Strona 8 z 9

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 26 maja 2021, 22:07
autor: ashir
Glonojad pisze:
26 maja 2021, 10:29
Dlatego na 116 i 180 jeżdżą kleszczowe diesle.
Jeżdżą diesle, ale z Woronicza, Ostrobramskiej i Stalowej, bo wybrane brygady zostały zdegradowane po ostatniej awarii na Chomiczówce.
michael112 pisze:
26 maja 2021, 12:35
fraktal pisze:
26 maja 2021, 12:19
Te diesle są planowe. Tylko solbus na 222 jest nieplanowy.
:o :?: ](*,) Po co było hucznie się przechwalać rozszerzeniem obsługi autobusami elektrycznymi? Już lepiej było wycofać elektryczne ze 158.
Poza tym, na chwilę obecną w ruchu są 74 elektryczne autobusy. OK, do tego dochodzą dodatki, ale to i tak słaby wynik na 130 pojazdów.
I co dałoby wycofanie elektryków z 158? Problem musi być po stronie ładowarek, a nie taborze. Ściągniesz z całek na 158 to będą się szlajały np. na dodatkach 507 lub co gorzej 142, 198, 202 i innych. Ostatnio nie sprawdzałem, ale wcześniej w szczycie jednocześnie jeździło ok. 115 pojazdów.
zxcvbnm pisze:
26 maja 2021, 15:49
Gazowce Arrivy realizują strategiczne zadania np. obsługa 161.
W jakim celu jeżdżą przeguby na 1 i 2/161? Nie można ich było dać na linie, gdzie Arriva posyła solówki? Dlaczego 9/157 jest teraz na przeguby? Trzeba było zostawić solówkę, a przeguba dać na 3/161. Jak szaleć to na całego. :roll:

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 26 maja 2021, 23:36
autor: michael112
ashir pisze:
26 maja 2021, 22:07
I co dałoby wycofanie elektryków z 158? Problem musi być po stronie ładowarek, a nie taborze. Ściągniesz z całek na 158 to będą się szlajały np. na dodatkach 507 lub co gorzej 142, 198, 202 i innych. Ostatnio nie sprawdzałem, ale wcześniej w szczycie jednocześnie jeździło ok. 115 pojazdów.
Nie ogarniam, jak to możliwe że jedne brygady mogą, a inne nie mogą się ładować na tej samej ładowarce.

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 26 maja 2021, 23:50
autor: ashir
Nie chodzi o to, że jedne brygady mogą, a inne nie, tylko o to, żeby wszystkie nie musiały się ładować. Przynajmniej ja to tak rozumiem.

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 27 maja 2021, 9:15
autor: zxcvbnm
Co jak co, ale racjonalniejsze by było posłanie gazowych 12 m z R2 czy od Michalczewskiego, czy hybryd Mobilisu, jeśli to miały być brygady ECO :) Dobrze, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł wysłania elektryka 18 m na 161. Chociaż, chętnie bym zobaczył. Tak jak mówisz, jak szaleć, to szaleć. Nie ma półśrodków.

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 27 maja 2021, 16:22
autor: Jurand
zxcvbnm pisze:
27 maja 2021, 9:15
Co jak co, ale racjonalniejsze by było posłanie gazowych 12 m z R2 czy od Michalczewskiego, czy hybryd Mobilisu, jeśli to miały być brygady ECO :) Dobrze, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł wysłania elektryka 18 m na 161. Chociaż, chętnie bym zobaczył. Tak jak mówisz, jak szaleć, to szaleć. Nie ma półśrodków.
Ja to po cichu liczyłem na Solbusy 10m z R7 na liniach 104 i 211😉

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 28 maja 2021, 14:36
autor: konri
michael112 pisze:
26 maja 2021, 23:36
ashir pisze:
26 maja 2021, 22:07
I co dałoby wycofanie elektryków z 158? Problem musi być po stronie ładowarek, a nie taborze. Ściągniesz z całek na 158 to będą się szlajały np. na dodatkach 507 lub co gorzej 142, 198, 202 i innych. Ostatnio nie sprawdzałem, ale wcześniej w szczycie jednocześnie jeździło ok. 115 pojazdów.
Nie ogarniam, jak to możliwe że jedne brygady mogą, a inne nie mogą się ładować na tej samej ładowarce.
Chodzi o nieustanną pracę ładowarki, która pracuje bez przerw przy wszystkich brygadach na elektryki. Jak wozy ładują się non stop, to w ciepłe dni ładowarki się przegrzewają. Kilka diesli pozwala odpocząć ładowarkom.

