PociÄ giem KM do GĂłry Kalwarii
Moderator: JacekM
Było wyskoczyć w GK i pojechać o 6.07
Z Warszawy do GK dojechały dwie osoby:ja i kolega z serwisu o Esełce (pozdrawiam!)
Za to 6.07 do Warszawy...ze 20 osób z GK,7 z Czachówka Wschodniego
O 13 powtórka z rozrywki.
Z Warszawy do GK dojechały dwie osoby:ja i kolega z serwisu o Esełce (pozdrawiam!)
Za to 6.07 do Warszawy...ze 20 osób z GK,7 z Czachówka Wschodniego
O 13 powtórka z rozrywki.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No dobra, kilka faktów
pociąg 10820 z Pilawy do Warszawy Rembertowa odjechał ze stacji początkowej punktualnie w zestawieniu EN57-1295 (full plastik ) i sile trojga pasażerów. Jaźwiny +1, Osieck -2, Warszówka 0, Góra Kalwaria +1 (za to 6 osób odprowadzało i robiło zdjęcia), Czachówek Wschodni +5. Oferty specjalnej nie ma w terminalach kasowych (niepotrzebnie kasjerkę budziłem w Pilawie ), podobnie jak rozkładów i tablic z nazwami stacji między GK i Pilawą.
pociąg 10820 z Pilawy do Warszawy Rembertowa odjechał ze stacji początkowej punktualnie w zestawieniu EN57-1295 (full plastik ) i sile trojga pasażerów. Jaźwiny +1, Osieck -2, Warszówka 0, Góra Kalwaria +1 (za to 6 osób odprowadzało i robiło zdjęcia), Czachówek Wschodni +5. Oferty specjalnej nie ma w terminalach kasowych (niepotrzebnie kasjerkę budziłem w Pilawie ), podobnie jak rozkładów i tablic z nazwami stacji między GK i Pilawą.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
No nie... mówiłem, żeby na pierwszy dzień coś bardziej reprezentatywnego rzucić.. Najlepiej jakiegoś dobrze odnowionego. Czopek, glizda, cokolwiek.....pociąg 10820 z Pilawy do Warszawy Rembertowa odjechał ze stacji początkowej punktualnie w zestawieniu EN57-1295 (full plastik )
1295 nie nalezy do najlepszych kibli, jakie można spotkac na swojej drodze
I weź tu skorzystaj z oferty.fik pisze:Oferty specjalnej nie ma w terminalach kasowych
zobaczę co pojedzie po 17 do GK.
Rano o 5 z Piaseczna do GK i spowrotem o 6.07 rzeczony EN71-100
Z racji zamkniętej kasy w Piasecznie mam bilecik blankietowy
Drugi na powrót dostałem przed samym Piasecznem tak długo się schodziło z wypiswaniem.
Jak nie będzie terminala to ludzie będą jeździli na "promocji 0%" jak będzie większy tłum
Ekipa,którą widziałeś Fik to był Grzegorz_Kostrzewa-Zorbas ze świtą.
Można powiedzieć,że pomysłodawca reaktywacji połączenia kolejowego z GK.
Co do samego otwarcia to zupełnie jak za dawnych czasów:ze szkoły busy przywiozły dzieci,które odśpiewały piosenkę,jeszcze chwilę przed otwarciem malowano linie na peronie i wieszano tablicę z nazwą stacji.
Pierwszy kurs za free (liczyłem na trzeci blankiecik),w Czachówku +1
Z racji zamkniętej kasy w Piasecznie mam bilecik blankietowy
Drugi na powrót dostałem przed samym Piasecznem tak długo się schodziło z wypiswaniem.
Jak nie będzie terminala to ludzie będą jeździli na "promocji 0%" jak będzie większy tłum
Ekipa,którą widziałeś Fik to był Grzegorz_Kostrzewa-Zorbas ze świtą.
Można powiedzieć,że pomysłodawca reaktywacji połączenia kolejowego z GK.
Co do samego otwarcia to zupełnie jak za dawnych czasów:ze szkoły busy przywiozły dzieci,które odśpiewały piosenkę,jeszcze chwilę przed otwarciem malowano linie na peronie i wieszano tablicę z nazwą stacji.
Pierwszy kurs za free (liczyłem na trzeci blankiecik),w Czachówku +1
Nie będzie. Podobno jest dyrektywa że na GK tylko bilety ręcznie pisane.Jacenty pisze:Rano o 5 z Piaseczna do GK i spowrotem o 6.07 rzeczony EN71-100
Z racji zamkniętej kasy w Piasecznie mam bilecik blankietowy
Drugi na powrót dostałem przed samym Piasecznem tak długo się schodziło z wypiswaniem.
