Awarie się zdarzają i nie trwają wiecznie.Os0 pisze:Trzeba było kombinować i zbudować drugi tor do końca trasy.
Eksploatacja jednotoru na Boernerowo
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ale po co karczować? Może gdyby trochę poluzować zabezpieczenia na mijankach i rozbudować system rozpoznawania tramwaju (pierwszy czujnik i sygnalizator jakieś 50m przed zabezpieczeniem, tak żeby pierwszy tramwaj wjeżdżał na jednotor bez zatrzymywania i dodatkowe wyraźne oznaczenie zajętości - w takiej sytuacji jeśli dwa wagony kierują się na jednotor, oba wjeżdżają w bufor i zaczynają hamowanie i ten który dostaje czerwone wyhamowuje, a drugi dostaje zezwolenie bez wyhamowania do zera przyspiesza - jest bezpiecznie), nie byłoby problemów
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Proponuje wozy drabiniaste i paleczke sztafetowa. 100% skutecznosci i bezpieczenstwa
Proponuje jednak pogadac z jakims motorniczym ze slaskim doswiadczeniem o tym wspanialym ichnim systemie..
Proponuje jednak pogadac z jakims motorniczym ze slaskim doswiadczeniem o tym wspanialym ichnim systemie..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
A tak w ogóle ktoś zamierza zrobić coś, żeby dwudziestka zaczęła funkcjonować normalnie?
W piątek pasażerowie dziękowali motorniczemu, że w ogóle zjawił się (wcześniej była 50-minutowa przerwa). Brak drugiego toru na Żeraniu jest tylko częściowym problemem i nie zmienia tego, że tramwaje z miasta przyjeżdżają opóźnione.
I kolejne pytanie: jaki sens mają skróty z Żerania na Koło - tak żeby miekszańcy Boernerowa zupełnie byli pozbawieni przez jakiś czas tramwaju?
W piątek pasażerowie dziękowali motorniczemu, że w ogóle zjawił się (wcześniej była 50-minutowa przerwa). Brak drugiego toru na Żeraniu jest tylko częściowym problemem i nie zmienia tego, że tramwaje z miasta przyjeżdżają opóźnione.
I kolejne pytanie: jaki sens mają skróty z Żerania na Koło - tak żeby miekszańcy Boernerowa zupełnie byli pozbawieni przez jakiś czas tramwaju?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Prostowanie rozkładu, by następnym kursem na Żeraniu znów nie było bałaganu.MeWa pisze:jaki sens mają skróty z Żerania na Koło - tak żeby miekszańcy Boernerowa zupełnie byli pozbawieni przez jakiś czas tramwaju?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem