: 25 sty 2012, 13:19
W to samo 520 i 525. Więc po co się przesiadać?grzegorz pisze:do ,,Promenady'' można jechać ,,aby do przodu'' i ewentualnie przesiąść się na Pl. na Rozdrożu.
W to samo 520 i 525. Więc po co się przesiadać?grzegorz pisze:do ,,Promenady'' można jechać ,,aby do przodu'' i ewentualnie przesiąść się na Pl. na Rozdrożu.
Jeżeli tak uważasz, to wynika z tego, że trzeba przenieść 411 jako pierwsze.grzegorz pisze:W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525.
Wrzucić w 520, Witolin nie jest z gumy.grzegorz pisze:To zakrańcować na Witolinie.
Słusznie, rozdzielanie linii do Miłosny - to dopiero byłaby głupota. Jak przenociś to trzy na raz, albo wcale.KwZ pisze:Jeżeli tak uważasz, to wynika z tego, że trzeba przenieść 411 jako pierwsze.grzegorz pisze:W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525.
Ani Marysin. No, jest tu problem. Gocław via TSKwZ pisze:Wrzucić w 520, Witolin nie jest z gumy.grzegorz pisze:To zakrańcować na Witolinie.
Nie za bardzo jest jak. Zawrotka na rondzie Marsa zabije punktualność, na Gocławiu od strony TS też nie ma jak zawrócić, by wjechać na pętlę. Ona sama nadwyżką pojemności też nie grzeszy.grzegorz pisze:Gocław via TS
Gocław po dorzuceniu 168 najbardziejgrzegorz pisze:Ani Marysin. No, jest tu problem. Gocław via TS
jako mieszkaniec Gocławia bardzo bym podziękował za taka "poprawę" ale i tak bym wybrał 520 i 525.grzegorz pisze: W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525.
345, ale mniejsza to - żarty żartami. No kiła tam tymi pętlami (jakimi pętlami?!).KwZ pisze:Gocław po dorzuceniu 168 najbardziejMyślę, że najszybciej jednak Marysin.
Twój cyrk, twoje małpy. W sumie w DS - nawet rozumiem, w DP - mniej, choć ta słabość 523, ehhh.Rosa pisze: jako mieszkaniec Gocławia bardzo bym podziękował za taka "poprawę" ale i tak bym wybrał 520 i 525.
Powiedzmy wprost: skracasz kursy 411 i zmieniasz ich zakrańcowanie(wydłużasz), a z końcówek miłośniańskich chcesz zrobić pełne kursy 502. To ile brygad trzeba dołożyć?Gdynianin pisze:Jak dla mnie oczywiste jest, że linie w kierunku Ostrobramskiej powinny zatrzymywać się jak teraz, przy Politechnice. I najlepiej jeszcze na Placu Konstytucji jak teraz. Dla większości z nich korzystających przystanek przy pomniku jazdy polskiej będzie za daleko i nikt nie będzie wsiadał w 502 i 514, tylko wszyscy będą upychali i tak już zapchane 520 i 525. Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
- Jak dla mnie najważniejszą zmianą jest likwidacja 411 z Miłosnej i dodanie tych kursów do 502. Wtedy takie 502 o takcie 10/15/30 będzie zauważalne. I niech to stoi przy Politechnice, bo moim zdaniem MUSI obsługiwać Plac Konstytucji i Waryńskiego.
- "Nowe" 411 może pójść w takim wypadku na trasę Gocław-Pomnik Lotnika. Powstanie dobry dojazd z Gocławia na Ochotę, troszkę odciążymy 523 na odcinku Saska-Pomnik Lotnika itd. ).
Myślałem, że dyskusja jest o to, co jak poprzesuwać, a nie komu dać więcej.Gdynianin pisze: - Zostaje 514. Jeśli się zmieści na Politechnice to będzie super. Moim zdaniem powinna bo w końcu usunęliśmy 411 z <M> Politechnika.
No i co najważniejsze, jasna sytuacja: To co jedzie z Politechniki na Ostrobramską (Promenada, Zajezdnia) i ZP Płowiecka - jedzie z przystanku przy Waryńskiego. To co wcześniej skręca (411, 523 itd.) - jedzie z TŁ.
Naprawdę? Przecież to nonsens.Gdynianin pisze: Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
Niestety, nie liczyłbym na więcej, niż 15/15/30 albo w ogóle 15/30/30.Gdynianin pisze:502 o takcie 10/15/30
Nonsens? No to stań na Placu Konstytucji lub Warynskiego i pomyśl jak najszybciej dojechać na przystanek Tarnowiecka:KwZ pisze:Naprawdę? Przecież to nonsens.Gdynianin pisze: Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.
He?KwZ pisze:Naprawdę? Przecież to nonsens.Gdynianin pisze: Już teraz widać jak ludzie jeżdżą np. na Łukowską - podjeżdżają 5xx z Waryńskiego lub Placu aż do Rawaru i tam wbijają na ostatnie przystanki na 182.