Rozkłady tramwajowe (sezon 2018/2019)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 30 sie 2018, 16:27

Nie, wolałbym wygodniejsze przesiadki na Babce.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sie 2018, 16:39

No na takiej patelni, to może być ciężko.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 sie 2018, 22:36

pawcio pisze:W krainie wiecznych objazdów. Wolałbyś brak szczytu na 1 (i 33 przy okazji) i 41 co drugi takt?
A 41 nie jeździło aby do Woronicza? Woloska może nie lubić szczytu na 1 i 33.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2018, 7:33

Jeździło. Kosztem 1 i 33 właśnie. Widać koszty zostały przekalkulowane. Inna rzecz, że na 33 i tak są dziury w rozkładzie, bo brygad brakuje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 31 sie 2018, 8:09

Czy 4 składy na dodatkach 17 będą planowe?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2018, 8:11

W sensie? Że faktycznie będą składy? Raczej tak, ale oczywiście Swinga wykluczyć nie można.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

lumx
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2016, 19:02

Post autor: lumx » 31 sie 2018, 8:32

A ile tramicusów jest w tych rozkładach? Bo wydaje mi się, patrząc np. na 10, 15, 18, że nie wszystkie są uwzględnione.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2018, 8:34

Połowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 31 sie 2018, 8:36

Dziury 7-8-minutowe na 33 w szczytach A i B rzeczywiście kiepsko wyglądają.
Pozdrawiam

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 31 sie 2018, 9:20

Pytanie do Pawcia:

1) Czemu 17 na Służewcu ma postoje po 5 minut, a na Tarchominie gdzie nie ma zaplecza socjalnego prócz ToiToi po 20 minut i więcej ba nawet i 3 wozy zajeżdżają na pętle w czasie. Brawo jeszcze w kartę w piszcie PPO i PPS Tarchomin lub SWL na Tarchominie poproszę.
2) Czemu nie zrobić na 2 tak jak na 17 gdzie mamy 4 dodatki w A i B wysokie, kursy skrócone linii 2 aż 4 brygady nie mogą być na 105Na a niskopodłogowce dać na inne linie gdzie mało jest niskich brygad. :?:
3) Po kiego grzyba taka częstotliwość na JPII w DP w szczycie wspólnie 17+33+10 i tak co trzeci będzie walił na pusto. Po co? Ktoś to analizował. To samo było z 33 w wakacje co drugi na pusto. 17 też. :idea:
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 sie 2018, 9:27

No ciekawe, czemu często kursująca linia ma postoje na pętli z dwoma torami, gdzie jest jedyna, a nie na ciasnym Służewcu. Naprawdę interesujące, kto mógł na to wpaść?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2018, 9:30

Ad.1. Z racji zasobów niskopodłogowców trzeba było podzielić w szczycie obiegi marymonckie i tarchomińskie. Więc albo 5 minut, albo 13 (i postoje na czwartego oraz dwie brygady więcej w planie). A na Tarchominie poza godzinami kursowania 2bis 17 ma prawo stać na dwóch torach.
Ad.2. Kursy skrócone muszą być niskie z uwagi na informację pasażerską.
Ad.3. 17 i 33 co 4 minuty każda to norma tam. 10 jest tam chwilowo (hehehe).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 31 sie 2018, 9:51

Odp 2 nie przemawia do mnie z racji tego iż już 105Na były na 2bis i tylko garstka ludzi z Tarchodworów zrobili grande po im kopyta za wysoko podnosić i puścili Swingi. A co ma do tego SIP. Tablica w 105Na mało czytelna czy o co chodzi. Może kolejne osiedle uprzywilejowane.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Matt Cubis
Posty: 471
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 31 sie 2018, 9:55

Była o tym cała długa rozmowa kiedyś, że ludzie w 105 nie czytają tablic i nie wiedzą, że tramwaj ma kurs skrócony.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2018, 9:56

A składy na 2bis jeździły tylko rano, kiedy to na Tarchomin (bo ten kierunek ma znaczenie) nie jeździł w zasadzie nikt.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany