Nowe przystanki (planowane)

Moderator: Wiliam

michael112
Posty: 2849
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 24 lip 2014, 19:59

Plesim pisze:Nie będzie też możliwości skrętu z nowej pętli na Służewiec.
Wobec czego pętla straci swoją obecną funkcjonalność. Co z 41? Dałoby się puścić je na SŁUŻEWIEC?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lip 2014, 20:12

A po co komuś możliwość wyjazdu z pętli woronicza z powrotem na Służewiec?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 2849
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 24 lip 2014, 20:22

Chodziło mi o to, że w ten sam sposób wyjeżdża z pętli 41, które bynajmniej nie jedzie na Służewiec, tylko do centrum i na Żerań.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lip 2014, 20:48

Torowo przebieg 41 zostanie zachowany. Ale się nie zmieści w programie sygnalizacji. 41 zawsze może wylądować na zajezdni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lip 2014, 21:14

Wyjazd z Woronicza najbardziej był potrzebny:
- do Centrum, na wypadek gdyby jednak udało się w sygnalizacji tę relację zachować,
- do zajezdni, bo R3 lubi robić testy "czy to żyje doktorze Frankenstein" na możliwie krótkiej trasie, a w kółko się tam jeździć nie da (choć można by kiedyś o tym pomyśleć).

W związku z tym logiczne było oddzielenie toru do lewoskrętu (używanego liniowo w dominującym % kursów) od toru do zajezdni, wraz z którym połączono tor liniowo używany rzadziej, a z uwagi na bardzo ciekawy kształt pętli (symetryczny układ łuków R25 i R50) nie bardzo była możliwość zrobienia wyjazdu na dwa tory na zachód.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4922
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 lip 2014, 21:30

pawcio pisze:Torowo przebieg 41 zostanie zachowany. Ale się nie zmieści w programie sygnalizacji. 41 zawsze może wylądować na zajezdni.
Nie lepiej w takim razie zostawić obecną sygnalizację, która funkcjonuje tak jak przy Okopowej?
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lip 2014, 21:33

Przy zmienionej geometrii i torów, i jezdni?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4922
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 lip 2014, 21:34

Tak, nie widzę w tym problemu, bo to jednak chyba najsensowniejsze rozwiązanie. Najpierw faza tylko dla tramów, a potem tylko dla samochodów/autobusów.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lip 2014, 21:39

Warunkiem zostawienia obecnego programu jest brak zmiany geometrii. Tu zmiany geometrii się nie da nie zmieniać. A skoro tak, to musi być nowy program zgodny z obecnymi przepisami. I dupa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 24 lip 2014, 22:16

Obecny program, który niby byłoby najlepiej zostawić, to ten, który uniemożliwia nawet mniej więcej przepisowy wyjazd z zajezdni w lewo, w Wołoską w stronę szpitala? Ten, w którym rusza się na migającego ludka na pasach a i tak ciężko się wyrobić z lewoskrętem, zanim piesi w poprzek Wołoskiej zielone dostaną? Chcę się upewnić tylko.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 lip 2014, 22:18

Zginął tam ktoś kiedyś?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 24 lip 2014, 22:20

Czasem rozumiem Glonojada: na tym poziome dyskusja nie ma najmniejszego sensu. Rozwiązanie jest, sorry, chujowe, jawnie bezsensowne, po prostu złe. Ale trzeba zostawić, bo nikt tam nie zginął i nieważne, że tramwaj rusza parę sekund przed swoim zezwalającym, a i tak musi albo rozganiać pieszych, albo ich przytrzymać, albo po prostu stanąć i zablokować Woronicza. Nikt nie zginął, więc jest OK. Gdyby istniała opcja oznaczania użytkowników tagiem "debil", właśnie bym cię do takiego worka dorzucił.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lip 2014, 22:22

Szeregowy_Równoległy pisze:Czasem rozumiem Glonojada: na tym poziome dyskusja nie ma najmniejszego sensu.
Tajest. Fora komunikacyjne są albo merytoryczne (nie znam), albo masowe (wszystkie pozostałe). Nothing to see here, move along.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 25 lip 2014, 8:50

Gdyby istniała opcja oznaczania użytkowników tagiem "debil", właśnie bym cię do takiego worka dorzucił.
Dołączam się do prośby i proszę o znaczniki ironia :P

Ostatnim przykładem działań że póki "nikt nie zginął" jest dobrze, jest aleja KEN. Dwie osoby musiały zginąć, żeby ktoś się wreszcie za to wziął...

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3104
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 22 sie 2014, 18:22

Czy na Dolince Służewieckiej (Al. Wilanowska) budowany jest jakiś nowy przystanek? Tj. przed światłami w stronę Wilanowa.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

ODPOWIEDZ