Zmiany obsługowe - maj 2011

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36739
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 maja 2011, 23:50

SławekM pisze:Likwidacja linii Z-2 i skierowanie Z-1 na trasę RONDO ŻABA - DW. WSCHODNI (KIJOWSKA).
Doskonała przesiadka na 8 i 25...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 10 maja 2011, 23:51

Jak ktoś chce dojechać do Centrum to ma 4 z samego Wileńskiego lub czymkolwiek na bankowy + Metro. Aż dziwne ze ZTM nie wpadł na tak genialny pomysł, bo ma ich ostatnio bardzo dużo ;-) A z centrum 9 tu i tam.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36739
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 maja 2011, 23:54

Grochów, mój drogi, Grochów...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 10 maja 2011, 23:57

A co to ZTM nie wpadał na debilne pomysły pokroju tego? Chciałem zaimponować pisząc i argumentując iście jak oni ale cóż... Nie wyszło :(

Ha! A może 517 i przesiadka w 8/25 ;-)


Dobra, przestaje już majaczeć :-? Pora iść spać.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 11 maja 2011, 5:10

Desert pisze:Dobra, przestaje już majaczeć :-? Pora iść spać.
Wreszcie coś sensownego napisałeś.

A co do linii zastępczych, to według mnie Z-2 powinno dojeżdżać do Ronda Starzyńskiego
.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25591
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 maja 2011, 7:46

ZaciszaniN pisze:A co do linii zastępczych, to według mnie Z-2 powinno dojeżdżać do Ronda Starzyńskiego.
Nie za bardzo widzę koordynację dwóch linii z zerowymi postojami na przeciwległych krańcach. Nie bez powodu 500 (jeszcze w czasach 527 na Gdańskim) wylądowało na Dzikiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Krzysiek_S
Posty: 5115
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 11 maja 2011, 18:55

5 wtyczek całek z 171 dac na 169 [ oczywiście wymiana brygad między zakładami] lub 2 z 509 .

ashir
Posty: 27783
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 maja 2011, 17:30

person pisze:Potwierdzam.
Ja jakoś dziś popołudniu wtyczki D17(B)/162 nie widziałem. (-( Chyba, że ona wznowiła tylko kursowanie w szczycie A? :-k

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 12 maja 2011, 20:33

Przegubowiec pisze:Zamknięcie kluczowego odcinka Targowej spowodowało niemały zamęt w układzie linii tramwajowych na Pradze, a dodatkowo drobne kłopoty z wyjazdem i zjazdem do zajezdni Praga: pierwsza czwórka opuszcza praską zajezdnię już o 3:26, a ostatnia melduje się na bramie dopiero o 1:23, jadąc z Żerania Wschodniego przez plac Zawiszy i dwa mosty. Zamknięcie Targowej wraz z jednoczesnym przywróceniem ruchu w alei Niepodległości skutkuje likwidacją linii zastępczych 70, 75 i 77, a z uwagi na wciąż zamknięty fragment ulicy Nowowiejskiej, uruchomiono linię 74 na trasie Banacha – Metro Wilanowska, którą obsługują wszystkie cztery zajezdnie (Praga tylko w dni powszednie, Żoliborz tylko w święta), głównie pojedynczymi wagonami. Solówki wróciły na 27, nie zobaczymy ich za to na liniach 28 i 16 – ta ostatnia przeszła w całości we władanie zajezdni Mokotów. Wola znikła z 25, przejęła za to prawie całą obsługę 20, na której udział zajezdni Praga ogranicza się do dwóch Swingów.

Wobec braku tramwajów na Targowej, pojawiły się tam dwie autobusowe linie zastępcze: Z-1 z Dworca Wileńskiego do Ronda Waszyngtona i Z-2 z Dworca Wileńskiego do Dworca Wschodniego, obydwie zdominowane przez przegubowe MANy z zajezdni Stalowa (po 5 całek i 1 dodatek w dni powszednie, po 3 brygady w święto). Dla zapewnienia wozów na linie zastępcze, Stalowa pożegnała się z obsługą linii 175 (po 3 brygady w dp i ds przekazane Redutowej), w dni powszednie zawieszono kursowanie dwóch stalowych wtyczek na linii 503 i jednej na 509, na 718 zamiast jednego MANa dopuszczono wysłanie Ikarusa, a do obsługi pięciu całek na 169 zamiast przegubów wysyłane są krótkie Jelcze. W solówkę zmienił się także jedyny stalowy przegubowiec na 512 w dni powszednie, wydłużyły się za to dwa poranne dodatki na 511. W dni wolne zmniejsza się udział Stalowej na 160, gdzie zobaczymy więcej wozów z Redutowej oraz – co najciekawsze – jednego SU18 z Woronicza!

