Strona 8 z 29
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 13:02
autor: Paweł D.
Czemu chcesz likwidować coś, co się sprawdza i o co będzie wielki płacz? I słuszny w mojej ocenie.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 13:05
autor: Georg
Paweł D. pisze: ↑18 maja 2024, 13:02
Czemu chcesz likwidować coś, co się sprawdza i o co będzie wielki płacz? I słuszny w mojej ocenie.
Skoro tak mówisz, to nie będę się kłócił.
Re: Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 13:06
autor: Łukasz
4 to powinna skręcać przy Feminie a potem w Woronicza. Oczywiście przy Feminie te przystanki przed skrzyżowaniem są złe…
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 13:18
autor: pawcio
Zapominacie tylko, że na Marszałkowskiej tramwaje się nie marnują, a na północy i tak nie ma z nimi co zrobić.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 13:29
autor: Georg
pawcio pisze: ↑18 maja 2024, 13:18
Zapominacie tylko, że na Marszałkowskiej tramwaje się nie marnują, a na północy i tak nie ma z nimi co zrobić.
Na Marymonckiej coś by się przydało. Sama 6 i pół 17 to za mało.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 13:47
autor: pawcio
Tam w razie wybitnej potrzeby czeka drugie pół 17, za które Tarchodwory na pewno by się nie obraziły.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 14:04
autor: primoż
Georg pisze: ↑18 maja 2024, 13:29
pawcio pisze: ↑18 maja 2024, 13:18
Zapominacie tylko, że na Marszałkowskiej tramwaje się nie marnują, a na północy i tak nie ma z nimi co zrobić.
Na Marymonckiej coś by się przydało. Sama 6 i pół 17 to za mało.
Na pewno nie linia, która będzie relacyjnym dublem M1.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 15:02
autor: Gdynianin
pawcio pisze: ↑18 maja 2024, 13:18
Zapominacie tylko, że na Marszałkowskiej tramwaje się nie marnują, a na północy i tak nie ma z nimi co zrobić.
Gdyby tylko był pomysł jak niskim kosztem zwiększyć rolę tramwajów na północy
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 58010.html
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 16:04
autor: primoż
W obecnych realichach odpada, miasto planuje poprowadzić M4 przez os. Ruda.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 16:07
autor: Georg
Nawet gdyby tak nie było to pewnie wykręciliby się wydłużeniem 15.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 16:16
autor: Bastian
Georg pisze: ↑18 maja 2024, 12:56
Likwidacja skrętu przy Bankowym.
Co żeś się tak uparł? 4 na tym skręcie pusta bynajmniej nie jeździ. Ponadto to obecnie jedyny dojazd z Centrum na Stare Miasto. I to dość szeroko rozumianego - 175 tam nie dociera, 518 nie dociera do Centrum, a o 178 nie ma co wspominać.
Jeśli wzmacniać 3, to kosztem 25. Ale po co silne 3 na Grochowskiej?
Re: Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 16:33
autor: Łukasz
Bastian pisze:Georg pisze: ↑18 maja 2024, 12:56
Likwidacja skrętu przy Bankowym.
Co żeś się tak uparł? 4 na tym skręcie pusta bynajmniej nie jeździ. Ponadto to obecnie jedyny dojazd z Centrum na Stare Miasto. I to dość szeroko rozumianego - 175 tam nie dociera, 518 nie dociera do Centrum, a o 178 nie ma co wspominać.
Jeśli wzmacniać 3, to kosztem 25. Ale po co silne 3 na Grochowskiej?
Pusta nie jeździ, ale z góra siedzącymi (nie licząc szczytu), bo 90% ludzi wysiada na Bankowym od południa i na MRA od wschodu. Do 175/128 jest 200 metrów różnicy w poziomie, za to minus 30 w pionie. Nie wszyscy jeżdżą pod kolumnę. Ogólnie też można M1 plus M2 a nawet piechotą - celem zwykle nie jest praca na starym mieście tylko spacer. Czy to zatem taka istotna relacja, to nie wiem - czy akurat większość odwiedzających jeździ z patelni.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 16:48
autor: primoż
Georg pisze: ↑18 maja 2024, 16:07
Nawet gdyby tak nie było to pewnie wykręciliby się wydłużeniem 15.
Jakim wydłużeniem 15 i co to ma wspólnego z tym co napisałem odnośnie wpisu Gdynianina?
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 16:53
autor: Georg
Link Gdynianina opisywał plan wydłużenia tramwaju do Os. Ruda. Nawet gdyby wybudowano tory, to pojechałaby tam pewnie 15.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 18 maja 2024, 16:59
autor: pawcio
Łukasz pisze: ↑18 maja 2024, 16:33
Bastian pisze:
Co żeś się tak uparł? 4 na tym skręcie pusta bynajmniej nie jeździ. Ponadto to obecnie jedyny dojazd z Centrum na Stare Miasto. I to dość szeroko rozumianego - 175 tam nie dociera, 518 nie dociera do Centrum, a o 178 nie ma co wspominać.
Jeśli wzmacniać 3, to kosztem 25. Ale po co silne 3 na Grochowskiej?
Pusta nie jeździ, ale z góra siedzącymi (nie licząc szczytu), bo 90% ludzi wysiada na Bankowym od południa i na MRA od wschodu. Do 175/128 jest 200 metrów różnicy w poziomie, za to minus 30 w pionie. Nie wszyscy jeżdżą pod kolumnę. Ogólnie też można M1 plus M2 a nawet piechotą - celem zwykle nie jest praca na starym mieście tylko spacer. Czy to zatem taka istotna relacja, to nie wiem - czy akurat większość odwiedzających jeździ z patelni.
Nawet gdyby, to wciąż do rozwiązania jest zagadka, dokąd od pl. Bankowego puścić pięć slotów z pl. Zbawiciela (Nowowiejska, Służewiec, Wyścigi, dwa razy Wilanów).