Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2013

Moderator: Wiliam

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 13 maja 2013, 9:55

Około 8 było czarno na chodnikach od smutnych ludzi, którzy próbowali się dostać do autobusów i tramwaji na placu Bankowym.

Piter232
Posty: 434
Rejestracja: 03 gru 2010, 18:27
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Piter232 » 13 maja 2013, 10:28

Około 8 było czarno na chodnikach od smutnych ludzi, którzy próbowali się dostać do autobusów
Bullshit. Autobusy chyba tylko przez 10 minut były oblężone w stanie "do następnego wejdę". Poświęcenie góra 3 minut skutkowało miejscem siedzącym. A tak - jeździły kompletnie puste, niemal puste lub pół-puste. Tramwaje w tym samym czasie przez godzinę (ile oglądałem to pospolite ruszenie) były w stanie nieustannego oblężenia i tylko zastanawiałem się, czy i kiedy przystanek się rozpadnie.

BTW. regularnie 527, które w końcu jeździło dalej, opróżniało się przy Bankowym, po czym większość ludzi... szła do zastępczego. Zjawisko dotyczyło także innych wydłużonych linii, ale w znacznie mniejszym stopniu. Informacji nie było, czy pasażerowie 527 mieli bardziej gdzieś? :-P

PS. No i informatorzy trochę dali ciała. Naprawdę, choćby jak połowę tłumu z tramwajowego przerzucić (zachęcić) na autobusowy, byłoby dużo lepiej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 maja 2013, 10:37

I znowu kartkę można szybciej wydrukować niż wyświetlacze przestawić. Eh technika.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 13 maja 2013, 10:43

Przed 8 przystanki centrum zapełnione ludźmi, tramwaje z nich odjeżdżające także (w obu kierunkach). Autobusowe za metro też widziałem pełne gdy pokonywało rondo Dmowskiego. I ten niczego nieświadomy tłum ludzi wylewający się ze stacji Śródmieście i zmierzający na patelnię...
MichalJ pisze:I znowu kartkę można szybciej wydrukować niż wyświetlacze przestawić. Eh technika.
Taaa, i znów to jakimś dziwnym trafem to super nowoczesne, naszpikowane mega drogą elektroniką świngi dały dupy (a raczej ten kto je obsługuje). Autobusom jakoś dałosię wgrać się za metro (widziałem merca i nowego SU18), ale świnga na 7x to oczywiście z karteczką widziałem.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 maja 2013, 10:55

Ale już autobusom przedłużonym do Centrum nic się wgrać nie udało.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 maja 2013, 11:10

ZEA_R-0, Pliki na czas zamknięcia metra zniknęły ze sterowników.
Myślisz, że w niedzielę wieczorem w siedzibie Organizatora przebywa zespół ludzi WOCCH?
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 maja 2013, 14:30

Obserwacja z 13:30-14:00 - autobusowe zametro z wolnymi miejscami siedzącymi, tramwaje nabite, z tym jeżdżące ciężkimi paczkami typu 6 składów jednocześnie między pl. Politechniki a al. Niepodległości.

[ Dodano: Pon 13 Maj, 2013 14:33 ]
Stary Pingwin pisze:ZEA_R-0, Pliki na czas zamknięcia metra zniknęły ze sterowników.
Myślisz, że w niedzielę wieczorem w siedzibie Organizatora przebywa zespół ludzi WOCCH?
Nie wiem, co to jest WOCCH i po co do wyświetlenia '75' zespół ludzi. Jeśli można wyświetlić 'pierdolę nie jadę', to '75' powinno też dać się wbić z palca.

Poza tym kartek nie drukowały krasnoludki.

Nie mówiąc o tym, że obecna technika pozwala na sterowanie wyświetlaczem każdego tramwaju online z centrali, gdyby tylko ktoś o coś takiego poprosił.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 maja 2013, 19:32

Od 15 maja na starą trasę wraca 174 i 210 - są już rozkłady.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 maja 2013, 21:10

Glonojad, Z tyłu Swinga nie można wyświetlić "zjazd do zajezdni", a Ty wymagasz sterownika w formie maszyny do pisania ;-)
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
endrju258
Posty: 25
Rejestracja: 08 mar 2013, 19:59
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: endrju258 » 13 maja 2013, 21:21

Ale jakoś numer linii i trasę wklepać się dało. Około 10.00 na Bankowym widziałem tak oznaczonego Swinga (co prawda chyba jedynego, ale to już inna sprawa).

Wiecie, co było/jest powodem tak słabej przepustowości pl. Narutowicza?

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 13 maja 2013, 21:35

Były co najmniej dwa swingi na 75 wyświetlający numer i trasę. Podejrzewam jednak, że to jakiś błąd w systemie. ;-)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 maja 2013, 21:44

STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 14 maja 2013, 9:14

Powiedzcie mi, jaki był sens by linia Z zatrzymywała się na każdym napotkanym przystanku, a nie tylko przy metrze? Na kiego linii która zastępuje metro takie przystanki jak, Hoża, gen. Zajączka, pl. Inwalidów czy Teatr komedia :neutral: Naprawdę to musiało jeździć aż na Marymont? Ta linia powinna zawracać już na pl. Wilsona, a nie wozić powietrze na Marymont :/

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 14 maja 2013, 11:46

Flash8222 pisze:Powiedzcie mi, jaki był sens by linia Z zatrzymywała się na każdym napotkanym przystanku, a nie tylko przy metrze?
Może dzięki temu trochę jednak rozładowano tłok? Może faktycznie jakimś pomysłem byłoby wydzielenie jakiejś linii "tranzytowej", która stawałaby wyłącznie na Politechnice i Ratuszu-żeby oddzielić tych, co jadą do centrum od tych, którzy jadą np. z Mokotowa na Żoliborz i nie potrzebują zwiedzac wszystkich przystanków po drodze
Popatrz, jaka franca!

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 14 maja 2013, 13:27

Utrudnienia na liniach 183, 215, 216 oraz 514
12:34
W związku z brakiem przejazdu przez al. Komandosów w Rembertowie, autobusy skierowane zostały na trasy objazdowe:
183 w obu kierunkach: WIATRACZNA - ... - Marsa - Cyrulików - REMBERTÓW KOLONIA
215 oraz 216 objeżdżają zamknięty rejon najbliższymi możliwymi ulicami.
514 w obu kierunkach: METRO POLITECHNIKA - ... - Marsa - Rekrucka - Korkowa - Wspólna - ... - WOLA GRZYBOWSKA
http://www.ztm.waw.pl/utrudnienia.php?c=539&i=1121&l=1

No to kierowcy 215 i 216 mogą sobie wybrać dowolną trasę po uliczkach Nowego Rembertowa ;)

ODPOWIEDZ