: 29 gru 2007, 23:12
Nie wiem, czy nie lubią. Po prostu im więcej mają brygad na U18, tym większa szansa, że na którąś zabraknie.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Niestety ZTM od wielu lat, z zaciekłością godną walki o niepodległość broni, aby ktokolwiek mógł zagrozić pozycji monopolistycznej R13 w Markach.jacek pisze:Nawet bym wykombinowal takowy scenariusz: 732-ITS, a R10 przejmuje plan ITSu na 185, lub 509
Jestem ciekaw za kogo wejdzie R-6. Ktoś coś wie?? Tak czy tak Redutowa będzie musiała wystawić odkurzacze.105 R6 pisze:kilka calek na 114
Mogą wysłać na przykład Veolię.Frencher pisze:R10 to weszła na 805 cudem, bo w ZTM już nie mieli wyjścia (okoliczności są niektórym dobrze znane tej decyzji), a co dopiero mówić ajencie.
a jeszcze jakiś czas temu ostro ich broniłeśFrencher pisze:To trzeba by chyba wymienić wszystkich pracowników w ZTM, i dopiero wracać ponownie do tematu
a weź może pod uwagę to,że E-2 to linia szczytowa,bez brygad całodziennychmaciek8610 pisze:Najpierw rozdysponują SU18 na inne linie, a potem co zostanie to dadzą na E-2
z nowego rozkładu od 01.02 wynika,że raczej takAdam G. pisze:Krąży jeszcze plotka o brygadach na 522
Bo w pewnych sprawach mają rację.Santos pisze:a jeszcze jakiś czas temu ostro ich broniłeśFrencher pisze:To trzeba by chyba wymienić wszystkich pracowników w ZTM, i dopiero wracać ponownie do tematu![]()
Byś trochę pojeździł, to byś zrozumiał. A tym bardziej że mam teraz porównanie do R10, i R13 wypada przy R10 poniżej wszelkiej krytyki.R-11 Kleszczowa pisze:Jakież te Marki biedne![]()
Nie problem w tym jaki kto ma tabor, ale kto nim jeździ, i jak on jest utrzymany.fraktal pisze:Mogą wysłać na przykład Veolię.Nie bardzo rozumiem tych narzekań na R-13, R-6 ma dużo gorszą sytuację taborową (od dłuższego czasu nie dostała żadnego nowego wozu, a ikarusy z serii 55xx są powoli kasowane).
no ale bądź co bądź,aż takiej złej sytuacji taborowej w Markach nie maszFrencher pisze:Bo w pewnych sprawach mają rację.Santos pisze: a jeszcze jakiś czas temu ostro ich broniłeś![]()
Ale akurat w tym konkretnym przypadku ich upór jest godny podziwu - gdybym lubił snuć teorie spiskowe, to byłbym zaczął pisać że ktoś ma w ZTM z racji utrwalania tej sytuacji jakieś profity finansowe na lewo.
[ Dodano: 2007-12-30, 12:13 ]Byś trochę pojeździł, to byś zrozumiał. A tym bardziej że mam teraz porównanie do R10, i R13 wypada przy R10 poniżej wszelkiej krytyki.R-11 Kleszczowa pisze:Jakież te Marki biedne![]()
a jak wygląda to w sensie brygadowymTGM pisze:Ktoś rozgryzł czemu się zmienia rozkład 724? Koordynacji i tak nie ma...
Jak się ma kiepski tabor, to nawet dobre utrzymanie niewiele pomoże. Swoją drogą, już można się spodziewać ikarusów na całkach 114, mimo że rozdysponowanie brygad niskich pozostaje bez zmian.Frencher pisze:Nie problem w tym jaki kto ma tabor, ale kto nim jeździ, i jak on jest utrzymany.
