Strona 8 z 333

: 09 sty 2006, 8:56
autor: MZ
djmc100 pisze:to co chlopaki, piszemy do ZDM?
:arrow: Myślisz, że to coś da? Jeśli w tym rejonie miałyby być prowadzone jakieś inwestycje drogowe, to zamiast Trzykrotki prędzej widziałbym wybudowanie połączenie: aleja Dzieci Polskich - Wydmowa - Torfowa.

: 09 sty 2006, 14:39
autor: Kleszczu
Bardzo potrzebne połaczenie Wawra z Wesoła. I właśnie ono powinno być takze moim zdaniem wybudowane priorytetowo.

: 10 sty 2006, 10:16
autor: Dennis
TGM pisze:
359 -> Międzylesie: Powyżej 4 osób na metr kwadrat stojących [długa przerwa w autobusach na Goworka]
kontra
Kolejna linia miejsko-wiejska. Oto efekty. A dlaczego na 131 same przeguby? Czyżby te cztery przystanki których nie obsługuje 359 robiły taką różnicę? Nie. Tylu pasażerów generują wszystkie przystanki na trasie 131. Oczywiście na 359 przeguba dać nie wypada bo na ¾ trasy będzie muchy woził.
Rozwiązanie jest proste. Zresztą znam je od dawna :D
359 Dw. Centralny - Aleje - Marszałkowska - Waryński - Goworek - Spacerow - Belwederska - Sobieskiego - Beethovena (wybaczcie, ale nie dam głowy czy jest tam skręt w lewo; jeśli nie, to Chełmską i Bobrowiecką w kierunku Wawra) - Witosa - Trasa Siek - ... - Międzylesie.
Przy okazji wycofać 147 wogóle z Radości, dając tam właśnie 359.

: 10 sty 2006, 14:46
autor: fik
dennis pisze:Przy okazji wycofać 147 wogóle z Radości, dając tam właśnie 359.
IMHO nie potrzeba nic dawać, nawet w ścisłym szczycie wykorzystanie tego 147 jest marne. Ewentualnie zamieszać krańcami 147 i 161 8-)

: 10 sty 2006, 15:08
autor: Piotrek
dennis pisze:Przy okazji wycofać 147 wogóle z Radości, dając tam właśnie 359.
O koniecznie to okrążenie zlikwidować do radości.Pamiętam,że pisaliśmy o tym na forum ztm we wrześniu 2003 i jak widać nic się nie zmieniło 8-)

: 10 sty 2006, 17:16
autor: Colony
Fikander pisze:IMHO nie potrzeba nic dawać, nawet w ścisłym szczycie wykorzystanie tego 147 jest marne. Ewentualnie zamieszać krańcami 147 i 161
Nie, nie na Wiśniowej Górze by zwariowali. Trzeba by się było przesiadac, albo dralowac aż do Międzylesia, a po skróceniu więcej osób jeździłoby przez Zerzeń.

: 10 sty 2006, 19:43
autor: fik
Colony pisze: Nie, nie na Wiśniowej Górze by zwariowali.
Zauważ, że WG ma w miarę blisko całą kupę linii do cywilizacji, w postaci krańca Międzylesie. Jak będą marudzić, można zawsze wyciągnąć tam 359, które ma wsakże dużą część trasy z tym 147 wspolne :idea: ZG takiego luksusu nie ma...

: 10 sty 2006, 20:46
autor: Proboszcz
Fikander pisze:ZG takiego luksusu nie ma...
Ale ZG wielkich potoków nawet do 161 nie generuje. Po co im linia co 30 minut skoro inna linia co 35 minut do najbardziej zapełnionych nie należy...

: 10 sty 2006, 21:34
autor: Colony
Proboszcz pisze:
Fikander pisze:ZG takiego luksusu nie ma...
Ale ZG wielkich potoków nawet do 161 nie generuje. Po co im linia co 30 minut skoro inna linia co 35 minut do najbardziej zapełnionych nie należy...
W przeciwieństwie do 147, które często podjeżdża zapchane po PKP Międzylesie od CZD.

Mówię oczywiście o ITS-ach, a nie przegubach.

: 10 sty 2006, 23:49
autor: fik
Proboszcz pisze:Ale ZG wielkich potoków nawet do 161 nie generuje.
A to zależy od kursu ;) A różnica częstotliwości 30/35 jest mało znacząca.

[ Dodano: 2006-01-10, 23:51 ]
Colony pisze:W przeciwieństwie do 147, które często podjeżdża zapchane po PKP Międzylesie od CZD.
Kwestia tego, że Międzylesie ma dobrą komunikację i tak, w związku z czym w świadomości społecznej ten środek transportu funkcjonuje bardziej niż w przypadku Zbójnej. 161 będzie tutaj równie dobrze wykorzystane, a 147 na ZG zapewne lepiej niż obecne 161.

