No fajnie a jak któraś jednostka sie zepsuje to co dasz w zamian? Bo gdy przyjdą dwie jednostki 14WE to SKM odda wypożyczone EN57.mariow pisze: W takim razie czy istnieje mozliwość aby SKM kursowała z regularną czestotliwością co 20 min?
SKM posiada 8 skladów. Czas przejazdu w jedną stronę to ok. 56 min ; w obie wyjdzie 112 - nawet przyjmijmy 120 min. Doliczając czas na postoje mozemy przyjac 140 min.
Jezeli uwzglednimy ze jeden skład jest w rezerwie to 140/7=20
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
I jest 6 jednostek w ruchu. 2 są rezerwą.solaris8315 pisze:Lepiej żeby 6 pociągów było w ruchu
Przecież są Koleje Mazowieckie. Pociągi obu spółek zapewniają częstotliwość 15 minut. Na razie SKM nie ma jednostek aby zwiększyć częstotliwość i nie planuje na razie nowych zakupówoki, to oczywiscie zgrania rozkładów z KMami i PKP ale mimo wszytsko teraz przewy miedzy SKMkami są duuzo wieksze, poza nielicznymi wyjatkami nawet nie ma tego zblizenia do taktu 20'
a 1 w rezerwie nie wystarczy. co to znaczy jak sie popsuje? pociagi chyba nie psują sie codziennie. poza tym po to włąsnie jest rezerwa. bez sensu zeby 1/4 stanowiła rezerwe.Premo pisze:I jest 6 jednostek w ruchu. 2 są rezerwą.
czysta teoria - spojrz na zupełny brak synchronizacji. 5 minut odstepu a potem 25.Premo pisze:Przecież są Koleje Mazowieckie. Pociągi obu spółek zapewniają częstotliwość 15 minut. Na razie SKM nie ma jednostek aby zwiększyć częstotliwość i nie planuje na razie nowych zakupów
poza tym chyba takt stanowiłby ułatwienie rowniez dla pasazerów, oczywiscie KMy tez sie powinny za to zabrac, tak aby pociagi obu społek dawały okresloną regularną czestotliowosc na okreslonych odcinkach tras
Fikcyjny przykład ktorego poki co sie nie da zrealizowac: pociag KM kierunek Grodzisk (a niektore Sk-ce czy Zyrardów) co 15 min, a w miedzyczasie co 15 min SKM doPruszkowa - wówczas na najbardziej oblzeonym odcinku mamy pociag co 7,5' regularnnie
PURA VIDA!
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Przy tak małej liczbie pociągów liczby rzeczywiście nie wyglądają najlepiej. Ale składy muszą też przechodzić przeglądy itp.mariow pisze:a 1 w rezerwie nie wystarczy. co to znaczy jak sie popsuje? pociagi chyba nie psują sie codziennie. poza tym po to włąsnie jest rezerwa. bez sensu zeby 1/4 stanowiła rezerwe.Premo pisze:I jest 6 jednostek w ruchu. 2 są rezerwą.
Zresztą i tak trzeba poczekać na grudzień - być może wówczas ruszy zapowiadana koordynacja rozkładów z KM.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Ale tak czy siak dla takiej koordynacji najlepszy byłby takt. Wiec skoro uwazacie że ze względów technicznych SKM powinna miec 2 pociagi w rezerwie wiec niech nie oddaje dwóch EN57 a na przykład jeden.MeWa pisze:Przy tak małej liczbie pociągów liczby rzeczywiście nie wyglądają najlepiej. Ale składy muszą też przechodzić przeglądy itp.
Zresztą i tak trzeba poczekać na grudzień - być może wówczas ruszy zapowiadana koordynacja rozkładów z KM.
PURA VIDA!
Tych jednostek nie można wiecznie wynajmować. SKM-W płaci za nie dosyć sporo. Poza tym jeden obieg więcej niewiele zmienimariow pisze:Wiec skoro uwazacie że ze względów technicznych SKM powinna miec 2 pociagi w rezerwie wiec niech nie oddaje dwóch EN57 a na przykład jeden.