Jak nie będzie terminala to ludzie będą jeździli na "promocji 0%" jak będzie większy tłum
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Ja miałem na myśli drużyny konduktorskie. Raczej chodzi o pozbycie się zapasów biletów blankietowych.fik pisze:No jest. Póki nie będzie oferty w systemie kasowym...
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Czyli póki co pociągi będą mało rentowne, skoro mało komu uda się wypisać bilet podwójnej obsługi na tonie wyślą przecież...rufio198 pisze:Nie będzie. Podobno jest dyrektywa że na GK tylko bilety ręcznie pisane.
Co do samej GK, to owszem EN71-100 ganiała, a na jednym kursie (popołudniowym) również 2xEN57.
Małe zamieszanie spowodował napis "Pilawa" na pociągu jadącym przez Piaseczno (mimo, że na wschodnim i śródmieściu pociąg zapowiedziany dobrze). Nie każdy wsiadł. Na szczęśćie 15 minut później jechał Radom.
Jeszcze jestem ciekawy ,czy będą w nim pomyłki w stylu "eee... ja do Celestynowa...".
Brak pociągów do GK na tablicy nad kasami na Śródmieściu (tylko na plakatach). Ale jakoś damy radę. Ludzie się przyzwyczają.
Nie ma się co śmiać, wczoraj na wschodnim kilka osób się wróciło od tego pociagu. Jak trafi się na kogoś, kto pierwszy raz miał tam jechać i będzie wiedział tylko tyle, że "na Dęblin albo Pilawę" to daleko zajedzie A konduktor to pewnie po składzie nie zdąrzy przejsć nawet
PS, dziś chyba już nie EN71-100 tylko coś z EN57... Lepiej dawać tą setkę jak nie bedzie siedziała na przeglądzie. W miarę reprezentatywny skład, choć problemu na styku PIAP-drzwi do dziś nie poprawili...
PS 2: we wczorajszym Kurierze Mazowieckim (potem Kurierze Warszawi i Mazowsza) była krótka relacja z reaktywacji GK.... Według redaktora pierwszym pociągiem pojechało około 100 osób Dużo musiał wypić, żeby tyle mu się pomnożyło pasażerów
PS 3: nieco oburzenia na długo stojące pociagi na zachodniej... szkoda, że nie dało się jakoś połączyć.
I tak 90120/1 posiada jakieś nadnormalne możliwości... wystarczy rzucić okiem na rozkład SKM+KM od Zachodniej
PS, dziś chyba już nie EN71-100 tylko coś z EN57... Lepiej dawać tą setkę jak nie bedzie siedziała na przeglądzie. W miarę reprezentatywny skład, choć problemu na styku PIAP-drzwi do dziś nie poprawili...
PS 2: we wczorajszym Kurierze Mazowieckim (potem Kurierze Warszawi i Mazowsza) była krótka relacja z reaktywacji GK.... Według redaktora pierwszym pociągiem pojechało około 100 osób Dużo musiał wypić, żeby tyle mu się pomnożyło pasażerów
PS 3: nieco oburzenia na długo stojące pociagi na zachodniej... szkoda, że nie dało się jakoś połączyć.
I tak 90120/1 posiada jakieś nadnormalne możliwości... wystarczy rzucić okiem na rozkład SKM+KM od Zachodniej
W górze najwiekszym problemem jest dojście do dworca. Jest on na takim zadupiu,że większośc mieszkańców nigdy tam pewnie nie była. Dopóki gmina nie zrobi jakiegoś autobusu dojazdowego, bedzię sie jednak bardziej opłacało jechać PKS-em, wszak poza szczytem do Wilanowskiej jedzie z 50 minut. A samo dojście na stacje piechotą z centrum góry to co najmniej 40 minut.
Plus od wilanowskiej te 20 minut do centrum, ale skoro stacja tak słabo położona (faktycznie daleko), to moze warto jakieś minibusy dojazdowe puścić? Parking P+R w przysłżości pewnie obowiązkowy...rhemek pisze:wszak poza szczytem do Wilanowskiej jedzie z 50 minut. A samo dojście na stacje piechotą z centrum góry to co najmniej 40 minut.
A.. jeszcze oznakować dojście/dojazd do stacji (drogowskazy z głównych dróg, nawet w Siemiatyczach, gdzie do PKP siemiatycze jest dobre kilka km są takowe ). Przynajmniej jak kiedyś tam wyląduję, to będę wiedział gdzie iść/jechać. Pewnie nie tylko ja.