Do obsługi nowej linii 378, kursującej w godzinach szczytu z Metra Świętokrzyska do PKP Kasprzaka, skierowano cztery niskie solówki z Redutowej. Przeguby z tej zajezdni znów kursują na dwóch popołudniowych dodatkach linii 184, a także na dwóch porannych wtyczkach na 167 – pozostałe trzy wtyczki zostały skasowane. Po likwidacji linii zastępczej Z-3, w dni powszednie Woronicza przejęła z Ostrobramskiej dwie brygady na 171, a dodatkowo wysyła tam 5 całodziennych wtyczek – 3 SU18 i 2 wysokie solówki. Dodatkowa wtyczka pojawiła się na 401 (są 3 rano, 2 popołudniu) – wszystkie obsługiwane przegubami. W szczycie porannym dłuższe wozy wystawiane są na wszystkie brygady linii 331, gdzie tylko popołudniu pozostały solówki. Dwie krótkie wtyczki z Woronicza pojawiły się na 136 (kursują w obydwu szczytach), za to na linii 103 całodziennych wtyczek jest aż pięć – 1 z Redutowej, a 4 z Kleszczowej, która zadebiutowała w obsłudze tej linii. Na koniec można wspomnieć o zwiększeniu pojemności wozów na linii 183, gdzie zamiast dwóch solówek na brygady całodzienne Ostrobramska wypuszcza wielkopojemne niskopodłogowce.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 12 maja 2011, 20:42

z tego co czytam to jest jedna nieścisłość, z mojego podwórka, na 511 nic się nie wydłużyło, bo całośc całki + dodatki jest od września 2009 obsługiwana wozami mega, więc nic się nie skracało ani nic nie wydłużało, obsługa jest zawsze ta sama od prawie dwóch lat. Przegubowiec ostatnio puszcza rózne kaczki dziennikarskie. Ale reszta zgadzałaby się.

ashir
Posty: 27783
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 maja 2011, 20:42

Przegubowiec pisze:Do obsługi nowej linii 378, kursującej w godzinach szczytu z Metra Świętokrzyska do PKP Kasprzaka, skierowano cztery niskie solówki z Redutowej.
To w końcu powinny być niskie solówki czy wysokie? :>

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 12 maja 2011, 20:44

@marko80, trzy wtyczki (D9, D10 i D11) był planowo na wysoką solówkę, więc coś się jednak zmieniło
@asihir - niskie solówki. Tak wynika bynajmniej z rozkładu.

ashir
Posty: 27783
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 maja 2011, 20:48

Domasq12 pisze:@marko80, trzy wtyczki (D9, D10 i D11) był planowo na wysoką solówkę, więc coś się jednak zmieniło
W maxie od kwietnia widnieją jako brygady przegubowe wysokopodłogowe. :-$
Domasq12 pisze:@asihir - niskie solówki. Tak wynika bynajmniej z rozkładu.
Tak, wiem. Sam pierwszy zwróciłem na to uwagę na forum. Ale ZaciszaniN twierdził co innego i w poniedziałek zadebiutował pięknie 4347. :D

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 12 maja 2011, 20:50

Domasq12 pisze:@marko80, trzy wtyczki (D9, D10 i D11) był planowo na wysoką solówkę, więc coś się jednak zmieniło
@asihir - niskie solówki. Tak wynika bynajmniej z rozkładu.
planowo od 1 marca są na przeguby.

bartoni722
Posty: 12158
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 12 maja 2011, 20:51

No i teraz to ja już się pogubiłem totalnie. :/ Jakie w końcu mamy wtyczki, oprócz tych, które wiem że na pewno jeżdżą:
103 :arrow: C9-C12 Kleszczowa, SU 12 C13 Redutowa, niska solówka
136 :arrow: numery i rozkłady jeszcze nie ustalone, wysokie solówki z Woronicza ;)
158 :arrow: D10-D13 wysokie solówki z Ostrobramskiej
171 :arrow: C16-C21 niskie przeguby i wysokie solówki z Woronicza
523 :arrow: D21-D28 wysokie solówki z Redutowej i Ostrobramskiej

Kto jakie wtyczki widuje, to niech wpisuje tutaj. (ale tylko nr. brygad i linię, a nie boczne, żeby nie było łamania zasad ;) )
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Zablokowany