Czy Veolia na 732 (chociazby na całkach, dodatek może być R13), to zły pomysl?Frencher pisze:Niestety ZTM od wielu lat, z zaciekłością godną walki o niepodległość broni, aby ktokolwiek mógł zagrozić pozycji monopolistycznej R13 w Markach.jacek pisze:Nawet bym wykombinowal takowy scenariusz: 732-ITS, a R10 przejmuje plan ITSu na 185, lub 509
R10 to weszła na 805 cudem, bo w ZTM już nie mieli wyjścia (okoliczności są niektórym dobrze znane tej decyzji), a co dopiero mówić ajencie. To trzeba by chyba wymienić wszystkich pracowników w ZTM, i dopiero wracać ponownie do tematu
Zgadzam się, sytuacja Stalowej nie jest najgorsza, a trzeba sie spodziewac Ikarusów na 114. Najgorzej ma Redutowa bo już dawno nie dostała żadnego nowego wozu. Nawet nowe Jelcze nie przyszły na R-6.Stalowa ma przecież ponad 100 długich Manów i kilkanaście U15Jak się ma kiepski tabor, to nawet dobre utrzymanie niewiele pomoże. Swoją drogą, już można się spodziewać ikarusów na całkach 114, mimo że rozdysponowanie brygad niskich pozostaje bez zmian.
Wypisujesz brednie. W realu wygląda to następująco:Frencher pisze:Bo w pewnych sprawach mają rację.Santos pisze: a jeszcze jakiś czas temu ostro ich broniłeś![]()
Ale akurat w tym konkretnym przypadku ich upór jest godny podziwu - gdybym lubił snuć teorie spiskowe, to byłbym zaczął pisać że ktoś ma w ZTM z racji utrwalania tej sytuacji jakieś profity finansowe na lewo.
[ Dodano: 2007-12-30, 12:13 ]Byś trochę pojeździł, to byś zrozumiał. A tym bardziej że mam teraz porównanie do R10, i R13 wypada przy R10 poniżej wszelkiej krytyki.R-11 Kleszczowa pisze:Jakież te Marki biedne![]()
[ Dodano: 2007-12-30, 12:14 ]Nie problem w tym jaki kto ma tabor, ale kto nim jeździ, i jak on jest utrzymany.fraktal pisze:Mogą wysłać na przykład Veolię.Nie bardzo rozumiem tych narzekań na R-13, R-6 ma dużo gorszą sytuację taborową (od dłuższego czasu nie dostała żadnego nowego wozu, a ikarusy z serii 55xx są powoli kasowane).
W założeniach wszystko pięknie, tylko wytłumacz jedną rzecz: jak to się dzieje, że jest jakaś część linii podmiejskich (spora część) które zostały dosłownie wmuszone ajentom do obsługi, jest jakaś część którą obsługuje MZA ale zapewnia przyzwoity poziom obsługi tylko taborem niskopodłogowym, ale jest i ta mniejszość, która jak od wielu lat popadła w wyłączna obsługę MZA, tak trwa do dzisiaj.Dęboszczak pisze:(...)
Wreście coś madrego udalo mi się przeczytać w tym temacie.Dęboszczak pisze:MZA przesyła określoną strukturę zadań przewozowych:
np. Zajezdnia Woronicza od 1.01 zapewnia 100 brygad całodziennych i 50 dodatków. W tych całodziennych jest ileś wozów krótkich i ileś niskopodłogowych zarówno krótkich jak i przegubowych. I tak jest dla każdej zajezdni. Wszystkie dane się sumuje i wychodzi, np. że Na R-6 brakuje 2 brygad całodziennych a R-11 ma o 3 za dużo. No i wtedy dokonuje się przerzutów brygad np. Z R-6do R-11 minimalizując liczbę zmian rozkładowych, (najlepiej takich, żeby nie wymieniać informacji przystankowej). Idealne linie do wymian między zajezdniami R-10 i R-13 są np. 123, 145, 169, 509, 718, 805. A dlatego wyszło że z 805 schodzi R-10 na rzecz R-13, że w bilansie R-13 miała za mało dodatków przegubowych, a R-10 za dużo.