: 11 sty 2007, 17:53
dobry JOKEjacek pisze:Jedno jest pewne na pewno nie był to 8727, ani 8740.
Swoją drogą czemu Santos dostał kolejne ostrzeżenie ?? Za to, że napisał prawdę na temat zachowania cytowanego przemnie użytkownika ??
dobry JOKEjacek pisze:Jedno jest pewne na pewno nie był to 8727, ani 8740.
Też jestem zdziwiony tym faktem, w końcu kolega Santos dyskutuje całkiem kulturalnie, ale on jest wybitnie na cenzurowanym. Coś w rodzaju dyżurnego podpadziochy: Jak jakaś awantura, to na pewno on.dzidek pisze:Swoją drogą czemu Santos dostał kolejne ostrzeżenie ?? Za to, że napisał prawdę na temat zachowania cytowanego przemnie użytkownika ??
ale to nie oznacza, że za wszystko ma być obwiniany a już napewno nie za prawdę jaką pisze na temat niektórych użytkowników forum. Tym bardziej, że w jego wypowiedzi nie było żadnych niecenzuralnych słów.Colony pisze:Santos jest o ile się nie mylę na specjalnych warunkach.
Trzeba mieć za co łatać i jeszcze kto to robić A tak () mówiąc to gdyby, 404 popchnąć na Nowodwory, i ucałodziennić i zgrać to ze sobą to na 186 mogłyby jeździć "sztywniaki" tylko trzeba uruchomić tą szarą masę znajdującą się w głowiźnieR-9 Chełmska pisze:O właśnie, coś małe są chyba kary dla zajezdni za zły tabor, skoro wolą puszczać SU15 na 186 i płacić, niż na gwałt reperować przeguby
Powszechnie się tłumaczy, że wozów brak.Mario pisze:No bo jak inaczej wytłumaczyć nagminne 15-metrowce na 116, 189, E-2, oraz parę innych przykładów...
zapoznaj się lepiej szczegółowo z planem taborowym i dopiero później pisz coś z sensem...Mario pisze:15-metrowce na 116
Widać zbyt małe kary są za błędy dyspozytorów. O ile w przypadku braku odpowiedniego wozu powinny być kary tylko dla firmy o tyle w przypadku nieumiejętnego wysyłania taboru przez dyspozytorów karze powinni podlegać oni sami !! I tak dziś na 436 i 195 jeździły Ikarusy podczas gdy na całkach i dodatkach 186, 189, 401 zamiast przegubów wysłane zostały sztywniaki Brawo za olewanie zakazów taborowychMario pisze:Ja mam zasadnicze pytanie: Czy ktoś sobie w ogóle coś robi z tych szumnie brzmiących zakazów taborowych? No bo jak inaczej wytłumaczyć nagminne 15-metrowce na 116, 189, E-2, oraz parę innych przykładów...
Czy to aby nie jest sztuka dla sztuki?