: 05 sty 2012, 17:38
Ale oni przede wszystkim do Centrum, a nie do Ursusa. A na Służewcu mają przystanek
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Zaczęło się od Służewca - to sf nie jest. Toruńska też nie.fik pisze:To oczywiste, i tak poruszamy się w zakresie sf.MichalJ pisze:Zatrzymanie dalekobieżnych we Włochach nie jest proste z braku peronów przy torach D.
Wszystkie dostępne w komunikacji krajowej.MichalJ pisze:Wszystkie to i dziś nie stają.
akurat mieszkańcom Łodzi bardziej opłaca się jechać na Centralny lub wręcz na Wschodni, jeśli chcą jechać w jako takich warunkach...Wolfchen pisze:Wytłumacz to mieszkańcom Łodzi czy Kielc (a i sporo mieszkańców Radomia jeździ dalekobieżnymi)...BJ pisze:Pociągiem dalekobieżnym raczej nie jeździ się codziennie albo kilka razy w tygodniu.
To oczywiste, jednak ja odnosiłem się wyłącznie do zacytowanego fragmentu, tj. że raczej się nie jeździ codziennie pociągiem dalekobieżnymMeWa pisze:akurat mieszkańcom Łodzi bardziej opłaca się jechać na Centralny lub wręcz na Wschodni, jeśli chcą jechać w jako takich warunkach...
Tak, ale jak to się ma do atrakcyjności dodatkowego przystanku Włochy dla łódzkich pociągów?Wolfchen pisze:To oczywiste, jednak ja odnosiłem się wyłącznie do zacytowanego fragmentu, tj. że raczej się nie jeździ codziennie pociągiem dalekobieżnymMeWa pisze:akurat mieszkańcom Łodzi bardziej opłaca się jechać na Centralny lub wręcz na Wschodni, jeśli chcą jechać w jako takich warunkach...
Myślę, że składają się też na to czynniki takie jak brak systemu informacji wizualnej - dla okazjonalnych pasażerów spore utrudnienie w szukaniu peronu. Dla tańszych pociągów wiadomo - jeździ się przynajmniej na Centralny, a nawet na Wschodni, żeby zwiększyć szanse na siedzące.ncc2000 pisze:Bardzo dużo jeżdżę, zwłaszcza w kierunku Katowic, Krakowa i Wrocławia (2-3 razy w miesiącu). Z moich obserwacji wynika, że do pociągów EIC i Ex na Zachodnim wsiada bardzo mało osób. Dużo więcej tam za to wysiada, ale postój dla wysiadających był tam od lat.