: 11 sty 2006, 0:31
autor: TGM
dennis pisze:Rozwiązanie jest proste. Zresztą znam je od dawna :D
359 Dw. Centralny - Aleje - Marszałkowska - Waryński - Goworek - Spacerow - Belwederska - Sobieskiego - Beethovena (wybaczcie, ale nie dam głowy czy jest tam skręt w lewo; jeśli nie, to Chełmską i Bobrowiecką w kierunku Wawra) - Witosa - Trasa Siek - ... - Międzylesie.
Przy okazji wycofać 147 wogóle z Radości, dając tam właśnie 359.
Jakiś tam jest... Ale to ma mniejszy sens bo nic tam nie ma, więc lepiej przez Chełmską... ja uważam, że do Falenicy by było lepsze. Większe zapełnienie złapie, a Falenica będzie miała alternatywę wobec 521 które powinno tracić na SKM.

Tylko dlaczego nagle z Bielan zrobił się Wawer 8-[ :?:

: 11 sty 2006, 10:29
autor: Dennis
TGM pisze:Tylko dlaczego nagle z Bielan zrobił się Wawer 8-[ :?:
Kontynuuję wątek Wawerski w topicu Bielańskim, bo nie chcę odbierać chleba Modom :D * Jeśli uznają to za stosowne, to sami przeniosą tę dyskusję do odpowiedniego wątku. Co do 161, to jestem zwolennikiem zreobienia czegoś z tą linią. Na początek faktycznie wywalić ze ZG. Ale nie dawać tam 147, bo:
1) zamienił stryjek...: jedną linię donikąd, na drugą, też nie do centrum;
2) powinno zostać połączenie Międzylesia z Dworcem Wschodnim (125 jest jednak takie sobie w tej roli).
Dlatego 147 wywalić z Radości i zostawić w ZG, zaś ucałodziennione 359 (np. 148) od Zwoleńskiej w prawo Patriotów, w lewo w Izbicką i do ZG.
No a co ze 161? Dojazd z głębokiego Wawra (Zasadowa) do ratusza pewnie by się przydał. Ale czy krańcować ją na Międzylesiu? A może faktycznie skrócić doń 147, jednocześnie dając na ZG 161 (ku fali protestów Wiśniówek). Albo jeszcze inaczej: na Strusia zamiast 305? A może na Wiatrak przez Patriotów, z odprzystankowaniem (na początek) 521. Jest jeszcze możliwość taka, żeby wycofać z Korkowej 115, a 161 skierować przez Kajki do Marysina i połączyć ze 183.
Która z wersji najbardziej się Wam podoba :?: :D

* Jak widać - już zrobione... :wink:
(B.)

: 11 sty 2006, 17:40
autor: Colony
dennis pisze:a 161 skierować przez Kajki do Marysina i połączyć ze 183.
Ależ to by był potwór. :D

: 11 sty 2006, 21:09
autor: reserved
Colony pisze:
dennis pisze:a 161 skierować przez Kajki do Marysina i połączyć ze 183.
Ależ to by był potwór. :D
i po co komu taki muchowóz? polaczylby marysin z radoscia i falenica ale po co? malo ludzi uczeszcza na takiej trasie, bardziej bym proponowal zeby 161 patriotow i np po dokonczeniu lucerny skierowac ja tam a potem jakos na wiatraczna, a moze potem gdzies wykrecic ja na kadetow? :>
nie no to nie ma sensu :P

: 12 sty 2006, 18:44
autor: michael112
147 - DW. WSCHODNI - [...] - Zwoleńska - Patriotów - Izbicka - ZBÓJNA GÓRA (wraz z odpowiednimi dla obecnej trasy 161 kręciołkami po cmentarzu i okolicznych uliczkach)
148 - DW. CENTRALNY - trasa 359 - Zwoleńska - Żegańska - al. Dzieci Polskich - WIŚNIOWA GÓRA (przekształcenie z 359 wraz z przedłużeniem do Wiśniowej Góry w zastępstwie 147)
161 - BŁOTA - [...] - Panny Wodnej - Patriotów (ulica po wschodniej stronie torów kolejowych) - Szpotańskiego - Wydawnicza - Łysakowska - Korkowa - Kościuszkowców - Czecha - Potockich - Skrzyneckiego – STRUSIA (powrót: Skrzyneckiego - Łysakowska)
305 - LIKWIDACJA LINII
359 - przekształcenie w 148
Wersja light:
359 pozostaje na obecnej trasie i w obecnej formie linii okresowej, a do Wiśniowej Góry wydłużone zostaje 125.