Tramwaje po otwarciu centralnego ogryzka M2

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2012, 19:08

W sensie?

[ Dodano: |25 Sty 2012|, 2012 19:24 ]
Szczegóły tutaj:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/455 ... _zal_2.jpg
(w tym obowiązkowe szpalery drzew na infrastrukturze podziemnej posadzone - znak firmowy biura p. Domaradzkiego)

i tekst planu:

http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/455 ... 8_uch1.doc
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 19:26

Ten tor techniczny też miałby być w kształcie pętli?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2012, 19:29

Teoretycznie kształt działki A1.27 to umożliwia. Ale jak się znajdzie jakiś interpretator Pisma Świętego, że "skoro nie ma napisane pętla, to ma być ślepy tor" twierdzący, to nic nie gwarantuję. I tematu nie kontynuuję z powodów wiadomych, to czyste hipotetyzowanie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 sty 2012, 19:54

Etam, plan się zmieni. :)

szparag
Posty: 188
Rejestracja: 12 sty 2011, 22:44
Lokalizacja: Natolin

Post autor: szparag » 25 sty 2012, 21:34

Oglądam ten plan zagospodarowania na Banacha i zastanawiam się, czy nie lepiej puścić tramwaje do Pola Mokotowskiego środkiem ulicy. Nie trzeba będzie przecinać pasa jezdni Banacha.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 sty 2012, 21:35

Niedasie, bo tam rosną jakieś artystyczne trawki.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2012, 21:39

Nie artystyczne trawki, tylko szpaler drzew wpisany w ustalenia planu.

Aczkolwiek IMHO jednak dałoby się, tylko trzeba by:
a) budować specustawą
lub
b) zamienić południową jezdnię i torowisko miejscami (czyli w imię wizji szpaleru, wydać tak na oko z 10 baniek ekstra na przesuwanie jezdni), bo krawężniki nie są ustaleniem planu (-o<
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 21:49

Glonojad pisze:Nie artystyczne trawki, tylko szpaler drzew wpisany w ustalenia planu.
Zaraz, jakie drzewa między jezdniami Banacha? Szpaler drzew to jest po południowej stronie Banacha.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 sty 2012, 21:56

Teraz są trawki, a drzewa na planie. Ja mówiłem o teraz.

kajo
Posty: 2822
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 25 sty 2012, 22:03

Glonojad pisze:Nie artystyczne trawki, tylko szpaler drzew wpisany w ustalenia planu.

Aczkolwiek IMHO jednak dałoby się, tylko trzeba by:
a) budować specustawą
lub
b) zamienić południową jezdnię i torowisko miejscami (czyli w imię wizji szpaleru, wydać tak na oko z 10 baniek ekstra na przesuwanie jezdni), bo krawężniki nie są ustaleniem planu (-o<
A nie można po prostu skasować po jednym pasie w każda stronę, przecież ten ciąg i tak będzie się kończył na żwirkach, gdzie już teraz robię się z tego powodu kocioł.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2012, 22:44

MichalJ pisze:Teraz są trawki, a drzewa na planie. Ja mówiłem o teraz.
Teraz plan obowiązuje. Jak chcesz budować tramwaj (a o to ktoś tam wyżej pytał), to żeby dostać Pozwolenie na Budowę musisz być z nim zgodny; ochrony trawnika tam zapisanej nie ma, ale szpaler drzew - a i owszem. Chyba znowu nie rozumiem o co Ci biega :(
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 sty 2012, 23:42

Żarcik taki. Że twórca planu zobaczył trawkę, więc przełożył tramwaj na bok. A potem i tak posadził na trawce drzewa. :) Ale obecność tam bardzo nietypowych roślin jak na pas zieleni między jezdniami jest faktem. Oczywiście są to ozdobne rośliny uprawne, nie dzika przyroda.

Poza tym przykład Powstańców pokazuje, że i tak się nie da zgodnie z planem zbudować tramwaju. :)

Awatar użytkownika
pieszy pasażer
Posty: 26
Rejestracja: 21 sty 2012, 19:57
Kontakt:

Post autor: pieszy pasażer » 25 sty 2012, 23:44

Co to za linia tramwajowa na Bitwy Warszawskiej? Rozumiem, że to fragment połączenia na trasie Wola - Ochota - Mokotów itd, ale wydawało mi się, że jest to przesunięte na nigdy. Czy fakt umiejscowienia tego w tych planach urealnia powstanie tej linii kiedykolwiek?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 sty 2012, 0:09

Linia Dworzec Zachodni - metro Pole Mokotowskie - Sobieskiego - Nowy Wilanów. Ma priorytet mniej więcej drugiej nowej inwestycji tramwajowej (po Tarchominie-Modlińskiej). Wpisanie tego w plan zagospodarowania przestrzennego może nie tyle urealnia, co utrudnia przypadkowe przekreślenie tego przez jakąś inną inwestycję.

Wracając do rzeczy:

Czemu ma nie być żadnego połączenia z Alej do Dw. Wileńskiego?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36872
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 sty 2012, 0:30

szparag pisze:zastanawiam się, czy nie lepiej puścić tramwaje do Pola Mokotowskiego środkiem ulicy. Nie trzeba będzie przecinać pasa jezdni Banacha.
Ale w końcu i tak trzeba gdzieś przeciąć. Puszczenie po południowej stronie daje możliwość gładkiego przejście przez skrzyżowanie ze Żwirkami (na tej samej fazie, co wylot z Banacha w lewo). Ma to pewne zalety :)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