Strona 71 z 74
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 02 lis 2016, 23:23
autor: MisiekK
osa pisze:Nawet jeśli władza chciała się przypodobać zmotoryzowanym i wpuściła ich w godzinach szczytu na ten fragment Trasy W-Z
Raczej wygląda mi to na ułatwienie w opuszczaniu centrum miasta przez samochody.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 03 lis 2016, 11:02
autor: Wiliam
Emyl pisze:Wysepka jest i od strony Wisły
Nope.
https://www.google.pl/maps/@52.2479828, ... 312!8i6656
Nie było, a teraz to już na pewno nie ma.
Chyba najbardziej mnie szokuje właśnie zniknięcie wysepki, która była wręcz modelowym przykładem na to że ruch można uspokajać nie tylko za pomocą garbów.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 03 lis 2016, 13:20
autor: Emyl
Dawno nie jechałem, więc nie mam pewności czy jest teraz, ale była na sto procent.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 03 lis 2016, 13:33
autor: person
Nie przypominam sobie...
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 03 lis 2016, 14:35
autor: pawcio
Były wysepki z obu stron. Od mostu jeszcze wczoraj była.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 03 lis 2016, 15:08
autor: MichalJ
Na mapa.um.warszawa.pl widać obie wysepki.
Przy czym wysepka przy tunelu pojawiła się na zdjęciu z 2012, a od strony mostu - dopiero w 2015.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 03 lis 2016, 15:23
autor: Wiliam
Ok, zwracam honor. Po otwarciu M2 zbyt rzadko tamtędy jeżdżę.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 03 lis 2016, 23:04
autor: Łukasz
Była wysepka od Pragi i było któregoś razu tak, że jak był maraton i zamknięta Wisłostrada, to trzeba było ją torami omijać, żeby w ogóle móc pojechać.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 05 lis 2016, 16:03
autor: Łukasz
Jest ciagle wysepka od Pragi
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 07 lis 2016, 10:58
autor: Rosa
Łukasz pisze:pawcio pisze:Ratuszowa chyba ma dużo niższa stabilność czasu przejazdu. Czasami się tam tworzy cofka od zoo.
Are rano skret z Targowej na WZ to 2-3 cykle czyli 5 minut. W tym czasie ludzie mogliby już być tan, gdzie by chcieli: w nowym autobusie, domu albo w 509 a nie na przystanku.
No i dzisiaj po raz pierwszy pojechałem na Wileński "nowym" 509. 5 minut na skręcie w plecy i w rezultacie aby zdążyć na autobus w który zwykle się przesiadam musze jechać wcześniejszą 509 czyli 7 minut spania mniej.
Od czasu przerzucenia 509 na Goclaw teraz mamy najgorsze umiejscowanie przystanku.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 07 lis 2016, 17:28
autor: Łukasz
Kiedyś 125 i 170 zatrzymywały się na przystanku przed Białostocką (swojego czasu nawet tylko tam, bo to była kolonia Dw.Wileńskiego a nie Ząbkowskiej, jak dziś).
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 07 lis 2016, 22:19
autor: Dantte
Co do 509 - widziałem dzisiaj jeden kurs, który w stronę Nowodworów objechał placyk, na którym kiedyś stał pomnik czterech śpiących. Czyli przez skrzyżowanie z Solidarności prosto, zawrotka na wysokości Wileńskiej i w prawo w Solidarności. Nie wiem, czy to było celowe, i czy kierowa coś oszczędził na czasie, i czy w ogóle to jest zgodne z przepisami...
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 07 lis 2016, 22:25
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie jest, bo przed Wileńską zakaz skrętu w lewo stoi. Zapewne oszczędził całkiem sporo. Przed otwarciem M2 można było tak zawracać.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 07 lis 2016, 22:50
autor: Łukasz
Pewnie spróbował raz i już nie spróbuje, ale eksperci ze 171 i przy Hożej zawracali.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
: 07 lis 2016, 22:53
autor: MichalJ
Na placu Wileńskim tylko malunki na jezdni i zakaz przeszkadzają, geometria jezdni jest w porządku. Ale pod tramwaj można wpaść.