Strona 8 z 64

: 14 cze 2009, 21:30
autor: Dęboszczak
reserved pisze: Właśnie... nie 7, 9, 25 bez żadnego komfortu a jedna komfortowa, szybka 521. :D
Przypuśćmy, że od 1.07 na Ochocie zostaną 3 kursy/h 521 :D

: 14 cze 2009, 21:40
autor: reserved
Dęboszczak pisze:Przypuśćmy, że od 1.07 na Ochocie zostaną 3 kursy/h 521 :D
To będzie dobry przykład na to, że ZTM rezygnuje z jakości wykonywania usług. :D

(a zabierajcie se to 521...nie chcę go :P )

: 14 cze 2009, 21:45
autor: Krzysiek_S
Dęboszczak pisze:Przypuśćmy, że od 1.07 na Ochocie zostaną 3 kursy/h 521
Jestem zawiedziony, myślałem że już od 22 czerwca. :^o

: 14 cze 2009, 21:46
autor: reserved
Na Ochocie = w Wawrze też :P

: 14 cze 2009, 21:49
autor: Glonojad
Bastian pisze:
zeus pisze:dwie linie całodzienne, całotygodniowe np 186 i 526 (5XX) - na trasie obecnego 404, z trochę mniejsza liczbą przystanków, z częstotliwością np co 20/20/20 lub 20/20/30
Świetnie, czekać 20 minut na autobus... :/


PS Wiem, w teorii byś je widział naprzemiennie. Powodzenia.
Przy różnej liczbie przystanków => różnym czasie przejazdu to nawet w teorii by nie było naprzemienne.

[ Dodano: Nie 14 Cze, 2009 21:51 ]
reserved pisze:
Dęboszczak pisze:Przypuśćmy, że od 1.07 na Ochocie zostaną 3 kursy/h 521 :D
To będzie dobry przykład na to, że ZTM rezygnuje z jakości wykonywania usług. :D
W którym gimnazjum uczą opowiadać takie piramidalne bzdury? Pytam, żeby tam przypadkiem dzieci w przyszłości nie wysłać...

[ Dodano: Nie 14 Cze, 2009 21:51 ]
reserved pisze:Na Ochocie = w Wawrze też :P
Wręcz przeciwnie. Im mniej na Ochocie, tym więcej w Wawrze.

[ Dodano: Nie 14 Cze, 2009 21:56 ]
Dęboszczak pisze:
reserved pisze: Właśnie... nie 7, 9, 25 bez żadnego komfortu a jedna komfortowa, szybka 521. :D
Przypuśćmy, że od 1.07 na Ochocie zostaną 3 kursy/h 521 :D
A nie można tam czego wydłużyć wzamian? Powiedzmy, 102 (chociaż za częste :/ ), 500, 510? :p

: 14 cze 2009, 22:17
autor: reserved
Glonojad pisze:W którym gimnazjum uczą opowiadać takie piramidalne bzdury? Pytam, żeby tam przypadkiem dzieci w przyszłości nie wysłać...
Domyślam się, że to jest pytanie retoryczne. A co konkretnie jest bzdurą w mojej ironicznej wypowiedzi?

: 14 cze 2009, 22:17
autor: fik
KwZ pisze:
zeus pisze:obcinając przy tym rozkład 186
I ludzie na Rakowcu mają się do niego nie mieścić czy zacząć wybierać metro?
Mogliby pojechać 136 :roll:

: 14 cze 2009, 22:18
autor: reserved
Glonojad pisze:A nie można tam czego wydłużyć wzamian? Powiedzmy, 102
158? Tak wiem, chore idee ZTM-u na temat tej linii...
102 jest dla Ciebie za często? To dawaj jakąś linię co godzinę. Mieszkańcy Szczęśliwic się ucieszą.

[ Dodano: |14 Cze 2009|, 2009 22:20 ]
fik pisze:Mogliby pojechać 136 :roll:
Jeśli mówimy o relacjach Służewiec - Rakowiec to chyba powszechnie wiadome są korki na Marynarskiej. Zresztą dogodność przystanku przy Galerii Mokotów też nie za najlepsza.

: 14 cze 2009, 22:35
autor: kajo
reserved pisze:Zresztą dogodność przystanku przy Galerii Mokotów też nie za najlepsza.
Nie to troche mało powiedziane, to jest katastrofa, idąc od przystanku 504/136 do Galerii przechodzi się ponad 1 przystanek, to jakaś paranoja. Do tego jeszcze schody.

: 14 cze 2009, 22:36
autor: reserved
Nie to troche mało powiedziane, to jest katastrofa, idąc od przystanku 504/136 do Galerii przechodzi się ponad 1 przystanek, to jakaś paranoja. Do tego jeszcze schody.
Napisałem tak, bo ta niedogodność jest raczej w jedną stronę.
Ale raz już tam jechałem 136 i stwierdziłem że ani razu więcej.

: 14 cze 2009, 22:38
autor: fik
reserved pisze: Jeśli mówimy o relacjach Służewiec - Rakowiec to chyba powszechnie wiadome są korki na Marynarskiej.
I dlatego powszechnie wiadome jest wszystkim (z wyjątkiem chruścika i dzidka), jak należy skierować 136

: 14 cze 2009, 22:40
autor: KwZ
fik pisze:Mogliby pojechać 136 :roll:
Problematyczne:
1. Te dwie linie obsługują jednak trochę różne przystanki na Rakowcu.
2. 136 jeździ przez Marynarską, której staram się unikać przez korki... A zbliżają się perturbacje związane z budową S79.
3. W tej chwili mamy ładną koordynację 186 z 172 (wreszcie). Szkoda by jej.

A poza tym mogę się zgodzić, żeby z Ochoty w okolice GM jeździły 2 linie, w tym jedna na Ursynów, ale 186 to bym zostawił.
fik pisze:wiadome jest wszystkim
.
Wybacz, ale tobie, a nie wszystkim.

Chyba nie ten temat :roll:

: 14 cze 2009, 22:44
autor: reserved
Generalnie 136 by zastąpić 186 ma dwie przeszkody:
- trasa na Rakowcu (myślę, że puszczenie 136 po trasie 186 byłoby w sam raz, tylko co na Banacha? 157 jak dawniej? :D )
- przystanki przy GM... bardzo niedogodne (może by 136 pojechało Wołoską, Al. Wilanowską, Al. Lotników, Modzelewskiego i dalej do Rzymowskiego? Wiem wiem, utrudnienie jeśli chodzi o połączenie tranzytowe ale dzięki temu zyska połowę więcej pasażerów dogodną przesiadką przy GM).

: 14 cze 2009, 22:45
autor: fik
KwZ pisze:Chyba nie ten temat :roll:
No to wszystkim, którzy czytali TAMTEN TEMAT. :P

136 substytuowałoby relację 186 aż po PKP Koło, a to zdecydowanie jest najodleglejsze miejsce, do którego opłaca się ze Służewca jeździć tą linią - dojazd na Bielany i Tarchomin realizowany powinien być metrem (a jak mi ktoś wyskoczy, że się przesiadać trzeba, to mu powiem, że a) ze 186 i tak się trzeba przesiadać, bo jego dostępność na Żoliborzobielanach jest marna b) 17).

: 14 cze 2009, 22:47
autor: reserved
fik pisze:substytuowałoby
Coście tak się tej 'substytucji' uwzięli? :rotfl: