GĂłrczewska

Moderator: Wiliam

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 02 gru 2011, 13:32

189? na 141 chyba tez troche woronicza smiga ztcp.
182 nie musi miec 100% niskiej podlogi (i tak spora czesc przystankow jest niedostepna dla niepelnosprawnych)

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 02 gru 2011, 13:40

Potwierdzam, że te kursy nikomu nie służą. Bemowo jedzie na Ochotę i Śródmieście. Takie wyrzucanie pasażerów na RZS jest idiotycznym pomysłem. Jestem stałym pasażerem 523, dla mnie te kursy po prostu nie istnieją, bo na Politechnikę mnie nie dowiozą. Miałem nadzieję, że wraz z nowym rozkładem zrobią porządek z tymi kursami zjazdowymi.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25609
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 gru 2011, 13:42

141 i dodatki na 182 nie mają zakazu taborowego, na 189 Woronicza nie ma dodatków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 02 gru 2011, 16:07

188? woronicza ma jakies dodatki i afaik na zakazach.
Na 517 nie ma nic z woronicza rano?
To samo 186. Obie na zakazach afaik.

Nie ma nic z r-7 z zakazami na 136/172/504?

Od biedy kleszcze moga smigac na czyms z centralnego.
519 albo 501.
raczej 519.
Ma chyba zjazdy z centrala rano?
Na woronicza jest 5.5 z centrala na kleszczowa kolo 7 km.
Przy 501 byloby o 1 km wiecej, ze stegien na woronicza jest 4,5 km.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25609
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 gru 2011, 16:25

Na pewno na wymianę się nadaje 186. Na 188 dodatki są niskie, ale już 6 dodatków na Woronicza wpłynęłoby wystarczająco na poprawę sytuacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 02 gru 2011, 19:01

uhm 188 z lotniska rano kursy bez niskiej podlogi
7 02 12 32
To z woronicza raczej bo jada na goclawek i po 8 wracaja na lotnisko.
Nie jest wpisana niska podloga w rozklad?

marts
Posty: 54
Rejestracja: 01 cze 2007, 11:54
Lokalizacja: Ochota, Wola

Post autor: marts » 02 gru 2011, 20:33

Skrócone 523 z Górczewskiej powinny dojeżdzać do Zachodniego (jako ostatniego przystanku). Stamtąd jest dodatkowo 187 i puste, częste 182 na TŁ, więc dla wielu osób taki kurs byłby użyteczny.

A potem zawrotka pustego 523 jak 717 i górą nad rondem do zajezdni.
Raptem ze 2-3 minuty dłużej, a użyteczność dla pasażerów dramatycznie lepsza.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 02 gru 2011, 20:46

marts pisze:Skrócone 523 z Górczewskiej powinny dojeżdzać do Zachodniego (jako ostatniego przystanku). Stamtąd jest dodatkowo 187 i puste, częste 182 na TŁ, więc dla wielu osób taki kurs byłby użyteczny.

A potem zawrotka pustego 523 jak 717 i górą nad rondem do zajezdni.
Raptem ze 2-3 minuty dłużej, a użyteczność dla pasażerów dramatycznie lepsza.
Zdecydowanie lepsze rozwiązanie! Mimo wszystko i tak te kursy powinny biec, aż do politechniki. Potem zaczyna się już nowy potok to sobie może zjeżdżać jak chce i gdzie chce.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

ankieta_buspas
Posty: 5
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ankieta_buspas » 03 gru 2011, 13:58

Witam!

http://utnij.pl/buspas - jest to ankieta dla studentów Politechniki Warszawskiej na potrzeby projektu "Analiza funkcjonowania wydzielonego pasa ruchu dla autobusów na ulicy Górczewskiej".

Z góry dziękuję za wypelnienie ankiety i przesłanie jej innym osobom, które może interesować kwestia buspasa na ulicy Górczewskiej.

Pozdrawiam!

Ps.: Ewentualne pytania proszę kierować na adres: ankieta_buspas@interia.pl

Łukasz
Posty: 10857
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 gru 2011, 14:02

pojazdy uprzywilejowane (w czasie akcji – „na sygnale”) mogą korzystać z dowolnej części drogi, więc opcja jest idiotyczna
ŁK

ankieta_buspas
Posty: 5
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ankieta_buspas » 03 gru 2011, 14:08

Dzięki za sugestię ;) Teraz już nie będę tego zmieniać, ale wykorzystam przy ewentualnej następnej ankiecie.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 04 gru 2011, 15:41

O. Zaznaczyłem w tej ankiecie opcję "sporadycznie lub wcale" i owa ankieta się zakończyła. :(

ankieta_buspas
Posty: 5
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ankieta_buspas » 04 gru 2011, 17:00

Pawel_ pisze:O. Zaznaczyłem w tej ankiecie opcję "sporadycznie lub wcale" i owa ankieta się zakończyła. :(
Tak jest to ustawione - chodzi o odpowiedzi osób, w miarę regularnie podróżujących ulicą Górczewską i mających przez to pewne wyobrażenie o tym jak wygląda ruch na tej ulicy i jak działa komunikacja miejska.

Ale dziękuję za chęć wypełnienia ankiety :)
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 04 gru 2011, 17:03

Tak jest to ustawione - chodzi o odpowiedzi osób, w miarę regularnie podróżujących ulicą Górczewską i mających przez to pewne wyobrażenie o tym jak wygląda ruch na tej ulicy i jak działa komunikacja miejska.
To, jak dla mnie, zbędna na trzecia opcja. ;-)

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 04 gru 2011, 17:12

Buspas na odcinku od skrzyżowania z Elekcyjną do skrzyżowania z al. Prymasa Tysiąclecia jest całkowicie zbędny. Dziś (w niedzielę o zgrozo!) cały prawy pas do skrętu w al. Prymasa Tysiąclecia był zapchany przez osobówki w tym również przez moją. Sznur się ciągnął od przystanku Park Moczydło - każdy był chętny do skrętu w prawo. Poza tym autobusy i tak zaraz po zjeździe z tego przystanku ustawiają się na pas środkowy, więc istnienie buspasa na tym odcinku jest moim skromnym zdaniem bezsensu. Po co tu buspas skoro z niego autobusy uciekają?
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

ODPOWIEDZ