Chyba sam sobie odpowiadasz?MichalJ pisze:A do tej pory było więcej brygad? (Pomijam epizod z trójskładami z początku.)
W międzyczasie zdaje się były dwie.
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Chyba sam sobie odpowiadasz?MichalJ pisze:A do tej pory było więcej brygad? (Pomijam epizod z trójskładami z początku.)
Kod: Zaznacz cały
| 5 | 08m 59m | 5 | 08m 59m |
| 6 | 46m | 6 | 46m |
| 7 | 31m | 7 | 31m |
| 8 | 26m 36 | 8 | 26m 36 |
| 9 | 33m | 9 | 33m |
| 10 | 03 32m | 10 | 03 32m |
| 11 | 32m | 11 | 32m |
| 12 | 30m | 12 | 30m |
| 13 | 30m | 13 | 30m |
| 14 | 24m | 14 | 24m |
| 15 | 03m 40 | 15 | 03m 40 |
| 16 | 27 57m | 16 | 27 57m |
| 17 | 40 | 17 | 40 |
| 18 | 10 32 | 18 | 10 32 |
| 19 | 02 30 | 19 | 02 30 |
| 20 | 00 | 20 | 00 |
Ja bym liczył nie częstotliwościami a realnym wykorzystaniem. Rano przez półtorej godziny może być np. 30 kursów z frekwencją 120% , a po południu przed 4 godziny będzie to 50 kursów z frekwencją 80-100%. I to tłok, i to tłok, a jakby ak poprzeliczać, to wyjdzie na to, że mniej więcej tyle samo osób pojechało. Nie mozna zresztą też wykluczać, że rano ludzie umawiają się na podwożenie samochodem do pracy, a z powrotem to jest róznie - ktoś ma coś do załatwienia na miescie, ktoś idzie do lekarza czy na zakupy, ktoś dłużej zostanie w pracy, ktoś idzie do knajpy i z trzech osób, które jechały rano jechały samochodem dwie wracają autobusem. A np. w piątek ktoś jedzie rano autobusem do pracy, a prosto z pracy na dworzec i do domu.BJ pisze:To co, więcej po południu wraca niż rano wyjechało czy jak? :O
W internetowym nigdy nie było oznaczonych wielokrotnych kursów, oznaczone były one jedynie na przystankach.MichalJ pisze:Rozkład był taki, http://www.ztm.waw.pl/baza/20101001/ZS2/512801.HTM
Może rzeczywiście się zagalopowałem, powinno być raczej "od początku". Nie wykluczam, że między początkiem a stanem dzisiejszym takowe były wykazane.Paweł D. pisze:Jeżeli za kurs wielokrotny uważasz odjazd dwóch brygad w jednakowym czasie, to na Twoim miejscu byłbym ostrożniejszy w używaniu słowa "nigdy".
Kod: Zaznacz cały
s - kurs dwóch autobusów do Olesina.
Podejrzewam, że ma to związek z zawieszeniem 106.dzidek pisze:Ładnie ZTM przszalał z nowym rozkładem 184 Myślałem, że dodatkowe całki będą nieuwzględnione w rozkładzie czyli międzyszczytowe wtyczki z dodatków a tu proszę... Częstotliwość co 10 min.
O ile do Piaseczna jest w zasadzie tylko jedna droga powrotu (licząc szynę: dwie), to powrót z Powiśla/Solca na Bielany/Żoliborz/Bródno może odbywać się wieloma drogami, niekoniecznie jedną, bezpośrednią - o tym zresztą napisał drapka. Zatem nie przesadzałbym z ironią.To co, więcej po południu wraca niż rano wyjechało czy jak? :O
A jest szansa w takim razie by 106 nie wróciło a ten rozkład 184 został na stałe? Bo aż miło taki wygląda.Bastian pisze:Podejrzewam, że ma to związek z zawieszeniem 106.dzidek pisze:Ładnie ZTM przszalał z nowym rozkładem 184 Myślałem, że dodatkowe całki będą nieuwzględnione w rozkładzie czyli międzyszczytowe wtyczki z dodatków a tu proszę... Częstotliwość co 10 min.
Wszystko zależy, co znajdą pod tą Dźwigową i kiedy wróci przejazd. Jeśli rzeczywiście pójdzie szybko (nie przeciągnie się na po wyborach), to szanse na niewracanie 106 są IMHO co najmniej nikłe.dzidek pisze:A jest szansa w takim razie by 106 nie wróciło a ten rozkład 184 został na stałe? Bo aż miło taki wygląda.