Strona 8 z 9
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 26 maja 2021, 22:07
autor: ashir
Glonojad pisze: ↑26 maja 2021, 10:29
Dlatego na 116 i 180 jeżdżą kleszczowe diesle.
Jeżdżą diesle, ale z Woronicza, Ostrobramskiej i Stalowej, bo wybrane brygady zostały zdegradowane po ostatniej awarii na Chomiczówce.
michael112 pisze: ↑26 maja 2021, 12:35
fraktal pisze: ↑26 maja 2021, 12:19
Te diesle są planowe. Tylko solbus na 222 jest nieplanowy.
Po co było hucznie się przechwalać rozszerzeniem obsługi autobusami elektrycznymi? Już lepiej było wycofać elektryczne ze 158.
Poza tym, na chwilę obecną w ruchu są 74 elektryczne autobusy. OK, do tego dochodzą dodatki, ale to i tak słaby wynik na 130 pojazdów.
I co dałoby wycofanie elektryków z
158? Problem musi być po stronie ładowarek, a nie taborze. Ściągniesz z całek na
158 to będą się szlajały np. na dodatkach
507 lub co gorzej
142,
198,
202 i innych. Ostatnio nie sprawdzałem, ale wcześniej w szczycie jednocześnie jeździło ok. 115 pojazdów.
zxcvbnm pisze: ↑26 maja 2021, 15:49
Gazowce Arrivy realizują strategiczne zadania np. obsługa 161.
W jakim celu jeżdżą przeguby na 1 i 2/
161? Nie można ich było dać na linie, gdzie Arriva posyła solówki? Dlaczego 9/
157 jest teraz na przeguby? Trzeba było zostawić solówkę, a przeguba dać na 3/
161. Jak szaleć to na całego.
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 26 maja 2021, 23:36
autor: michael112
ashir pisze: ↑26 maja 2021, 22:07
I co dałoby wycofanie elektryków z
158? Problem musi być po stronie ładowarek, a nie taborze. Ściągniesz z całek na
158 to będą się szlajały np. na dodatkach
507 lub co gorzej
142,
198,
202 i innych. Ostatnio nie sprawdzałem, ale wcześniej w szczycie jednocześnie jeździło ok. 115 pojazdów.
Nie ogarniam, jak to możliwe że jedne brygady mogą, a inne nie mogą się ładować na tej samej ładowarce.
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 26 maja 2021, 23:50
autor: ashir
Nie chodzi o to, że jedne brygady mogą, a inne nie, tylko o to, żeby wszystkie nie musiały się ładować. Przynajmniej ja to tak rozumiem.
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 27 maja 2021, 9:15
autor: zxcvbnm
Co jak co, ale racjonalniejsze by było posłanie gazowych 12 m z R2 czy od Michalczewskiego, czy hybryd Mobilisu, jeśli to miały być brygady ECO
Dobrze, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł wysłania elektryka 18 m na 161. Chociaż, chętnie bym zobaczył. Tak jak mówisz, jak szaleć, to szaleć. Nie ma półśrodków.
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 27 maja 2021, 16:22
autor: Jurand
zxcvbnm pisze: ↑27 maja 2021, 9:15
Co jak co, ale racjonalniejsze by było posłanie gazowych 12 m z R2 czy od Michalczewskiego, czy hybryd Mobilisu, jeśli to miały być brygady ECO
Dobrze, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł wysłania elektryka 18 m na 161. Chociaż, chętnie bym zobaczył. Tak jak mówisz, jak szaleć, to szaleć. Nie ma półśrodków.
Ja to po cichu liczyłem na Solbusy 10m z R7 na liniach 104 i 211
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 28 maja 2021, 14:36
autor: konri
michael112 pisze: ↑26 maja 2021, 23:36
ashir pisze: ↑26 maja 2021, 22:07
I co dałoby wycofanie elektryków z
158? Problem musi być po stronie ładowarek, a nie taborze. Ściągniesz z całek na
158 to będą się szlajały np. na dodatkach
507 lub co gorzej
142,
198,
202 i innych. Ostatnio nie sprawdzałem, ale wcześniej w szczycie jednocześnie jeździło ok. 115 pojazdów.
Nie ogarniam, jak to możliwe że jedne brygady mogą, a inne nie mogą się ładować na tej samej ładowarce.
