŁUG
Z AONu ludzie mieliby bliżej iśc na Mokty Ług niż jechać na około. Nie podoba mi się ten pomysł.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 12 cze 2006, 18:39

dennis pisze:A co byście powiedzieli na takie rozwiązanie:
:arrow: 153 Wiatrak - Grochowska - Marsa - Żołnierska - Strażacka - Chruściela - AON - Chruściela - Paderewskiego - Czwartaków - MOKRY ŁUG
:arrow: 196 Wiatrak - Grochowska - Marsa - Żołnierska - Strażacka - Chruściela - AON - Chruściela - Cyrulików - SZATKOWNIKÓW :?:
Obie linie skoordynowane na odcinku Wiatrak - AON. Jednocześnie 515 przez Ostrobramską (405 do piachu, z zastępstwem na Starodęby w postaci jakiegoś 520, czy cóś) i 327 do piachu. 143 - bez zmian. Bredzę :?: ;-)
Ileż tego na Wiatraku... ;)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36867
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 cze 2006, 19:16

Iii, bez przesady. Ubywa 515, a na pętli przybywa jedna linia z dwoma numerami. I to zamiast 327.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 13 cze 2006, 8:30

R-11 Kleszczowa pisze:Czy Wygoda potrzebuje bezpośredniej linii na TS :-k
Tego nie wiem. Ale z pewnością Wygodzianie woleliby jedną linię na Grochów i jedną na TS, miast dwóch na Grochów :-k
Ale czarnej z lepszą częstotliwością niż 327. I na dodatek całotygodniowej, a nie kursującej tylko w DP. Czy to jest psucie 8-[
IMHO tak, jest to psucie. Bo nie sądzę, żeby ktoś jadący z Rembertowa na Grochów wybierał w takiej sytuacji Twoje 198. Zatem praktycznie z dwóch linii obsługujących tę relację zostaje jedna i to jadąca jednocześnie do centrum (notabene inną trasą, niż 408).
I generalnie mamy dwie pary linii, jadące w tych samych relacjach, ale innymi trasami (tyle, że 408 jest jedynie szczytowe, więc nie ma obaw, iż poza szczytem 515 będzie puste w relacji Rembertów - Centrum). Moim zdaniem nie jest to dobry układ komunikacyjny.
Z AONu ludzie mieliby bliżej iśc na Mokty Ług niż jechać na około. Nie podoba mi się ten pomysł.
Tak jak i obecnie: nie ma przecież żadnej linii w tej relacji. To jednak nie był główny cel mojej propozycji. Pomyślałem po prostu, że jedno 196 nie obsłużyłoby potoków Wiatrak - AON. Więc musiałoby zostać wsparte przez 153. A skoro Szatkownicy mogą jechać do/z Wiatraka przez AON, to i Sztandary również. To są raptem jakieś 3 dodatkowe minuty.

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 13 cze 2006, 8:43

Wyjeżdżanie lokalnej 153 z Rembertowa to zły pomysł. Teraz dzięki niedługo otwartemu przejazdowi przez "osiedle" linia ta zapewne zmieni trasę i zyska jeszcze na znaczeniu, które i tak jest duże, choć bardziej na odcinku Mokry Ług - Ratusz niż Ratusz - Szatkowników. Puszczanie dwóch skoordynowanych linii na Grochów ze Starego Rembertowa to bezsens, tymbardziej że 515 po przesunięciu 408 na Mokry Ług musi być bardzo często bo obsługuje i Grochów i Centrum. 327 po wydłużeniu 515 na Szatkowników stanie się już totalnym dublem 515 i przy okazji muchowozem, więc trasa tej linii jest na pewno do zmiany.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 13 cze 2006, 8:50

Nazgul pisze:Puszczanie dwóch skoordynowanych linii na Grochów ze Starego Rembertowa to bezsens, tymbardziej że 515 po przesunięciu 408 na Mokry Ług musi być bardzo często bo obsługuje i Grochów i Centrum. 327
No i właśnie o to chodzi. Według mojego pomysłu 515 nie będzie już obsługiwać Grochowa, więc i częstotliwości nie będzie musiało mieć aż tak dużej. Szczególnie w świetle wspomnianego przez Ciebie planowanego wydłużenia 515 na Szatkowników jest to korzystne, gdyż tamte okolice aż takich częstotliwości nie potrzebują. Jednocześnie załatwiam sprawę 327, więc... Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi :-s

Adrianuos

Post autor: Adrianuos » 13 cze 2006, 17:18

Linia 327 jest w ogóle nie wykorzystywana.Do skasowania.

Robert 514
Posty: 2138
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 13 cze 2006, 20:14

Adrianuos pisze:Linia 327 jest w ogóle nie wykorzystywana.Do skasowania.
ja tylko dodam, ze Sulejówek chce miec linią 700 wzdłuz torów tak więc mozna sie spodziewać, że linia 327 zostanie przemianowana na linię 730 bez podjazdu do AONu

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36867
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 cze 2006, 20:16

Robert 514 pisze:
Adrianuos pisze:Linia 327 jest w ogóle nie wykorzystywana.Do skasowania.
ja tylko dodam, ze Sulejówek chce miec linią 700 wzdłuz torów tak więc mozna sie spodziewać, że linia 327 zostanie przemianowana na linię 730 bez podjazdu do AONu
731 chyba?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7825
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 13 cze 2006, 20:16

Robert 514 pisze:
Adrianuos pisze:Linia 327 jest w ogóle nie wykorzystywana.Do skasowania.
ja tylko dodam, ze Sulejówek chce miec linią 700 wzdłuz torów tak więc mozna sie spodziewać, że linia 327 zostanie przemianowana na linię 730 bez podjazdu do AONu
Znając Sulejówek oni chcą taką linię,ale za darmo...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Robert 514
Posty: 2138
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 13 cze 2006, 21:23

R-9 Chełmska pisze:
Robert 514 pisze:ja tylko dodam, ze Sulejówek chce miec linią 700 wzdłuz torów tak więc mozna sie spodziewać, że linia 327 zostanie przemianowana na linię 730 bez podjazdu do AONu
Znając Sulejówek oni chcą taką linię,ale za darmo...
no podobno znalazł i rozmawiają z ZTM od niedawna
pozatym podobno 730

a dlaczego 731??

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7825
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 13 cze 2006, 21:24

Robert 514 pisze: no podobno znalazł i rozmawiają z ZTM od niedawna
pozatym podobno 730

a dlaczego 731??
możesz to przetłumaczyć na nasz piękny język ojczysty?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 13 cze 2006, 21:26

Robert 514 pisze:
a dlaczego 731??
Bo 730 ma kursować wkrótce z Górczewskiej.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