Wobec czego pętla straci swoją obecną funkcjonalność. Co z 41? Dałoby się puścić je na SŁUŻEWIEC?Plesim pisze:Nie będzie też możliwości skrętu z nowej pętli na Służewiec.
Nowe przystanki (planowane)
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 3083
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A po co komuś możliwość wyjazdu z pętli woronicza z powrotem na Służewiec?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 3083
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chodziło mi o to, że w ten sam sposób wyjeżdża z pętli 41, które bynajmniej nie jedzie na Służewiec, tylko do centrum i na Żerań.
Torowo przebieg 41 zostanie zachowany. Ale się nie zmieści w programie sygnalizacji. 41 zawsze może wylądować na zajezdni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27025
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wyjazd z Woronicza najbardziej był potrzebny:
- do Centrum, na wypadek gdyby jednak udało się w sygnalizacji tę relację zachować,
- do zajezdni, bo R3 lubi robić testy "czy to żyje doktorze Frankenstein" na możliwie krótkiej trasie, a w kółko się tam jeździć nie da (choć można by kiedyś o tym pomyśleć).
W związku z tym logiczne było oddzielenie toru do lewoskrętu (używanego liniowo w dominującym % kursów) od toru do zajezdni, wraz z którym połączono tor liniowo używany rzadziej, a z uwagi na bardzo ciekawy kształt pętli (symetryczny układ łuków R25 i R50) nie bardzo była możliwość zrobienia wyjazdu na dwa tory na zachód.
- do Centrum, na wypadek gdyby jednak udało się w sygnalizacji tę relację zachować,
- do zajezdni, bo R3 lubi robić testy "czy to żyje doktorze Frankenstein" na możliwie krótkiej trasie, a w kółko się tam jeździć nie da (choć można by kiedyś o tym pomyśleć).
W związku z tym logiczne było oddzielenie toru do lewoskrętu (używanego liniowo w dominującym % kursów) od toru do zajezdni, wraz z którym połączono tor liniowo używany rzadziej, a z uwagi na bardzo ciekawy kształt pętli (symetryczny układ łuków R25 i R50) nie bardzo była możliwość zrobienia wyjazdu na dwa tory na zachód.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie lepiej w takim razie zostawić obecną sygnalizację, która funkcjonuje tak jak przy Okopowej?pawcio pisze:Torowo przebieg 41 zostanie zachowany. Ale się nie zmieści w programie sygnalizacji. 41 zawsze może wylądować na zajezdni.

Przy zmienionej geometrii i torów, i jezdni?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak, nie widzę w tym problemu, bo to jednak chyba najsensowniejsze rozwiązanie. Najpierw faza tylko dla tramów, a potem tylko dla samochodów/autobusów.

Warunkiem zostawienia obecnego programu jest brak zmiany geometrii. Tu zmiany geometrii się nie da nie zmieniać. A skoro tak, to musi być nowy program zgodny z obecnymi przepisami. I dupa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Obecny program, który niby byłoby najlepiej zostawić, to ten, który uniemożliwia nawet mniej więcej przepisowy wyjazd z zajezdni w lewo, w Wołoską w stronę szpitala? Ten, w którym rusza się na migającego ludka na pasach a i tak ciężko się wyrobić z lewoskrętem, zanim piesi w poprzek Wołoskiej zielone dostaną? Chcę się upewnić tylko.
-
- Posty: 4448
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zginął tam ktoś kiedyś?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Czasem rozumiem Glonojada: na tym poziome dyskusja nie ma najmniejszego sensu. Rozwiązanie jest, sorry, chujowe, jawnie bezsensowne, po prostu złe. Ale trzeba zostawić, bo nikt tam nie zginął i nieważne, że tramwaj rusza parę sekund przed swoim zezwalającym, a i tak musi albo rozganiać pieszych, albo ich przytrzymać, albo po prostu stanąć i zablokować Woronicza. Nikt nie zginął, więc jest OK. Gdyby istniała opcja oznaczania użytkowników tagiem "debil", właśnie bym cię do takiego worka dorzucił.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27734
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tajest. Fora komunikacyjne są albo merytoryczne (nie znam), albo masowe (wszystkie pozostałe). Nothing to see here, move along.Szeregowy_Równoległy pisze:Czasem rozumiem Glonojada: na tym poziome dyskusja nie ma najmniejszego sensu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
- Posty: 4448
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dołączam się do prośby i proszę o znaczniki ironiaGdyby istniała opcja oznaczania użytkowników tagiem "debil", właśnie bym cię do takiego worka dorzucił.

Ostatnim przykładem działań że póki "nikt nie zginął" jest dobrze, jest aleja KEN. Dwie osoby musiały zginąć, żeby ktoś się wreszcie za to wziął...
- vernalisadonis
- Posty: 3274
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Czy na Dolince Służewieckiej (Al. Wilanowska) budowany jest jakiś nowy przystanek? Tj. przed światłami w stronę Wilanowa.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej