Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
: 10 paź 2020, 13:24
Zastąpię fika: "Lotnisko ma do Centrum kolej".
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Z/do dwóch różnych przystanków.bartoni722 pisze: ↑10 paź 2020, 13:24Zastąpię fika: "Lotnisko ma do Centrum kolej".
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Na kiedy jest przewidziany termin otwarcia stacji PKP Warszawa Główna? Bo jeśli remont wiaduktu będzie po otwarciu, to wtedy będzie ogromny strzał w stopę. Czy z remontem czekają aż dojdzie do tragedii? Propozycja ciekawa i chyba po remoncie wiaduktu możliwa do realizacji. Tylko postoje na przystanku w kierunku pl. Zawiszy musiałyby być krótkie, wtedy też bus-pas musiałyby być, aby autobusy nie ładować w korki. Oraz sygnalizacja ze skrętem w lewo musiałyby być tak ułożona, by nie tworzyły się stada, tak jak czasem jest z linią 105.Konied Makevski pisze: ↑10 paź 2020, 13:581 (4/6/7,5): ANNOPOL - obecna trasa - Grójecka - P+R AL. KRAKOWSKA
7 (8/12/15): KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA - obecna trasa - Grójecka - BANACHA
15 (8/12/15): MARYMONT-POTOK - obecna trasa - Grójecka - BANACHA
127 (10/15/20): NOWE WŁOCHY (a może w końcu przez P7P?) - obecna trasa - pl. Zawiszy - Towarowa - MRD
128 (10/15/20): bez zmian
158 (10/15/20): bez zmian
159 (10/15/15?): EC SIEKIERKI - obecna trasa - Koszykowa - Lindleya - Jerozolimskie - Towarowa (powr: Towarowa - Koszykowa) - MRD (chyba że jest jakiś inny kraniec w okolicy, który potrzebuje wzmocnienia
175 (10/15/20): LOTNISKO CHOPINA - obecna trasa - pl. Zawiszy - Jerozolimskie - trasa 127 - MARIENSZTAT
504 (10/15/20): OS. KABATY - obecna trasa - pl. Zawiszy - MRD
Co sądzicie?
Czy pętla Esperanto nie była by w stanie tych linii przyjąć?Konied Makevski pisze: ↑10 paź 2020, 13:58
159 (10/15/15?): EC SIEKIERKI - obecna trasa - Koszykowa - Lindleya - Jerozolimskie - Towarowa (powr: Towarowa - Koszykowa) - MRD (chyba że jest jakiś inny kraniec w okolicy, który potrzebuje wzmocnienia
504 (10/15/20): OS. KABATY - obecna trasa - pl. Zawiszy - MRD
Co sądzicie?
Pętla z prawdziwego zdarzenia to zawsze pętla, a nie jakieś postoje wyrównawcze.Konied Makevski pisze: ↑10 paź 2020, 17:58Pewnie byłaby, skoro po 527 nie ma tam żadnego zastępstwa, ale po co tłuc tyle wzkm, tym bardziej wzdłuż tramwajów? Już prędzej możnaby zorganizować jakiś postój w okolicy Kercelaka myślę.
Na Towarowej nie ma kolejek większych, niż przed wprowadzeniem priorytetów. Zawsze zdarzały się cofki prawie do Daszyńskiego.Paweł D. pisze: ↑10 paź 2020, 17:22A średnica 2025-27... W planach oczywiście.
I wracając do Towarowej. Niedługo zaczną pracować wybudowane przy rondzie biurowce. Główny dojazd, zdaje się będzie od Towarowej. Zmieniony program na Zawiszy daje przejazd tramwajom kosztem samochodów. Stąd pewnie te korki.
Równie dobrze 7 może kończyć na Naruciaku. Zresztą wpierw należałoby przemyśleć, najlepiej w kontekście tramwaju na Gocław, czy ona dla układu jest naprawdę niezbędna.Georg pisze:Nie jestem zwolennikiem postoju 4 linii na 3 peronach (Banacha).
Stojąc w korku wydawało mi się, że zielone potrafi się palić krócej w niektórych cyklach. Nie znam szczegółów programu, mogę się mylić. Ale to, że wraz z "zasiedlaniem" budowanych biurowców będzie tylko gorzej, wydaje mi się pewne.
Czy wrzucenie linii na Mariensztat nie oznacza, że jakakolwiek punktualność pójdzie się paść w pierdzielniku na Dobrej? 118 między BUW a Podzamczem potrafi złapać kwadrans w plecy nawet w międzyszczycie czy w DS. Koordynacja ze 128 byłaby czysto teoretyczna.Konied Makevski pisze: ↑10 paź 2020, 13:58
175 (10/15/20): LOTNISKO CHOPINA - obecna trasa - pl. Zawiszy - Jerozolimskie - trasa 127 -