Strona 71 z 96

: 04 gru 2012, 18:47
autor: Szeregowy_Równoległy
Glonojad pisze:Na placu Hallera to 509 powinno miec przystanek
NŻ zresztą. Zmieniłem zdanie, bo 176 na Hallera wróciło. A wtedy można byłoby zwyczajnie wyrżnąć ten tramwajowy i tramwaj chociaż w jednym miejscu w mieście byłby naprawdę szybki, oczywiście tylko do Ratuszowej, bo tam zaczyna tracić pół dnia na wszystkich światłach między Ratuszową a parawileńskim na Jagiellońskiej.

: 04 gru 2012, 20:53
autor: Glonojad
No nie, w zespoły, które obsługują czerwońce a tramwaje nie (choć mają tam tory :p) to nawet ja nie wierzę - nie w tym mieście ...

Co do przychodni na Pstrowskiego - niezależnie od 203 jest ona w gwarantowanej Strategią miasta strefie dojścia do Zajezdni Żoliborz. Postulowanie dodatkowego przystanku w tym lesie jest niestety trollowaniem.

[ Dodano: |4 Gru 2012|, 2012 20:55 ]
MichalJ pisze: Ale w kółko będę powtarzać: pasażerom trudno jest zrozumieć, że tramwaj - ten sam tramwaj, nawet ta sama linia!!! - miałby pełnić inną rolę na Marszałkowskiej (częste przystanki, bo z rzadkimi to jest metro) a inną na Jagiellońskiej (rzadkie przystanki jako szybki tramwaj uzupełniony autobusem)...
Skoro rozumieją to w przypadku autobusów przyspieszonych - a zwłaszcza niedobitków ekspresów, to i w przypadku tramwaju zrozumieją.

: 04 gru 2012, 21:25
autor: MichalJ
Linie przyśpieszone nie mają strefy szybkiej i strefy gęstej - przeciwnie, na siłę mają pozabierany co któryś przystanek nie patrząc na sens, żeby tylko przyśpieszoność uzasadnić (np. Smyk).

Ekspresy, faktycznie, mają coś na kształt.

: 07 gru 2012, 13:51
autor: Rosa
A ja nie rozumiem z czego wynika fakt że przystanek Perkuna (123, 148, 168... ) staje się od niedzieli przystankiem zwyklym a przystanek Gdecka z ktorego korzysta więcej osob nadal pozostaje przystankiem na żądanie. Tylko dlatego że Tesco jest całodobowe a bazar nie?

: 07 gru 2012, 17:01
autor: Szeregowy_Równoległy
Ja nie rozumiem Dwernickiego i Wiatracznej 08 NŻ. Przez trzy miesiące (!) jeżdżenia 523 niemal codziennie aż raz udało mi się nie zatrzymać na Wiatracznej. I tylko dlatego, że od GUS siedziałem na dupie poprzedniej brygady, więc jechałem praktycznie na pusto. Z Dwernickiego udało się może ze trzy razy. Tam zawsze ktoś chce skorzystać, więc po jasną cholerę to NŻ?

: 07 gru 2012, 17:03
autor: Dantte
Żeby linia była "przyspieszona"?

: 07 gru 2012, 17:07
autor: Szeregowy_Równoległy
Dantte pisze:Żeby linia była "przyspieszona"?
Linia jest przyspieszona i bez tego. O ile między Wiatrakiem a Powstańców przynajmniej dwa przystanki są do wywalenia, to między Olszynką i Wiatrakiem wszystko powinno być stałe, bo na każdym z tych przystanków prawie zawsze są chętni. No i to ta część trasy, gdzie 523 jest jedyną poważną ofertą.

: 07 gru 2012, 17:31
autor: SG
Szeregowy_Równoległy pisze:Ja nie rozumiem Dwernickiego i Wiatracznej 08 NŻ. Przez trzy miesiące (!) jeżdżenia 523 niemal codziennie aż raz udało mi się nie zatrzymać na Wiatracznej. I tylko dlatego, że od GUS siedziałem na dupie poprzedniej brygady, więc jechałem praktycznie na pusto. Z Dwernickiego udało się może ze trzy razy. Tam zawsze ktoś chce skorzystać, więc po jasną cholerę to NŻ?
Co ci przeszkadza? Niech sobie będą zawsze jest te 10% szansy że się nie zatrzymasz. :) Mnie bawi przystanek NŻ "Skorochód Majewskiego" dla 186 kier Nowotwory. Tam również za każdym razem ktoś macha.

