Pętla Metro Politechnika

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2012, 13:19

grzegorz pisze:do ,,Promenady'' można jechać ,,aby do przodu'' i ewentualnie przesiąść się na Pl. na Rozdrożu.
W to samo 520 i 525. Więc po co się przesiadać?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 13:22

@pawcio Po nic - nie no, chodzi mi o to, że podróżujący do ,,Promenady'' prawie na tym nie tracą, a Rawar i Zamieniecka zyskują. .

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 13:32

grzegorz pisze:W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525.
Jeżeli tak uważasz, to wynika z tego, że trzeba przenieść 411 jako pierwsze.
grzegorz pisze:To zakrańcować na Witolinie.
Wrzucić w 520, Witolin nie jest z gumy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 13:49

KwZ pisze:
grzegorz pisze:W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525.
Jeżeli tak uważasz, to wynika z tego, że trzeba przenieść 411 jako pierwsze.
Słusznie, rozdzielanie linii do Miłosny - to dopiero byłaby głupota. Jak przenociś to trzy na raz, albo wcale.
KwZ pisze:
grzegorz pisze:To zakrańcować na Witolinie.
Wrzucić w 520, Witolin nie jest z gumy.
Ani Marysin. No, jest tu problem. Gocław via TS ;-)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2012, 13:54

grzegorz pisze:Gocław via TS ;-)
Nie za bardzo jest jak. Zawrotka na rondzie Marsa zabije punktualność, na Gocławiu od strony TS też nie ma jak zawrócić, by wjechać na pętlę. Ona sama nadwyżką pojemności też nie grzeszy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 13:55

grzegorz pisze:Ani Marysin. No, jest tu problem. Gocław via TS ;-)
Gocław po dorzuceniu 168 najbardziej ;) Myślę, że najszybciej jednak Marysin.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 25 sty 2012, 14:02

grzegorz pisze: W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525.
jako mieszkaniec Gocławia bardzo bym podziękował za taka "poprawę" ale i tak bym wybrał 520 i 525.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 14:04

KwZ pisze:Gocław po dorzuceniu 168 najbardziej ;) Myślę, że najszybciej jednak Marysin.
345, ale mniejsza to - żarty żartami. No kiła tam tymi pętlami (jakimi pętlami?!).
Rosa pisze: jako mieszkaniec Gocławia bardzo bym podziękował za taka "poprawę" ale i tak bym wybrał 520 i 525.
Twój cyrk, twoje małpy. W sumie w DS - nawet rozumiem, w DP - mniej, choć ta słabość 523, ehhh.

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 25 sty 2012, 14:21

Jak dla mnie oczywiste jest, że linie w kierunku Ostrobramskiej powinny zatrzymywać się jak teraz, przy Politechnice. I najlepiej jeszcze na Placu Konstytucji jak teraz. Dla większości z nich korzystających przystanek przy pomniku jazdy polskiej będzie za daleko i nikt nie będzie wsiadał w 502 i 514, tylko wszyscy będą upychali i tak już zapchane 520 i 525. Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.

- Jak dla mnie najważniejszą zmianą jest likwidacja 411 z Miłosnej i dodanie tych kursów do 502. Wtedy takie 502 o takcie 10/15/30 będzie zauważalne. I niech to stoi przy Politechnice, bo moim zdaniem MUSI obsługiwać Plac Konstytucji i Waryńskiego.
- "Nowe" 411 może pójść w takim wypadku na trasę Gocław-Pomnik Lotnika. Powstanie dobry dojazd z Gocławia na Ochotę, troszkę odciążymy 523 na odcinku Saska-Pomnik Lotnika itd. ).
- Zostaje 514. Jeśli się zmieści na Politechnice to będzie super. Moim zdaniem powinna bo w końcu usunęliśmy 411 z <M> Politechnika.