Spójrz jak często oba EN57 są w ruchu. Tu nie chodzi tylko o psucie lecz i o przeglądy, naprawy itp.a 1 w rezerwie nie wystarczy. co to znaczy jak sie popsuje? pociagi chyba nie psują sie codziennie. poza tym po to włąsnie jest rezerwa. bez sensu zeby 1/4 stanowiła rezerwe
Od korekty czerwcowej takich odstępów jest mniej. Do zupełnej synchronizacji trzeba poczekać do nowego rozkładumariow pisze:czysta teoria - spojrz na zupełny brak synchronizacji. 5 minut odstępu a potem 25.
pozwoli na 20' takt oraz 2 pociagi w rezerwiePremo pisze:Poza tym jeden obieg więcej niewiele zmieni
jezeli tak uwazasz to pokazuje ci odjazdy z Ursusa miedzy 9 a 14Premo pisze:Od korekty czerwcowej takich odstępów jest mniej. Do zupełnej synchronizacji trzeba poczekać do nowego rozkładu
9 10 25 40 50
10 10 15 40 50
11 10 15 45 50
12 10 15 40 55
13 10 15 45 55
14 10 15 35 55
normalną czcionką SKM a kursywą KM - poza godz. 9 gdzie jest odstep 15-15-10-20
mamy np po 11 5-30-5-20
w porówniu z poprzednim rozkładem jedna małą zmiana: było 9.15 teraz jest 9.10
rzeczywiscie mniej tych odstępów. Prosze Premo, nie rozsmieszaj mnie.
PURA VIDA!
A skąd 2 rezerwy skoro na 8 jednostek 7 ma być w ruchu? 7 obieg nie zmieni zbyt wiele, a na pewno nie pozwoli na 20 minutowe odstępy.mariow pisze:pozwoli na 20' takt oraz 2 pociagi w rezerwie
Swoją wypowiedź opierałem na rozkładzie mojej stacji. Od czasu korekty nie ma np. 2-minutowego odstępu pomiędzy pociągami KM i SKM. Poza tym nie napisałem że zlikwidowano wszystkie absurdy w odstępachmariow pisze:mamy np po 11 5-30-5-20
jezeli oddana zostanie tylko jedna pozyczona jednostka to bedzie ich 9.Premo pisze:A skąd 2 rezerwy skoro na 8 jednostek 7 ma być w ruchu? 7 obieg nie zmieni zbyt wiele, a na pewno nie pozwoli na 20 minutowe odstępy.
Wytłumacz mi dlaczego 7 jednostek nie pozwoli na 20' takt prosze. Vide moj post z dzisiaj z 11:59 w którym o to pytam...
wiec ja ci je pokazuje i pisanie że takich odstępów jest mniej po prostu dla mnie jest fikcją totalnąPremo pisze:Poza tym nie napisałem że zlikwidowano wszystkie absurdy w odstępach
PURA VIDA!
Teoretycznie można umowę przedłużyć. Ale żeby dołożyć jeszcze jeden obieg trzeba byłoby zmieniać rozkład jazdy. Dlatego dołożenie obiegu będzie możliwe dopiero od nowego rozkładu jeśli tylko pojawi się nowy tabor na co raczej szanse są nikłe.mariow pisze:jezeli oddana zostanie tylko jedna pozyczona jednostka to bedzie ich 9.
Może dlatego że 6 jednostek nie potrafi zapewnić 30 minutowego taktu i odstępu między pociągami SKM wynoszą czasami 35-40 minutWytłumacz mi dlaczego 7 jednostek nie pozwoli na 20' takt prosze. Vide moj post z dzisiaj z 11:59 w którym o to pytam...
to dalej nie jest odpowiedźPremo pisze:Może dlatego że 6 jednostek nie potrafi zapewnić 30 minutowego taktu i odstępu między pociągami SKM wynoszą czasami 35-40 minut
czas jazdy to mniej niz 120 min. dołozmy 20 min mamy 140. 140/7=20
ok, rozumiem, ale niech bedziePremo pisze:Dlatego dołożenie obiegu będzie możliwe dopiero od nowego rozkładu
PURA VIDA!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36687
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Pięknie, tylko jeszcze brak wspólnego biletu na tej trasie...mariow pisze:Fikcyjny przykład ktorego poki co sie nie da zrealizowac: pociag KM kierunek Grodzisk (a niektore Sk-ce czy Zyrardów) co 15 min, a w miedzyczasie co 15 min SKM doPruszkowa - wówczas na najbardziej oblzeonym odcinku mamy pociag co 7,5' regularnnie
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow