Strona 71 z 603

: 07 lut 2008, 18:18
autor: Krzysiek_S
inż. Glonojad pisze:W szczegółach - 22 na Gocławku zamiast 24 - "ślicznie" to się będzie zgrywać z 9,
Teraz zarówno 9 , jak i 24 jeżdżą dosyć pustawe na Gocławek, więc tak zmiana akurat ma sens. 3 i 6 będą skoordynowane z sobą , 22 to tak odniechcenia troche będzie. Heh.

: 07 lut 2008, 18:37
autor: Glonojad
To po wuj to 22 tam?

: 07 lut 2008, 18:56
autor: Paweł D.
inż. Glonojad pisze:Granda, skandal i żenada.
A BWLki są pewnie tajne - potraktowane jako wtyczki. Ale pewnie to nie znaczy na pewno ;D
I odnalazły się jakieś wtyki. Na razie na 17-ce. Zdaje się, że włączają się od Nowowiejskiej w kier. Służewca o 7:31; 8:07 i 8:31

: 07 lut 2008, 19:00
autor: Glonojad
Paweł D. pisze:
inż. Glonojad pisze:Granda, skandal i żenada.
A BWLki są pewnie tajne - potraktowane jako wtyczki. Ale pewnie to nie znaczy na pewno ;D
I odnalazły się jakieś wtyki. Na razie na 17-ce. Zdaje się, że włączają się od Nowowiejskiej w kier. Służewca o 7:31; 8:07 i 8:31
Aaaa, to dlatego rozkład działa od GUSu na południe tylko ;>

: 07 lut 2008, 19:14
autor: Krzysiek_S
inż. Glonojad pisze:To po wuj to 22 tam?
Nie zmieści się z 24 na Wiatraku :>

: 07 lut 2008, 19:18
autor: Glonojad
Na Zieleniecką z nim.

: 07 lut 2008, 19:35
autor: mkm101
Gazeta Wyborcza pisze:Tramwajowa rewolucja - nowe trasy i rozkłady
(wyliczanka częstotliwości): wyjątek to peryferyjna 20, która łączy Koło z Boernerowem.
Zaś skracając trasę linii 23, ZTM chce poprawić warunki mieszkańcom Koła, którzy teraz z trudem mieszczą się w zatłoczonych tramwajach jadących z Bemowa.
Zamiana 2 i 28 ma sens, utrzymane zostaje połączenie NB-Babka-M Dw. Gdański, dostosowane zostaje do potoków
Zamiana 22 i 24 daje duże oszczędności brygadowe. Czy jednak na pewno ucieszy mieszkańców Gocławka? Jeszcze rok/dwa lata temu tramwaje stamtąd były "niezabieralne", teraz w Aleje jest stamtąd w szczycie porannym 25/h, będzie zaledwie 18/h. Co się stało z pasażerami z Gocławka?
Skrócenie 23 z Koła jest bardzo ciekawym pomysłem - co ZTM zaproponuje mieszkańcom Nowwego Bemowa którzy już teraz wypełniają tłumnie tramwaje? Zatłoczone 171 z innego przystanku? Teraz z NB na Obozową wyjeżdża 20/h, będzie wyjeżdżało 18/h, przy czym na WZ dojeżdża bezpośrednio teraz 10/h, będzie tylko 6/h.
Z kolei puszczenie kolejnej linii dwuwagonowej na Żerań FSO wydatnie poprawi wymianę powietrza na Jagiellońskiej - czy naprawdę jest tam potrzeba takiego wzmocnienia podaży? (z 25 wagonów/h na 36 wagonów/h !)

Co z innymi ciągami?
Jelonki & Wolska <-> WZ - bylo 13/h, będzie 12/h. Znacząca poprawa...
Aleje Jerozolimskie sumarycznie - było 50/h, będzie 49/h. Może się zmieszczą
Aleje Jerozolimskie <-> Dw Wileński - było 10/h, będzie 6/h. Coraz lepiej...
Marszalkowska sumarycznie - było (z 15) 30/h, będzie 24/h. Lepiej...?
Dw. Wileński <-> Rondo Dmowskiego - było 20/h, będzie 12/h. Poprawa ?
trampas na moście - było 50/h, będzie 48/h. Coś ledwo "się uda utrzymać częste kursy"
wyjazdy z Bródna (40/h -> 36/h). Kiepsko...
Praktycznie tak samo jak dotychczas będzie w al. Krakowskiej (24/h -> 24/h) i na wyjazdach z Jelonek (23/h -> 24/h).
Co na trasie 20 - jeszcze nie wiadomo.
Lepiej będzie jedynie w al. JP II, Broniewskiego, Wołoskiej, Obozowej (tam trzeba rzeczywiście) i na Puławskiej oraz na Jagiellońskiej.

