przewoz pisze:Też tak uważam. Jedną krawędź można wyposażyć w różne systemy tych wypustek i obserować ich zużycie na przykład.
Przecież według Metra te testy nie tylko mają na celu obserwację zużycia materiału, tylko są one po to, by zobaczyć, które będą najlepsze, czyli najbezpieczniejsze dla pasażerów i nie utrudniało wjazdu wózków inwalidzkich do pociągu. Więc może warto byłoby to tak zorganizować, by pasażerowie mieli szanse je rownież przetestować.
metron pisze:Jakich to wtedy zabezpieczeń będą domagać się wtedy niewidomi, bo te paski nie przydadzą się wtedy do niczego
Myślałem, że dzięki tej dyskusji wypłynęła jedna rzecz, ale chyba się myliłem - otóż istotnie nie wiadomo, czy te pasy uchroniłyby studenta przed wypadkiem, ale dla mnie nie ulega wątpliwości, że przyczynią się do
poprawy bezpieczeństwa w metrze grupy pasażerów z dysfunkcją wzroku. Tymczasem widać, że brakuje świadomości społecznej sensu istnienia takich pasów (nie tylko pasów zresztą, bo chodzi również o inne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych).
Edit: Proszę moderatora o zamknięcie tego tematu, bo nie widzę sensu kontynuowania dyskusji na ten temat, a co za tym idzie dalszego istnienia tego topicu na forum.