W to samo 520 i 525. Więc po co się przesiadać?grzegorz pisze:do ,,Promenady'' można jechać ,,aby do przodu'' i ewentualnie przesiąść się na Pl. na Rozdrożu.
Pętla Metro Politechnika
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jeżeli tak uważasz, to wynika z tego, że trzeba przenieść 411 jako pierwsze.grzegorz pisze:W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525.
Wrzucić w 520, Witolin nie jest z gumy.grzegorz pisze:To zakrańcować na Witolinie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Słusznie, rozdzielanie linii do Miłosny - to dopiero byłaby głupota. Jak przenociś to trzy na raz, albo wcale.KwZ pisze:Jeżeli tak uważasz, to wynika z tego, że trzeba przenieść 411 jako pierwsze.grzegorz pisze:W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525.
Ani Marysin. No, jest tu problem. Gocław via TSKwZ pisze:Wrzucić w 520, Witolin nie jest z gumy.grzegorz pisze:To zakrańcować na Witolinie.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nie za bardzo jest jak. Zawrotka na rondzie Marsa zabije punktualność, na Gocławiu od strony TS też nie ma jak zawrócić, by wjechać na pętlę. Ona sama nadwyżką pojemności też nie grzeszy.grzegorz pisze:Gocław via TS
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
345, ale mniejsza to - żarty żartami. No kiła tam tymi pętlami (jakimi pętlami?!).KwZ pisze:Gocław po dorzuceniu 168 najbardziejMyślę, że najszybciej jednak Marysin.
Twój cyrk, twoje małpy. W sumie w DS - nawet rozumiem, w DP - mniej, choć ta słabość 523, ehhh.Rosa pisze: jako mieszkaniec Gocławia bardzo bym podziękował za taka "poprawę" ale i tak bym wybrał 520 i 525.
Jak dla mnie oczywiste jest, że linie w kierunku Ostrobramskiej powinny zatrzymywać się jak teraz, przy Politechnice. I najlepiej jeszcze na Placu Konstytucji jak teraz. Dla większości z nich korzystających przystanek przy pomniku jazdy polskiej będzie za daleko i nikt nie będzie wsiadał w 502 i 514, tylko wszyscy będą upychali i tak już zapchane 520 i 525. Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
- Jak dla mnie najważniejszą zmianą jest likwidacja 411 z Miłosnej i dodanie tych kursów do 502. Wtedy takie 502 o takcie 10/15/30 będzie zauważalne. I niech to stoi przy Politechnice, bo moim zdaniem MUSI obsługiwać Plac Konstytucji i Waryńskiego.
- "Nowe" 411 może pójść w takim wypadku na trasę Gocław-Pomnik Lotnika. Powstanie dobry dojazd z Gocławia na Ochotę, troszkę odciążymy 523 na odcinku Saska-Pomnik Lotnika itd. ).
- Zostaje 514. Jeśli się zmieści na Politechnice to będzie super. Moim zdaniem powinna bo w końcu usunęliśmy 411 z <M> Politechnika.
No i co najważniejsze, jasna sytuacja: To co jedzie z Politechniki na Ostrobramską (Promenada, Zajezdnia) i ZP Płowiecka - jedzie z przystanku przy Waryńskiego. To co wcześniej skręca (411, 523 itd.) - jedzie z TŁ.
- Jak dla mnie najważniejszą zmianą jest likwidacja 411 z Miłosnej i dodanie tych kursów do 502. Wtedy takie 502 o takcie 10/15/30 będzie zauważalne. I niech to stoi przy Politechnice, bo moim zdaniem MUSI obsługiwać Plac Konstytucji i Waryńskiego.
- "Nowe" 411 może pójść w takim wypadku na trasę Gocław-Pomnik Lotnika. Powstanie dobry dojazd z Gocławia na Ochotę, troszkę odciążymy 523 na odcinku Saska-Pomnik Lotnika itd. ).
- Zostaje 514. Jeśli się zmieści na Politechnice to będzie super. Moim zdaniem powinna bo w końcu usunęliśmy 411 z <M> Politechnika.
No i co najważniejsze, jasna sytuacja: To co jedzie z Politechniki na Ostrobramską (Promenada, Zajezdnia) i ZP Płowiecka - jedzie z przystanku przy Waryńskiego. To co wcześniej skręca (411, 523 itd.) - jedzie z TŁ.
Powiedzmy wprost: skracasz kursy 411 i zmieniasz ich zakrańcowanie(wydłużasz), a z końcówek miłośniańskich chcesz zrobić pełne kursy 502. To ile brygad trzeba dołożyć?Gdynianin pisze:Jak dla mnie oczywiste jest, że linie w kierunku Ostrobramskiej powinny zatrzymywać się jak teraz, przy Politechnice. I najlepiej jeszcze na Placu Konstytucji jak teraz. Dla większości z nich korzystających przystanek przy pomniku jazdy polskiej będzie za daleko i nikt nie będzie wsiadał w 502 i 514, tylko wszyscy będą upychali i tak już zapchane 520 i 525. Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
- Jak dla mnie najważniejszą zmianą jest likwidacja 411 z Miłosnej i dodanie tych kursów do 502. Wtedy takie 502 o takcie 10/15/30 będzie zauważalne. I niech to stoi przy Politechnice, bo moim zdaniem MUSI obsługiwać Plac Konstytucji i Waryńskiego.
- "Nowe" 411 może pójść w takim wypadku na trasę Gocław-Pomnik Lotnika. Powstanie dobry dojazd z Gocławia na Ochotę, troszkę odciążymy 523 na odcinku Saska-Pomnik Lotnika itd. ).
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Myślałem, że dyskusja jest o to, co jak poprzesuwać, a nie komu dać więcej.Gdynianin pisze: - Zostaje 514. Jeśli się zmieści na Politechnice to będzie super. Moim zdaniem powinna bo w końcu usunęliśmy 411 z <M> Politechnika.
No i co najważniejsze, jasna sytuacja: To co jedzie z Politechniki na Ostrobramską (Promenada, Zajezdnia) i ZP Płowiecka - jedzie z przystanku przy Waryńskiego. To co wcześniej skręca (411, 523 itd.) - jedzie z TŁ.
Naprawdę? Przecież to nonsens.Gdynianin pisze: Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
Niestety, nie liczyłbym na więcej, niż 15/15/30 albo w ogóle 15/30/30.Gdynianin pisze:502 o takcie 10/15/30
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nonsens? No to stań na Placu Konstytucji lub Warynskiego i pomyśl jak najszybciej dojechać na przystanek Tarnowiecka:KwZ pisze:Naprawdę? Przecież to nonsens.Gdynianin pisze: Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
Opcja 1: Iść pieszo kawałek na drugą stronę TŁ na 182
Opcja 2: Wsiąść w 5xx do Rawaru i tam przeskoczyć na 158/182.
Podpowiem: Przy opcji 2 często można wyprzedzić po drodze poprzedni 182 lub trafić akurat na 158. Z doświadczenia wiem że jest się w takim układzie szybciej o przynajmniej kilka minut. A potwierdza to fakt, że w szczycie 525 bywa niezabieralne na odcinku Politechnika-Saska.
He?KwZ pisze:Naprawdę? Przecież to nonsens.Gdynianin pisze: Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
Sam tak robię. Nie dosc że jest spora szansa wyprzedzenia wcześniejszego 182 (Mobilis) to jeszcze mozna sie załapac na 158 czy 135.