Rozkłady tramwajowe - 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 sie 2023, 22:10

10 powinna być skoordynowana z 4 ze względu na końcówkę na Wyścigach. 18 siłą rzeczy lepiej żeby była przyklejona do 10, gdzie wspólny odcinek jest krótszy, niż do 4.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 sie 2023, 22:10

Ja bym wolał pełną koordynację 3 linii na środkowym odcinku Puławskiej.

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 sie 2023, 22:13

To wtedy miałbyś na Wyścigach 8-4 i narzekałbyś że są 8 minutowe dziury na tym odcinku xd

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 sie 2023, 22:27

Może lepiej było dodać 31 Służewiec-Wyścigi?
Tzn. ja oczywiście bym wolał więcej linii na Puławskiej jak dawniej. Ale takie 31 by protezowało i wchodziło w dziury po 18.

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 sie 2023, 22:34

Zakładam że głównym sensem istnienia trasy tramwajowej na odcinku Królikarnia-Wyścigi są raczej podróże na północną Puławską/południową Marszałkowską, więc 31 tego zadania nie spełnia, a służyłoby tylko do nabijania pustych wzkm. A jak na Puławskiej było więcej tarczek, to wcale nie było lepiej, też tramwaje jeździły jeden za drugim. Jedyne co dałoby się zrobić żeby było to jakkolwiek koordynowalne, to dwie słabe lub dwie mocne linie, przy czym robienie z 18 mocnej linii kosztem 31 zakrawa o absurd, palenie pieniędzmi w piecu i zarzuty o niegospodarność. Już bez przesady że czekanie na tramwaj 5 minut to jakaś tragedia.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 sie 2023, 22:40

Układ 7-5 na Wyścigach i 5-7 dla 4+18 dający 5-5-2 na Puławskiej przy trzech liniach jest optymalny systemowo. Ale system nie zaczyna się przy Królikarni i nie kończy przy pl. Zbawiciela.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Leitner98
Posty: 95
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 29 sie 2023, 22:52

W weekendy mamy z kolei układ przerw 2min - 7min - 6min. Gdyby 10 przesunąć o 2 min to już by było 4 - 5 - 6. Tylko może gdzieś indziej jest koordynacja z innymi liniami?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 sie 2023, 23:28

10 na dzień dobry wspólny tor z 26 na Woli.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 sie 2023, 7:25

Jedynka 0:38/0:39 z Gdańskiego plus trochę zjazdów na Żoliborz. Pytanie, czy ktoś będzie wiedział, że po północy jeszcze jeżdżą tramwaje :>
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 30 sie 2023, 7:56

Na szczęście nigdzie się tym specjalnie nie chwalono, więc przy kolejnej korekcie będzie można wyciąć te kursy, bo nikt nie korzysta.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 sie 2023, 8:05

pawcio pisze:
29 sie 2023, 19:27
Mokotów też wejdzie na 26 i nawet dojazdy udało się oznaczyć jako 10.
Rzekłbym, że wróci na 26, przebierane z 10. Wszystko już było.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4910
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 30 sie 2023, 8:16

Autobus Czerwon pisze:
30 sie 2023, 7:56
Na szczęście nigdzie się tym specjalnie nie chwalono, więc przy kolejnej korekcie będzie można wyciąć te kursy, bo nikt nie korzysta.
Że takie nigdzie to bym polemizował, "Wyborcza" pisała o tym już jakiś tydzień, może dwa tygodnie temu.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 sie 2023, 8:35

10 z 14 jeździły 0-8 w szczycie, porównywanie do tego 10 z 18 jest jednak niepoważne (zwłaszcza, że - w przeciwieństwie do 10 i 14 - jadą jednak z różnych miejsc w różne miejsca, lokalne podjeżdżanie po Puławskiej jest, umówmy się, najmniej istotną z realizowanych tam relacji).

Choć oczywiście koordynacja byłaby łatwiejsza, gdyby 4 z 18 zamienić miejscami na Mokotowie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sie 2023, 8:41

Bez 35 na Puławskiej sprawa podmiany 4 i 18 przestaje być taka istotna koordynacyjnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 sie 2023, 8:47

Tak, pilność o rząd wielkości spada. To gdzie skierujemy 28, żeby problem z 6 odpadł? ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Zablokowany