: 07 gru 2012, 18:01
autor: pawcio
Szeregowy_Równoległy pisze:Ja nie rozumiem Dwernickiego i Wiatracznej 08 NŻ. Przez trzy miesiące (!) jeżdżenia 523 niemal codziennie aż raz udało mi się nie zatrzymać na Wiatracznej. I tylko dlatego, że od GUS siedziałem na dupie poprzedniej brygady, więc jechałem praktycznie na pusto. Z Dwernickiego udało się może ze trzy razy. Tam zawsze ktoś chce skorzystać, więc po jasną cholerę to NŻ?
A jesteś świadom tego, że Dwernickiego to w ogóle jest relikt którejś akcji przystanków mrozowych? To tylko dlatego. A oba są zdecydowanie do zmiany na stałe.

: 07 gru 2012, 18:13
autor: SG
pawcio pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Ja nie rozumiem Dwernickiego i Wiatracznej 08 NŻ. Przez trzy miesiące (!) jeżdżenia 523 niemal codziennie aż raz udało mi się nie zatrzymać na Wiatracznej. I tylko dlatego, że od GUS siedziałem na dupie poprzedniej brygady, więc jechałem praktycznie na pusto. Z Dwernickiego udało się może ze trzy razy. Tam zawsze ktoś chce skorzystać, więc po jasną cholerę to NŻ?
A jesteś świadom tego, że Dwernickiego to w ogóle jest relikt którejś akcji przystanków mrozowych? To tylko dlatego. A oba są zdecydowanie do zmiany na stałe.
Przez rok? Teraz to już się chyba nie opłaca bo znowu mrozowe się zaczną.

: 07 gru 2012, 22:56
autor: pawcio
Więcej. Ze cztery lata temu to było, jak mrozowe były tylko wybrane przystanki, a nie wszystkie.

: 07 gru 2012, 23:15
autor: fik
pawcio pisze:Więcej. Ze cztery lata temu to było, jak mrozowe były tylko wybrane przystanki, a nie wszystkie.
Ale ten czas szybko mija - to było w 2003, 523 dostało wtedy Dwernickiego, Majdańską i (werble) Prądzyńskiego, z czego dwa pierwsze się ostały.

: 08 gru 2012, 10:19
autor: Kosiniak
Rosa pisze:A ja nie rozumiem z czego wynika fakt że przystanek Perkuna (123, 148, 168... ) staje się od niedzieli przystankiem zwyklym a przystanek Gdecka z ktorego korzysta więcej osob nadal pozostaje przystankiem na żądanie. Tylko dlatego że Tesco jest całodobowe a bazar nie?
Głupota do kwadratu, przystanek dla klientów Tesco, zazwyczaj nikogo tam nie ma.
Z Gdecką się nie zgodzę, mnóstwo osób korzysta kiedy bazar jest otwarty. W niedziele, czy wieczorami często nikogo nie ma :-)

: 09 gru 2012, 11:05
autor: rhemek
Jeśli jesteśmy przy przystankach na żądanie to mam pewne spostrzeżenie z okolicy. Otóż 525 powinien na żądanie zatrzymywać się na przystanku Czatów. Bo wielokrotnie rankiem jestem świadkiem, jak starsi ludzie nie wiedzą gdzie wysiąść z niego jadąc z centrum do jedynej w Wawie przychodni kardiologicznej na Niemodlińskiej. I wielu z nich potem idzie na piechotę z Międzylesia. Tym bardziej, że jest to jedyny przystanek 525, na którym ten autobus nie staje od pętli Międzylesie aż do Płowieckiej.

: 11 gru 2012, 11:39
autor: pawcio
Dyskusja o przystankach dla 509 na Śliwicach przeniosła się do tematu północnopraskiego.