: 06 lip 2012, 16:40
Pewnie z 727, tak jak kiedyś inne BWLki robiły.
To znaczy?bartoni722 pisze:Wychodzi na to, że doczekaliśmy się planowo długiego MANa na 734.
Z 735 łączy się 058(A)/735+705Domas pisze:Są jeszcze brygady 055, 056 i 058, nie pamiętam która się łączy z 735, ale jedna na pewno - wszystkie trzy są na wysokopodłogową solówkę.
Nawet rozpisywałem odjazdy poszczególnej BWLki, widać, że nie czytałeś.Domas pisze:Są jeszcze brygady 055, 056 i 058, nie pamiętam która się łączy z 735, ale jedna na pewno - wszystkie trzy są na wysokopodłogową solówkę.
Obserwacje Tranzystora tego nie potwierdzają. Skąd niby taka informacja?bartoni722 pisze:Wychodzi na to, że doczekaliśmy się planowo długiego MANa na 734.
Ta brygada w dalszym ciągu jest chyba wysoka, tylko dyspozytor tego dnia zażyczył sobie wypuścić na nią MANa.ashir pisze:Obserwacje Tranzystora tego nie potwierdzają. Skąd niby taka informacja?bartoni722 pisze:Wychodzi na to, że doczekaliśmy się planowo długiego MANa na 734.
Może z rozkładu?ashir pisze:Skąd niby taka informacja?
Dokładnie, kończy gdzieś chwile po 21ej..Peter pisze:63/BWL robi ostatni kurs N31 z DWC i na Sadybie przebiera się w 172, na którym jeździ do końca pracy.
Kurs po 20ej z Wiatracznej w kier. Otwocka. Dokładnie robi na 702 1,5 kółka i z Urzędu Miasta transferuje się PTR do Karczewia pod Kościół by zacząć obsługę linii N75.Peter pisze:50/BWL robi na 702 przed pracą na N75.