Strona 8 z 9

: 11 sty 2007, 17:53
autor: dzidek
jacek pisze:Jedno jest pewne na pewno nie był to 8727, ani 8740. :!:
dobry JOKE ](*,)

Swoją drogą czemu Santos dostał kolejne ostrzeżenie ?? Za to, że napisał prawdę na temat zachowania cytowanego przemnie użytkownika ?? ](*,)

: 11 sty 2007, 19:11
autor: kocur
dzidek pisze:Swoją drogą czemu Santos dostał kolejne ostrzeżenie ?? Za to, że napisał prawdę na temat zachowania cytowanego przemnie użytkownika ?? ](*,)
Też jestem zdziwiony tym faktem, w końcu kolega Santos dyskutuje całkiem kulturalnie, ale on jest wybitnie na cenzurowanym. Coś w rodzaju dyżurnego podpadziochy: Jak jakaś awantura, to na pewno on.

: 11 sty 2007, 19:28
autor: Colony
Santos jest o ile się nie mylę na specjalnych warunkach.

: 11 sty 2007, 19:54
autor: dzidek
Colony pisze:Santos jest o ile się nie mylę na specjalnych warunkach.
ale to nie oznacza, że za wszystko ma być obwiniany a już napewno nie za prawdę jaką pisze na temat niektórych użytkowników forum. Tym bardziej, że w jego wypowiedzi nie było żadnych niecenzuralnych słów.

: 11 sty 2007, 20:50
autor: Colony
Oczywiście nijak nie twierdzę, że jest inaczej. Ale to nie moja polityka tylko GTW, do których nie należę.

: 11 sty 2007, 21:28
autor: R-9 Chełmska
jacek też powinien dostać ostrzeżenie, Santos sam ze sobą polemiki nie prowadził...

: 11 sty 2007, 22:09
autor: Siecool
Zbiorczo odpowiem: primo Santos jest na specjalnych warunkach, secundo tu nie chodzi o sam fakt prowadzenia polemiki, tylko o sposób w jaki się to robi; tertio ostrzeżenia nie są tylko za niecenzuralne słowa; quatro ta dyskusja tylko przelała czarę; cinque Santos nie potrzebuje adwokatów i sam potrafi zadbać o swoje interesy, więc nie musicie się tutaj nad nim użalać.

: 16 sty 2007, 16:04
autor: gregory5576
R-9 Chełmska pisze:O właśnie, coś małe są chyba kary dla zajezdni za zły tabor, skoro wolą puszczać SU15 na 186 i płacić, niż na gwałt reperować przeguby
:arrow: Trzeba mieć za co łatać i jeszcze kto to robić :!: A tak () mówiąc to gdyby, 404 popchnąć na Nowodwory, i ucałodziennić i zgrać to ze sobą to na 186 mogłyby jeździć "sztywniaki" tylko trzeba uruchomić tą szarą masę znajdującą się w głowiźnie :?:

: 28 lut 2007, 21:25
autor: Rafaello_24
Wg tych zakazów taborowych ostatnio dośc regularnie pojawia się U15 na 180, HEHE ,zastanawiam sie czy oni jakieś specjalne podpory dali na wiadukcie nad Powązkowską. Kiedy oni go naprawią bo 180 naprawde peka w szwach.

: 03 mar 2007, 11:04
autor: labializacja
W tym roku ma zostać zamknięty wiadukt na powązkowskiej i w tym samym wyremontowany... tak samo wiadukt przy gdańskim.

: 04 mar 2007, 13:07
autor: Rafaello_24
Heh no to już widze, co do Powązkowskiego to jeszcze luz, 170 i 180 znajdzie sie na Popiełuszki ale gorzej bedzie z gdańskim, tam tego jest rtroche więcej

: 22 mar 2007, 18:57
autor: Mario
Ja mam zasadnicze pytanie: Czy ktoś sobie w ogóle coś robi z tych szumnie brzmiących zakazów taborowych? No bo jak inaczej wytłumaczyć nagminne 15-metrowce na 116, 189, E-2, oraz parę innych przykładów...
Czy to aby nie jest sztuka dla sztuki?

: 22 mar 2007, 19:22
autor: reserved
Mario pisze:No bo jak inaczej wytłumaczyć nagminne 15-metrowce na 116, 189, E-2, oraz parę innych przykładów...
Powszechnie się tłumaczy, że wozów brak. :P

: 22 mar 2007, 20:35
autor: Santos
Mario pisze:15-metrowce na 116
zapoznaj się lepiej szczegółowo z planem taborowym i dopiero później pisz coś z sensem... =;

: 22 mar 2007, 20:45
autor: dzidek
Mario pisze:Ja mam zasadnicze pytanie: Czy ktoś sobie w ogóle coś robi z tych szumnie brzmiących zakazów taborowych? No bo jak inaczej wytłumaczyć nagminne 15-metrowce na 116, 189, E-2, oraz parę innych przykładów...
Czy to aby nie jest sztuka dla sztuki?
Widać zbyt małe kary są za błędy dyspozytorów. O ile w przypadku braku odpowiedniego wozu powinny być kary tylko dla firmy o tyle w przypadku nieumiejętnego wysyłania taboru przez dyspozytorów karze powinni podlegać oni sami !! I tak dziś na 436 i 195 jeździły Ikarusy podczas gdy na całkach i dodatkach 186, 189, 401 zamiast przegubów wysłane zostały sztywniaki ](*,) Brawo za olewanie zakazów taborowych