Chodzi o nieustanną pracę ładowarki, która pracuje bez przerw przy wszystkich brygadach na elektryki. Jak wozy ładują się non stop, to w ciepłe dni ładowarki się przegrzewają. Kilka diesli pozwala odpocząć ładowarkom.
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 28 maja 2021, 14:38
autor: michael112
Jakoś linia 111 radzi sobie mając tylko ładowarkę na Esperancie i ma 100% obsady elektrycznej.
Naprawdę czarno widzę powodzenie projektu z elektrykami jak toto takie delikatne jest.
Autobus nie ujedzie całego dnia, musi się ładować. Ładowarka biedna, nie może cały dzień pracować, trzeba jej dawać przerwy.
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 28 maja 2021, 15:22
autor: Vlady
Nie ma to jak porównywać gruszki do jabłek. Na 111 jest 10 całek (dodatki się nie muszą ładować), a na 116 17 całek. To żadna różnica dla ładowarki czy trzeba pobrać energię dla 10 czy 17 elektryków.
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 28 maja 2021, 15:35
autor: Jurand
Vlady pisze: ↑28 maja 2021, 15:22
Nie ma to jak porównywać gruszki do jabłek. Na 111 jest 10 całek (dodatki się nie muszą ładować), a na 116 17 całek. To żadna różnica dla ładowarki czy trzeba pobrać energię dla 10 czy 17 elektryków.
A to jak planowali, montowali i uruchamiali to o tym nie wiedzieli
Nadal twierdzę że MZA i ZTM robi z siebie pośmiewisko
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 28 maja 2021, 15:55
autor: ashir
Vlady pisze: ↑28 maja 2021, 15:22
Nie ma to jak porównywać gruszki do jabłek. Na 111 jest 10 całek (dodatki się nie muszą ładować), a na 116 17 całek. To żadna różnica dla ładowarki czy trzeba pobrać energię dla 10 czy 17 elektryków.
A co ma liczba brygad do częstotliwości ładowań?
Częstotliwość linii ma znaczenie, a nie liczba brygad, która jest zależna również od długości trasy.
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 28 maja 2021, 16:18
autor: fraktal
Vlady pisze: ↑28 maja 2021, 15:22
Nie ma to jak porównywać gruszki do jabłek. Na 111 jest 10 całek (dodatki się nie muszą ładować), a na 116 17 całek. To żadna różnica dla ładowarki czy trzeba pobrać energię dla 10 czy 17 elektryków.
Tyle, że na Chomiczówce są dwie ładowarki na linię, a na Esperanto - jedna(chyba
)
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 28 maja 2021, 16:23
autor: Vlady
fraktal pisze: ↑28 maja 2021, 16:18
Tyle, że na Chomiczówce są dwie ładowarki, a na Esperanto - jedna(chyba
)
Są też 2.
ashir pisze: ↑28 maja 2021, 15:55
A co ma liczba brygad do częstotliwości ładowań?
Częstotliwość linii ma znaczenie, a nie liczba brygad, która jest zależna również od długości trasy.
To dla czego przy tej samej częstotliwości na 111 daje się wszystko obsłużyć, a na 116 nie?
Żeby nie było, MZA wujowo wszystko zaplanowało, rozbiło zakup autobusów i ładowarek na 2 przetargi i efekt jest jaki jest...
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 29 maja 2021, 0:58
autor: MJ
Pamiętajmy, że w planach były ładowarki również w Wilanowie. Wtedy lądowanie rozbiłoby na dwa krańce. Narazie nie wszystkie ładowarki powstały, więc dalej tkwimy w stanie przejściowym...
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 29 maja 2021, 9:26
autor: Mateusz950
Pozwolę przerwać temat i uzupełnić planowe zastępstwa za małą Arrivę w DŚ:
104, 161, 196, 262, 800 i 900 - zmiana na Arrivove SU12.
211 i 234 - zmiana na Mobilisowe SU8,9LE.
Zmiany obsługowe - maj 2021
: 29 maja 2021, 9:36
autor: Walas
Mateusz950 pisze: ↑29 maja 2021, 9:26
Pozwolę przerwać temat i uzupełnić planowe zastępstwa za małą Arrivę w DŚ:
104,
161,
196,
262,
800 i
900 - zmiana na Arrivove SU12.
211 i
234 - zmiana na Mobilisowe SU8,9LE.
133 Arriva U12