Rozpatrywałem godziny porannego szczytu

Naprawdę jest nam potrzebna ta reforma?

: 07 lut 2008, 19:42
autor: Dantte
Bródno ładnie dostanie. 4 rzadziej, sypnięcie świetnego układu 1 i 2. Co w zamian?

: 07 lut 2008, 19:46
autor: mariow
No dobra garśc nastepnych uwag:

- Na podbiciu czestotliwosci zyska bardzo Bródno. bedzie kilka pojazdów na h wiecej =D> .

- Skierowanie 23 przez Jagiellońską zapewni okolicom Pl. Hallera ładne połączenie tramwajowe z połnocną czescia centrum i to fajnie ale po co :!: takie ładowanie brygad na Jagiellońską na odcinku od Starzyńskiego do Żerania FSO ???. Przeciez pojawią sie tam trzy dwuwagonowe linie co 10' co da średnio tramwaj co 3,5'. Czy to jest tam potrzebne? Mam nadzieje że nie jest to robione pod Legionowo aby przypodobac sie szefowi.

- Moze wartoby przywrócic 16 na trase Piaski-Kielecka?

: 07 lut 2008, 19:52
autor: Glonojad
mariow pisze:No dobra garśc nastepnych uwag:

- Na podbiciu czestotliwosci zyska bardzo Bródno. bedzie kilka pojazdów na h wiecej =D> .
Zastanówmy się...

Jest 1 (15 kursów w szczycie porannym na godzinę), 2 (5), 3 (5), 4 (10), 25 (5) - łącznie 40 kursów na godzinę. Po południu - 35. Z czego na lewy brzeg - 30.

Będzie:

1 (12 kursów na godzinę), 2 (6), 3 (6), 4 (6), 25 (6) - łącznie 36 kursów na godzinę, z czego na lewy brzeg... 30.

O ile 1 nie będzie miało spektakularnego mikroszczytu, to będzie gorzej. Jeśli będzie miało 3 do 5 dodatków kursów rano, to te "kilka pojazdów więcej" jest tezą dość dyskusyjną...

: 07 lut 2008, 19:58
autor: mariow
inż. Glonojad pisze:1 (12 kursów na godzinę), 2 (6), 3 (6), 4 (6), 25 (6) - łącznie 36 kursów na godzinę, z czego na lewy brzeg... 30.
Sorry, pomerdłało mi się i policzyłem 12 kursów czwórki. mój błąd

: 07 lut 2008, 19:59
autor: Rosa
Rok temu ludzie nie mieścili się na r Waszyngtona do 25 jeżdżącej co 10 min i trzeba bylo wprowadzać nową linie a teraz nagle powracamy do przeszłości i znowu zostawiamy jako jedyne połączenie (tramwajowe) z Wileńskim 25.
No chyba że 512 wrzucą na m Poniatowskiego.

: 07 lut 2008, 20:05
autor: Glonojad
Rosa pisze:Rok temu ludzie nie mieścili się na r Waszyngtona do 25 jeżdżącej co 10 min i trzeba bylo wprowadzać nową linie a teraz nagle powracamy do przeszłości i znowu zostawiamy jako jedyne połączenie (tramwajowe) z Wileńskim 25.
Zauważ jednakże, że część z tych pasażerów którzy wówczas wypychali 25 pojedzie czwórką.

: 07 lut 2008, 20:17
autor: Rosa
Ale czy aż taka część?
Nie tylko przystanek Centrum jeździ 25 czy 46 i obcinanie w szczycie z 10 na 6 kursow/h a poza szczytem z 8 na 4/h jest przesadą i podejrzewam że i trzeba będzie szybko robic korekty. (z czym ZTMowi coś ostatnio nie wychodzi)

: 07 lut 2008, 20:19
autor: Glonojad
Hm... z moich obserwacji wynika, że 25 dojeżdża do Waszyntona już dość pełne...