No i co najważniejsze, jasna sytuacja: To co jedzie z Politechniki na Ostrobramską (Promenada, Zajezdnia) i ZP Płowiecka - jedzie z przystanku przy Waryńskiego. To co wcześniej skręca (411, 523 itd.) - jedzie z TŁ.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 14:32

Gdynianin pisze:Jak dla mnie oczywiste jest, że linie w kierunku Ostrobramskiej powinny zatrzymywać się jak teraz, przy Politechnice. I najlepiej jeszcze na Placu Konstytucji jak teraz. Dla większości z nich korzystających przystanek przy pomniku jazdy polskiej będzie za daleko i nikt nie będzie wsiadał w 502 i 514, tylko wszyscy będą upychali i tak już zapchane 520 i 525. Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.

- Jak dla mnie najważniejszą zmianą jest likwidacja 411 z Miłosnej i dodanie tych kursów do 502. Wtedy takie 502 o takcie 10/15/30 będzie zauważalne. I niech to stoi przy Politechnice, bo moim zdaniem MUSI obsługiwać Plac Konstytucji i Waryńskiego.
- "Nowe" 411 może pójść w takim wypadku na trasę Gocław-Pomnik Lotnika. Powstanie dobry dojazd z Gocławia na Ochotę, troszkę odciążymy 523 na odcinku Saska-Pomnik Lotnika itd. ).
Powiedzmy wprost: skracasz kursy 411 i zmieniasz ich zakrańcowanie(wydłużasz), a z końcówek miłośniańskich chcesz zrobić pełne kursy 502. To ile brygad trzeba dołożyć? :-"
Gdynianin pisze: - Zostaje 514. Jeśli się zmieści na Politechnice to będzie super. Moim zdaniem powinna bo w końcu usunęliśmy 411 z <M> Politechnika.

No i co najważniejsze, jasna sytuacja: To co jedzie z Politechniki na Ostrobramską (Promenada, Zajezdnia) i ZP Płowiecka - jedzie z przystanku przy Waryńskiego. To co wcześniej skręca (411, 523 itd.) - jedzie z TŁ.
Myślałem, że dyskusja jest o to, co jak poprzesuwać, a nie komu dać więcej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 14:37

Gdynianin pisze: Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
Naprawdę? Przecież to nonsens.
Gdynianin pisze:502 o takcie 10/15/30
Niestety, nie liczyłbym na więcej, niż 15/15/30 albo w ogóle 15/30/30.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 25 sty 2012, 14:39

Dyskusja tutaj jest "co popsuć" ... Dla rozwiązania problemu pełnej pętli przy Politechnice chce się zniszczyć sensowny układ linii.
Jak przenosić coś z MP na Wawelską to tylko 411

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2012, 14:43

411 i 502 powinny być razem. Po za tym gocławska linia na TŁ już była i szybko zdechła.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 25 sty 2012, 14:44

KwZ pisze:
Gdynianin pisze: Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
Naprawdę? Przecież to nonsens.
Nonsens? No to stań na Placu Konstytucji lub Warynskiego i pomyśl jak najszybciej dojechać na przystanek Tarnowiecka:
Opcja 1: Iść pieszo kawałek na drugą stronę TŁ na 182
Opcja 2: Wsiąść w 5xx do Rawaru i tam przeskoczyć na 158/182.

Podpowiem: Przy opcji 2 często można wyprzedzić po drodze poprzedni 182 lub trafić akurat na 158. Z doświadczenia wiem że jest się w takim układzie szybciej o przynajmniej kilka minut. A potwierdza to fakt, że w szczycie 525 bywa niezabieralne na odcinku Politechnika-Saska.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 25 sty 2012, 14:46

KwZ pisze:
Gdynianin pisze: Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
Naprawdę? Przecież to nonsens.
He?
Sam tak robię. Nie dosc że jest spora szansa wyprzedzenia wcześniejszego 182 (Mobilis) to jeszcze mozna sie załapac na 158 czy 135.

ODPOWIEDZ