Wobec czego pętla straci swoją obecną funkcjonalność. Co z 41? Dałoby się puścić je na SŁUŻEWIEC?Plesim pisze:Nie będzie też możliwości skrętu z nowej pętli na Służewiec.
Nowe przystanki (planowane)
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2849
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A po co komuś możliwość wyjazdu z pętli woronicza z powrotem na Służewiec?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2849
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chodziło mi o to, że w ten sam sposób wyjeżdża z pętli 41, które bynajmniej nie jedzie na Służewiec, tylko do centrum i na Żerań.
Torowo przebieg 41 zostanie zachowany. Ale się nie zmieści w programie sygnalizacji. 41 zawsze może wylądować na zajezdni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wyjazd z Woronicza najbardziej był potrzebny:
- do Centrum, na wypadek gdyby jednak udało się w sygnalizacji tę relację zachować,
- do zajezdni, bo R3 lubi robić testy "czy to żyje doktorze Frankenstein" na możliwie krótkiej trasie, a w kółko się tam jeździć nie da (choć można by kiedyś o tym pomyśleć).
W związku z tym logiczne było oddzielenie toru do lewoskrętu (używanego liniowo w dominującym % kursów) od toru do zajezdni, wraz z którym połączono tor liniowo używany rzadziej, a z uwagi na bardzo ciekawy kształt pętli (symetryczny układ łuków R25 i R50) nie bardzo była możliwość zrobienia wyjazdu na dwa tory na zachód.
- do Centrum, na wypadek gdyby jednak udało się w sygnalizacji tę relację zachować,
- do zajezdni, bo R3 lubi robić testy "czy to żyje doktorze Frankenstein" na możliwie krótkiej trasie, a w kółko się tam jeździć nie da (choć można by kiedyś o tym pomyśleć).
W związku z tym logiczne było oddzielenie toru do lewoskrętu (używanego liniowo w dominującym % kursów) od toru do zajezdni, wraz z którym połączono tor liniowo używany rzadziej, a z uwagi na bardzo ciekawy kształt pętli (symetryczny układ łuków R25 i R50) nie bardzo była możliwość zrobienia wyjazdu na dwa tory na zachód.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie lepiej w takim razie zostawić obecną sygnalizację, która funkcjonuje tak jak przy Okopowej?pawcio pisze:Torowo przebieg 41 zostanie zachowany. Ale się nie zmieści w programie sygnalizacji. 41 zawsze może wylądować na zajezdni.
![Obrazek](https://i.postimg.cc/BbSR8c6F/1r1r4.png)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/4dVYKj67/tram-wawkom.png)
Przy zmienionej geometrii i torów, i jezdni?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak, nie widzę w tym problemu, bo to jednak chyba najsensowniejsze rozwiązanie. Najpierw faza tylko dla tramów, a potem tylko dla samochodów/autobusów.
![Obrazek](https://i.postimg.cc/BbSR8c6F/1r1r4.png)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/4dVYKj67/tram-wawkom.png)
Warunkiem zostawienia obecnego programu jest brak zmiany geometrii. Tu zmiany geometrii się nie da nie zmieniać. A skoro tak, to musi być nowy program zgodny z obecnymi przepisami. I dupa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Obecny program, który niby byłoby najlepiej zostawić, to ten, który uniemożliwia nawet mniej więcej przepisowy wyjazd z zajezdni w lewo, w Wołoską w stronę szpitala? Ten, w którym rusza się na migającego ludka na pasach a i tak ciężko się wyrobić z lewoskrętem, zanim piesi w poprzek Wołoskiej zielone dostaną? Chcę się upewnić tylko.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zginął tam ktoś kiedyś?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Czasem rozumiem Glonojada: na tym poziome dyskusja nie ma najmniejszego sensu. Rozwiązanie jest, sorry, chujowe, jawnie bezsensowne, po prostu złe. Ale trzeba zostawić, bo nikt tam nie zginął i nieważne, że tramwaj rusza parę sekund przed swoim zezwalającym, a i tak musi albo rozganiać pieszych, albo ich przytrzymać, albo po prostu stanąć i zablokować Woronicza. Nikt nie zginął, więc jest OK. Gdyby istniała opcja oznaczania użytkowników tagiem "debil", właśnie bym cię do takiego worka dorzucił.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27438
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tajest. Fora komunikacyjne są albo merytoryczne (nie znam), albo masowe (wszystkie pozostałe). Nothing to see here, move along.Szeregowy_Równoległy pisze:Czasem rozumiem Glonojada: na tym poziome dyskusja nie ma najmniejszego sensu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dołączam się do prośby i proszę o znaczniki ironiaGdyby istniała opcja oznaczania użytkowników tagiem "debil", właśnie bym cię do takiego worka dorzucił.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ostatnim przykładem działań że póki "nikt nie zginął" jest dobrze, jest aleja KEN. Dwie osoby musiały zginąć, żeby ktoś się wreszcie za to wziął...
- vernalisadonis
- Posty: 3104
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Czy na Dolince Służewieckiej (Al. Wilanowska) budowany jest jakiś nowy przystanek? Tj. przed światłami w stronę Wilanowa.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej