Zmiany obsługowe - kwiecień 2011

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 31 mar 2011, 10:11

210 przy d. Supersamie widuję puściuteńkie nawet teraz...

[ Dodano: |31 Mar 2011|, 2011 10:13 ]
piotram pisze:Wybierają inne trasy przejazdu tranzytem.
Sam tranzyt tam jeździ?
Ale na Puławskiej popyt na tramwaje jest i tak mniejszy niż na JP2.
No i zatramwajów też jest mniej...

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 31 mar 2011, 10:16

MichalJ pisze:
piotram pisze:Wybierają inne trasy przejazdu tranzytem.
Sam tranzyt tam jeździ?
Wszyscy zniknęli?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 31 mar 2011, 10:17

piotram pisze: Wszyscy zniknęli?
Prawie.

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 532
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 31 mar 2011, 10:28

23:19
N24 » Rembertów-Aon (ostatni przystanek: Rembertów-Aon)
23:39
117 » Gocław (ostatni przystanek: Gocław)
23:41
111 » Gocław (ostatni przystanek: Gocław)
23:49
N72 » Aleksandrów (ostatni przystanek: Aleksandrów)
Kolejna głupota. 111 było 23:31 a teraz 20 minut dziury i dwa autobusy w tym samym kierunku.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 31 mar 2011, 12:04

MichalJ pisze:I czy można się zgłosić jako beta-tester? Bo cos za dużo tych błędów ostatnio - 33, 16, teraz to...
To przecież od razu, po spojrzeniu w rozkład widać, że coś jest nie halo. Szkoda, że autorzy zmian nie patrzą w rozkład zanim nie zostanie opublikowany. W produkcji nazywa się to kontrola techniczna albo jakości. Może zobaczą takie oraz inne (np. kursy zjazdowe w tym samym czasie przez pół miasta) kwiatki.

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 31 mar 2011, 14:45

Czy 800 jest podzielona na dwie strefy, jesli tak to gdzie ten strefowy

Łukasz
Posty: 10707
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 mar 2011, 14:47

Rozumiem, że midiki na 176 się udało upchnąć i tak już zostanie?
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27444
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 mar 2011, 14:51

pasażer pisze:Czy 800 jest podzielona na dwie strefy, jesli tak to gdzie ten strefowy
Zgodnie z uchwałą - PARK MŁOCIŃSKI.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 mar 2011, 16:07

No widzę, że Redutowa na dwa dodatki na 184 będzie wysyłać po południu gnioty. :twisted: Gratulację, akurat jeden dodatek, który jedzie w kierunku Metra Młociny przed 15 jest nieźle zapełniony nawet na Bielanach (przegub), bo jadą nim uczniowie ze szkoły, a i drugi dodatek przed 16.45 w kierunku Huty również jest nieraz nieźle obłożony. A tak w ogóle, to mnie trochę dziwi, Stalowa już teraz za solówki przeguby często wysyła, odbiera się jej 162 (tak pisze Przegubowiec) i zamiast wysłać na linię zastępczą te przeguby (choćby popołudniu, żeby wspomóc), robi się solówkowe wtyczki na 503, za to z innych linii popołudniowe dodatki się skraca. ](*,)

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 31 mar 2011, 16:16

fraktal pisze:No widzę, że Redutowa na dwa dodatki na 184 będzie wysyłać po południu gnioty. :twisted: Gratulację, akurat jeden dodatek, który jedzie w kierunku Metra Młociny przed 15 jest nieźle zapełniony nawet na Bielanach (przegub), bo jadą nim uczniowie ze szkoły, a i drugi dodatek przed 16.45 w kierunku Huty również jest nieraz nieźle obłożony.
Zapewne masz na myśli 010/184 :> Zgadzam się, on na odcinku Dw. Zachodni - Przybyszewskiego ma 100% zapełnienie przeguba (lub sztywniaka z czasów obsługi przez R-11). Także będą niezłe cyrki tam =;

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 mar 2011, 16:21

Tak, tylko nie pamiętałem dobrze numeru brygady a nie chciałem zmyślać. ;-) A ten drugi dodatek, który ma chyba numer 07 też jest często nieźle zapełniony po 16. ;-)

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 31 mar 2011, 16:49

fraktal pisze:A ten drugi dodatek, który ma chyba numer 07 też jest często nieźle zapełniony po 16. ;-)
Również się z tym zgadzam ;) 184 zawsze (nawet w ciągu dnia, a w szczycie to już w ogóle masakra) ma duże zapełnienie wiec kto wymyślił żeby puszczać tam solówki? =;

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 mar 2011, 16:51

Teraz jest niby 112, które się trochę dubluje na Bemowie i Bielanach, więc to zapełnienie bywa różne, ale akurat te dwa dodatki na obłożenie nie narzekają...

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 31 mar 2011, 17:16

112+x84 na Bemowie to niskich lotów cyrk - często wespół jeździ zgromadzenie 112+184+384, a jeszcze częściej 184 ze szczytowym dublerem na ogonie.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 31 mar 2011, 21:17

MeWa pisze:Należą się brawa za 77 =D>
Brawa za linię, która jest na połowie swojej trasy praktycznie niepotrzebna a wagony przydałyby się gdzie indziej? No nie wiem...
pawcio pisze:Skoro miało nie być mocnych linii na skrętach przy Feminie, to się to tak musiało skończyć.
Zdaję sobie sprawę z powodu takiej częstotliwości w szczycie. Niemniej jednak, jak zwykle dla ZTMu okazało się to wyłącznie ślicznym pretekstem, który zapewne usłyszymy natychmiast po pierwszych protestach pasażerów.

Jeśli było wiadomo, że nie będzie zgody na częste skręcanie przy Feminie, należało jakoś to rozwiązać, a opcje widzę tylko na pierwszy rzut oka trzy. 1) Wydłużenie Z-3 do Arkadii. (o tyle kiepskie, że rozkład tej linii będzie pewnie czystą fikcją no i dochodzi wymieniony przez Ciebie problem pętli); 2) Podbicie częstotliwości 510 (dwukrotne, przegubami).; 3) Utworzenie linii autobusowej w relacji Twardowska/Metro Marymont - Centralny.
Paweł D. pisze:Kolejna opcja - podzielić zetki na dwie linie.
A to chyba nawet jeszcze lepszy pomysł.
piotram pisze:A te częste 33 no cóż... kto miał jechać na Marszałkowską, to i tak pojechałby metrem...
Częste 33 jest dla Broniewskiego. Chyba nikt nie łudzi się, że po trasie 35 będą jeździć tłumy. Samo 35 już od dłuższego czasu jest przez większość dnia poważnym muchowozem, niestety (mowa głównie o odcinku przez Stawki).
noidea

Zablokowany