Tramwajem za miasto?

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lis 2007, 18:36

Nie czytałeś opracowania, a mimo to wiesz, że nie jest potrzebny?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 08 lis 2007, 18:39

inż. Glonojad pisze:a mimo to wiesz, że nie jest potrzebny?
Mówię na dzień dzisiejszy - patrząc na tereny, nie. Wiem, że za x lat będzie inaczej.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 lis 2007, 18:49

Piotrek pisze:Ale się uparli :grin: Póki co nie jest ten tramwaj potrzebny, nie mniej cieszę się, że ktoś myśli aż tak przyszłościowo.
Co to za brednie?! Zobacz ile ludzi czeka na pociągo do Wileńskiego w godzinach porannych!

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 08 lis 2007, 18:53

Co to za brednie?! Zobacz ile ludzi czeka na pociągo do Wileńskiego w godzinach porannych!
No dobra, ale od Ząbek do Wschodniego, a przecież nie po Radzymińskiej raczej nie wiele jest domów, osiedli tudzież czegoś, z czego mogliby się wziąć pasażerowie. W samych Ząbkach sprawa jasna, ale dalej?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lis 2007, 18:54

Ten tramwaj nie jest konkurencją dla kolei. W każdym razie - nie dla obecnych pasażerów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lis 2007, 19:02

Piotrek pisze:W samych Ząbkach sprawa jasna, ale dalej?
Dalej przypadkowi mieszkańcy Elsnerowa ;) W każdym razie czy nie prościej i lepiej po prostu przyłaczyć Ząbki do Warszawy, zorganizować porządną komunikację autobusową, a tramwaj by wtedy mógł poczekać z 15 lat?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lis 2007, 19:54

Wszyscy wiemy, że jesteś busiarzem :p, ale nie przesadzajmy :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lis 2007, 19:56

inż. Glonojad pisze:Wszyscy wiemy, że jesteś busiarzem :P
Nie o to chodzi. Mam na myśli to, że obecnie w Ząbkach można zrobić ukłąd linii autobusowych i poczekać z linią tramwajową, która bardziej się przyda np. w Piasecznie ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lis 2007, 19:58

O ile potoki na to pozwolą, bo dowozówka przegubami co póltora minuty do stacji, żeby pojechać jeden przystanek i znowu siwę na beznadziejnie rozwiązanym Wileńśkim przesiadać, jakoś mnie nie przekonuje.

Abrastrahując od tego, czy się do tych pociągów zmieszczą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lis 2007, 20:05

inż. Glonojad pisze:Abrastrahując od tego, czy się do tych pociągów zmieszczą.
No, to już jest problem...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 08 lis 2007, 20:10

Tylko że problem braków taborowych w KM może być w najbliższych kilku latach rozwiązany. Natomiast tutaj problemem jest to, kto ma być inwestorem budowy linii tramwajowej do Ząbek. A i w Warszawie parę nowych tras by się przydało - i to natychmiast.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lis 2007, 21:16

Na KM też trzeba wymienić ezety, o zwiększeniu podaży nie marząc.... żeby dodać po jednostce na pociągi Tłuszcz - Wileniak co 10 minut, trzebaby tych jednostek kupić spooooro. Mniej więcej tyle, ile tramwajów na linię do Ząbek.

A Ząbki, w przeciwieństwie do władz Warszawy - chcą trasy tramwajowe budować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 08 lis 2007, 23:27

Wolfchen pisze:
inż. Glonojad pisze:Wszyscy wiemy, że jesteś busiarzem :P
Nie o to chodzi. Mam na myśli to, że obecnie w Ząbkach można zrobić ukłąd linii autobusowych i poczekać z linią tramwajową, która bardziej się przyda np. w Piasecznie ;)
Ząbki mają tak porąbany układ urbanistyczny i komunikacyjny, że z lupą będziesz tam szukać ulic spełniających wymagania ZTM. 199 i 145 to max co tam można było sensownie pociągnąc
Kiedyś Tomkrt pisał o Ząbkach, bo On się bawił w te linie ZTM.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 lis 2007, 23:48

humptyangel pisze:że z lupą będziesz tam szukać ulic spełniających wymagania ZTM
Natomiast tramwaj się zmieści bez problemu?

Jedyny rozsądny argument, że Ząbki chcą to współfinansować - więc można zbudować linię i liczyć na zagospodarowanie terenów wzdłuż niej, to się przyda, szczególnie iż do Śródmieścia niedaleko. Natomiast gdyby sama Warszawa miała dźwigać ciężar tej budowy, to rzeczywiście są miejsca, gdzie tramwaj przydałby się pilniej. Tak oto ja rozumiem obiekcje kolegów. Więc wszystjko moim zdaniem zależy od warunków porozumienia z Ząbkami ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 09 lis 2007, 2:23

Bastian pisze:
humptyangel pisze:że z lupą będziesz tam szukać ulic spełniających wymagania ZTM
Natomiast tramwaj się zmieści bez problemu?
Tak. SISKOM wywalczył utrzymanie i tak nadjedzonej rezerwy pod Nowo-Ziemowita i rezerwę pod tramwaj aż do Ząbek w ciągu tej ulicy.
Na stronach FRW jest MPZP dla Dw. Wschodniego. Jest tam zaznaczona odnoga tramwajowa na Targówek Fabryczny i Ząbki w ciągu Kijowskiej na wschód.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

ODPOWIEDZ