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 28 maja 2021, 14:38
autor: michael112
Jakoś linia 111 radzi sobie mając tylko ładowarkę na Esperancie i ma 100% obsady elektrycznej.
Naprawdę czarno widzę powodzenie projektu z elektrykami jak toto takie delikatne jest. :twisted: Autobus nie ujedzie całego dnia, musi się ładować. Ładowarka biedna, nie może cały dzień pracować, trzeba jej dawać przerwy.

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 28 maja 2021, 15:22
autor: Vlady
Nie ma to jak porównywać gruszki do jabłek. Na 111 jest 10 całek (dodatki się nie muszą ładować), a na 116 17 całek. To żadna różnica dla ładowarki czy trzeba pobrać energię dla 10 czy 17 elektryków. #-o

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 28 maja 2021, 15:35
autor: Jurand
Vlady pisze:
28 maja 2021, 15:22
Nie ma to jak porównywać gruszki do jabłek. Na 111 jest 10 całek (dodatki się nie muszą ładować), a na 116 17 całek. To żadna różnica dla ładowarki czy trzeba pobrać energię dla 10 czy 17 elektryków. #-o
A to jak planowali, montowali i uruchamiali to o tym nie wiedzieli 🤔😁
Nadal twierdzę że MZA i ZTM robi z siebie pośmiewisko 🤣

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 28 maja 2021, 15:55
autor: ashir
Vlady pisze:
28 maja 2021, 15:22
Nie ma to jak porównywać gruszki do jabłek. Na 111 jest 10 całek (dodatki się nie muszą ładować), a na 116 17 całek. To żadna różnica dla ładowarki czy trzeba pobrać energię dla 10 czy 17 elektryków. #-o
A co ma liczba brygad do częstotliwości ładowań? :D Częstotliwość linii ma znaczenie, a nie liczba brygad, która jest zależna również od długości trasy.

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 28 maja 2021, 16:18
autor: fraktal
Vlady pisze:
28 maja 2021, 15:22
Nie ma to jak porównywać gruszki do jabłek. Na 111 jest 10 całek (dodatki się nie muszą ładować), a na 116 17 całek. To żadna różnica dla ładowarki czy trzeba pobrać energię dla 10 czy 17 elektryków. #-o
Tyle, że na Chomiczówce są dwie ładowarki na linię, a na Esperanto - jedna(chyba :P )

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 28 maja 2021, 16:23
autor: Vlady
fraktal pisze:
28 maja 2021, 16:18
Tyle, że na Chomiczówce są dwie ładowarki, a na Esperanto - jedna(chyba :P )
Są też 2.
ashir pisze:
28 maja 2021, 15:55
A co ma liczba brygad do częstotliwości ładowań? :D Częstotliwość linii ma znaczenie, a nie liczba brygad, która jest zależna również od długości trasy.
To dla czego przy tej samej częstotliwości na 111 daje się wszystko obsłużyć, a na 116 nie? :twisted:
Żeby nie było, MZA wujowo wszystko zaplanowało, rozbiło zakup autobusów i ładowarek na 2 przetargi i efekt jest jaki jest...

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 29 maja 2021, 0:58
autor: MJ
Pamiętajmy, że w planach były ładowarki również w Wilanowie. Wtedy lądowanie rozbiłoby na dwa krańce. Narazie nie wszystkie ładowarki powstały, więc dalej tkwimy w stanie przejściowym...

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 29 maja 2021, 9:26
autor: Mateusz950
Pozwolę przerwać temat i uzupełnić planowe zastępstwa za małą Arrivę w DŚ:
104, 161, 196, 262, 800 i 900 - zmiana na Arrivove SU12.
211 i 234 - zmiana na Mobilisowe SU8,9LE.

Zmiany obsługowe - maj 2021

: 29 maja 2021, 9:36
autor: Walas
Mateusz950 pisze:
29 maja 2021, 9:26
Pozwolę przerwać temat i uzupełnić planowe zastępstwa za małą Arrivę w DŚ:
104, 161, 196, 262, 800 i 900 - zmiana na Arrivove SU12.
211 i 234 - zmiana na Mobilisowe SU8,9LE.
133 Arriva U12