Strona 8 z 8

: 28 maja 2008, 14:50
autor: Dennis
Twoje szacunki dowodzą jedynie, iż 122 nie wozi na Trakt z Bemowa tylu pasażerów, ilu by mogło. Ty wyciągasz z tego wniosek, że linię należy skasować, ja - że należy ją usprawnić :!:
Poza tym ja nie mówiłem wogóle o godzinach szczytu =; Ale skoro piszesz o nich z uporem godnym lepszej sprawy, to wykazywanie rozkładowej różnicy w czasach przejazdu 1) ekspresem po niemal najkrótszej możliwej trasie i 2) wyszydzanym przez Ciebie, krążącym po całej okolicy 122 /przy czym nie jesteś łaskaw zauważyć, że 122 napotyka w godzinach szczytu sporo mniej korków, niż E2 :!:/, wynoszącej 5 minut, wywołuje mój pusty śmiech i pytanie: po co wogóle te ekspresy w takim razie :rotfl2: Jesteś o krok od wykazania, że powinno się je skasować, więc uważaj ;)
Wrócę jednak do godzin pozaszczytowych. Masz odwagę wspominać wogóle dojazd tramwajem z Nowego Bemowa na Plac Bankowy, po tym jak pozbawiliście to osiedle połowy podaży w tej relacji (mówię cały czas o godzinach pozaszczytowych) :?: :shock: Jest to cynizm, ale podejmę rękawicę. Wykazałeś minutę różnicy na korzyść jazdy z przesiadką (uwzględniwszy średnie czasy oczekiwania). No to ja do tego dodam dwie minuty na łażenie po przejściach podziemnych i naziemnych na Bankowym i już wychodzę na plus :-$ O ile wogóle się do tego 23 poza szczytem zmieszczę :/
Zresztą te Twoje szacunki też są z leczka dziwne, mnie wychodzi jakoś tak:
:arrow: międzyszczyt 122: 10+36=46
:arrow: międzyszczyt 23+111: 7+27+6+7=47
:arrow: międzyszczyt 171+111: 5+33+6+7=51
itd.
A więc dodając czas tracony na bieganiu pomiędzy przystankami oraz niewygody okazuje się, że jazda 122 jest ze wszech miar bardziej opłacalna, c.b.d.o. :-$
A zatem czekamy z niecierpliwością na wycofanie 122 z Bemowa ](*,)

[ Dodano: Sro 28 Maj, 2008 15:04 ]
Bastian pisze:alternatywnego
Szkoda, że potrzeby istnienia połączenia "niealternatywnego", czyli tramwajów o odpowiedniej podaży miejsc na godzinę, też nie widzicie :roll:
Bastian pisze:na 23 również, a szansa, że rzeczywiście będzie on wtedy, gdy w rozkładzie, jest o wiele większa
Tylko w kierunku Bemowa i tylko pod warunkiem, że się zmieścisz. W pozostałych przypadkach, i tyczy się to oczywiście także 171, założenie wyjścia na konkretny kurs daje dodatkowe 3-5 minut dalszej różnicy na korzyść 122 :!:

: 28 maja 2008, 15:22
autor: Bastian
Dennis pisze:pytanie: po co wogóle te ekspresy w takim razie :rotfl2: Jesteś o krok od wykazania, że powinno się je skasować, więc uważaj ;)
Na co mam uważać, to całkiem dobre pytanie jest. Moim zdaniem powinnom się stawiać na silne zwyklaki, bo pośpieszność czerwonaków jest mocno iluzoryczna, a poprawy warunków ruchu na razie nie należy się spodziewać.
Dennis pisze:okazuje się, że jazda 122 jest ze wszech miar bardziej opłacalna
O minutę. O punktualności 122 litościwie nie wspomnę, a znam ją, jak zły szeląg.
Dennis pisze:Szkoda, że potrzeby istnienia połączenia "niealternatywnego", czyli tramwajów o odpowiedniej podaży miejsc na godzinę, też nie widzicie :roll:
Na pewno lepsze jest inwestowanie w kursowanie tramwajów, niż w takie 122.

Jeśli 122 jest takie genialne, to czemu ludzie się z niego nie wysypują? Pamiętaj, że korki i zaburzenia punktualności zamordowały już niejedną "genialną" linię.

: 29 maja 2008, 9:52
autor: Dennis
Bastian pisze:Na pewno lepsze jest inwestowanie w kursowanie tramwajów, niż w takie 122.
Czy jako inwestowanie rozumiecie w ZTMie cięcie podaży w poszczególnych relacjach, czy też może coś innego? Czy mamy się spodziewać takich inwestycji, jak wcześniej na 2 i 13, także na 122 i innych liniach na Bemowie?

: 29 maja 2008, 10:30
autor: Bastian
Oby nie.

: 26 cze 2008, 14:45
autor: Siecool
Trochę odkopując temat, ale to:
:arrow: międzyszczyt 23+111: 7+27+6+7=47
:arrow: międzyszczyt 171+111: 5+33+6+7=51
... mnie mocno zdziwiło. Niedługo otwarte zostanie KP, w tej sytuacji dla mnie nie ma alternatywy w podrózy z Bemowa na Trakt nad tramwaj z przesiadką na Zamkowym, gdzie jest będzie dużo więcej linii niż jedno 111. Coście się tak na nie uwzięli? ;>

: 26 cze 2008, 15:43
autor: Kra
Siecool pisze:Niedługo otwarte zostanie KP, w tej sytuacji dla mnie nie ma alternatywy w podrózy z Bemowa na Trakt nad tramwaj z przesiadką na Zamkowym, gdzie jest będzie dużo więcej linii niż jedno 111.
Z Bemowa na Trakt to może i OK ale w drugą stronę nie będzie raczej tak dobrze. Przystanek na KP w kierunku północnym jakoś chyba "wywędrował" w kierunku kościoła seminaryjnego. A może się mylę ?

: 26 cze 2008, 16:51
autor: Petroniusz
Kra pisze:
Siecool pisze:Niedługo otwarte zostanie KP, w tej sytuacji dla mnie nie ma alternatywy w podrózy z Bemowa na Trakt nad tramwaj z przesiadką na Zamkowym, gdzie jest będzie dużo więcej linii niż jedno 111.
Z Bemowa na Trakt to może i OK ale w drugą stronę nie będzie raczej tak dobrze. Przystanek na KP w kierunku północnym jakoś chyba "wywędrował" w kierunku kościoła seminaryjnego. A może się mylę ?
Zatoka jest tam, gdzie kiedyś był przystanek dla linii jadących na trasę WZ, a może nawet kawałek dalej. I tyle, jeśli chodzi o dogodną przesiadkę.

: 26 cze 2008, 17:08
autor: Siecool
Zgadza się, kolejna schrzaniona przesiadka. Ale ja i tak z reguły jeżdże tramwajem rano, kiedy liczy się czas, a przesiadka w kierunku UW jest taka jak była.

: 27 cze 2008, 13:57
autor: Kra
Petroniusz pisze:Zatoka jest tam, gdzie kiedyś był przystanek dla linii jadących na trasę WZ, a może nawet kawałek dalej. I tyle, jeśli chodzi o dogodną przesiadkę.
](*,) tyle tylko jak myśli się w Warszawie o komunikacji przyjaznej dla pasażera.