GĂłrczewska
Moderator: Wiliam
Potwierdzam, że te kursy nikomu nie służą. Bemowo jedzie na Ochotę i Śródmieście. Takie wyrzucanie pasażerów na RZS jest idiotycznym pomysłem. Jestem stałym pasażerem 523, dla mnie te kursy po prostu nie istnieją, bo na Politechnikę mnie nie dowiozą. Miałem nadzieję, że wraz z nowym rozkładem zrobią porządek z tymi kursami zjazdowymi.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
188? woronicza ma jakies dodatki i afaik na zakazach.
Na 517 nie ma nic z woronicza rano?
To samo 186. Obie na zakazach afaik.
Nie ma nic z r-7 z zakazami na 136/172/504?
Od biedy kleszcze moga smigac na czyms z centralnego.
519 albo 501.
raczej 519.
Ma chyba zjazdy z centrala rano?
Na woronicza jest 5.5 z centrala na kleszczowa kolo 7 km.
Przy 501 byloby o 1 km wiecej, ze stegien na woronicza jest 4,5 km.
Na 517 nie ma nic z woronicza rano?
To samo 186. Obie na zakazach afaik.
Nie ma nic z r-7 z zakazami na 136/172/504?
Od biedy kleszcze moga smigac na czyms z centralnego.
519 albo 501.
raczej 519.
Ma chyba zjazdy z centrala rano?
Na woronicza jest 5.5 z centrala na kleszczowa kolo 7 km.
Przy 501 byloby o 1 km wiecej, ze stegien na woronicza jest 4,5 km.
Skrócone 523 z Górczewskiej powinny dojeżdzać do Zachodniego (jako ostatniego przystanku). Stamtąd jest dodatkowo 187 i puste, częste 182 na TŁ, więc dla wielu osób taki kurs byłby użyteczny.
A potem zawrotka pustego 523 jak 717 i górą nad rondem do zajezdni.
Raptem ze 2-3 minuty dłużej, a użyteczność dla pasażerów dramatycznie lepsza.
A potem zawrotka pustego 523 jak 717 i górą nad rondem do zajezdni.
Raptem ze 2-3 minuty dłużej, a użyteczność dla pasażerów dramatycznie lepsza.
Zdecydowanie lepsze rozwiązanie! Mimo wszystko i tak te kursy powinny biec, aż do politechniki. Potem zaczyna się już nowy potok to sobie może zjeżdżać jak chce i gdzie chce.marts pisze:Skrócone 523 z Górczewskiej powinny dojeżdzać do Zachodniego (jako ostatniego przystanku). Stamtąd jest dodatkowo 187 i puste, częste 182 na TŁ, więc dla wielu osób taki kurs byłby użyteczny.
A potem zawrotka pustego 523 jak 717 i górą nad rondem do zajezdni.
Raptem ze 2-3 minuty dłużej, a użyteczność dla pasażerów dramatycznie lepsza.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:54
- Lokalizacja: Warszawa
Witam!
http://utnij.pl/buspas - jest to ankieta dla studentów Politechniki Warszawskiej na potrzeby projektu "Analiza funkcjonowania wydzielonego pasa ruchu dla autobusów na ulicy Górczewskiej".
Z góry dziękuję za wypelnienie ankiety i przesłanie jej innym osobom, które może interesować kwestia buspasa na ulicy Górczewskiej.
Pozdrawiam!
Ps.: Ewentualne pytania proszę kierować na adres: ankieta_buspas@interia.pl
http://utnij.pl/buspas - jest to ankieta dla studentów Politechniki Warszawskiej na potrzeby projektu "Analiza funkcjonowania wydzielonego pasa ruchu dla autobusów na ulicy Górczewskiej".
Z góry dziękuję za wypelnienie ankiety i przesłanie jej innym osobom, które może interesować kwestia buspasa na ulicy Górczewskiej.
Pozdrawiam!
Ps.: Ewentualne pytania proszę kierować na adres: ankieta_buspas@interia.pl
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:54
- Lokalizacja: Warszawa
Tak jest to ustawione - chodzi o odpowiedzi osób, w miarę regularnie podróżujących ulicą Górczewską i mających przez to pewne wyobrażenie o tym jak wygląda ruch na tej ulicy i jak działa komunikacja miejska.Pawel_ pisze:O. Zaznaczyłem w tej ankiecie opcję "sporadycznie lub wcale" i owa ankieta się zakończyła.
Ale dziękuję za chęć wypełnienia ankiety
Pozdrawiam!
Buspas na odcinku od skrzyżowania z Elekcyjną do skrzyżowania z al. Prymasa Tysiąclecia jest całkowicie zbędny. Dziś (w niedzielę o zgrozo!) cały prawy pas do skrętu w al. Prymasa Tysiąclecia był zapchany przez osobówki w tym również przez moją. Sznur się ciągnął od przystanku Park Moczydło - każdy był chętny do skrętu w prawo. Poza tym autobusy i tak zaraz po zjeździe z tego przystanku ustawiają się na pas środkowy, więc istnienie buspasa na tym odcinku jest moim skromnym zdaniem bezsensu. Po co tu buspas skoro z niego autobusy uciekają?
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701