Strona 71 z 83

TW - skreś›lenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 26 lut 2016, 18:21
autor: Walas
MisiekK pisze:
beni pisze:Ciekawe co zrobią z 1222 po remoncie bo 1198 czeka szafot.
Skład z 1260. 1207 pójdzie na złom.
A to ten 1207 taki złom? Pare dni temu jak tym składem jechałem to nie wyglądał na takiego złego :-k

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 26 lut 2016, 19:10
autor: vernalisadonis
Co innego jechać, a co innego prowadzić pojazd i wiedzieć co mu dolega.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 26 lut 2016, 19:50
autor: Kelly
Do grona dołączył 1200+1201.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 27 lut 2016, 9:58
autor: Pablo-waw
vernalisadonis pisze:Co innego jechać, a co innego prowadzić pojazd i wiedzieć co mu dolega.
Oj tak, bylo na Mokotowie kilka takich szrotow, ze plakac sie na ich widok chcialo. A przyspieszenie i hamowanie idealne. Znowu np. 1462 mial (nie wiem jak po ostatnim NG) mega problem z przetwornica na Gdanskim (ale nie tylko) i kompletnie glupkowaty problem z szynowymi - wystarczylo dluzej walnac szynowymi (np. w ramach OC), a wywalalo bezpieczniki. Co gorsza, lampka od szynowych gasla dopiero po wywaleniu WSZYSTKICH szynowych - gdy wywalilo czesc, jedynie przygasala. Bardzo "fajna" niespodzianka...
Powyzsze jest cecha wszystkich Nm, zglosilem, nikt sie nie przejal.
I teraz rozsadnie myslac, ktory powinien isc na zlom? Stary, dziurawy jak sito trup z idealna mechanika, czy w miare nowy z masa problemow?

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 02 mar 2016, 23:06
autor: drobert
1198 stoi na hali już trochę zdekompletowany

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 03 mar 2016, 9:18
autor: mkm101
Pablo-waw pisze: I teraz rozsadnie myslac, ktory powinien isc na zlom? Stary, dziurawy jak sito trup z idealna mechanika, czy w miare nowy z masa problemow?
Moim zdaniem - ten pierwszy. Sypiącej się konstrukcji nie uratujesz, natomiast aparaturę i wózki możesz naprawić/podmienić

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 04 mar 2016, 9:17
autor: Pablo-waw
Kolejne cztery trupy poszly. Numerki na tramwarze - nie ma potrzeby dublowac.
W zwiazku z powyzszym pytanie: kiedy WRESZCIE potrojniaki?

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 04 mar 2016, 9:29
autor: pawcio
Jak się pojawi zawrotka na Wierzbnie. Na pewno nie wcześniej.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 04 mar 2016, 9:59
autor: mkm101
pawcio pisze:Jak się pojawi zawrotka na Wierzbnie. Na pewno nie wcześniej.
To znaczy - te aktualnie jeżdżące wcześniej (zakłada się że w tym roku). Ogólnie potrójniaki - faktycznie razem z uruchomieniem nawrotki.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 04 mar 2016, 10:00
autor: MisiekK
drobert pisze:1198 stoi na hali już trochę zdekompletowany
1222 za to już na T-3.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 04 mar 2016, 11:23
autor: Pablo-waw
mkm101 pisze:
pawcio pisze:Jak się pojawi zawrotka na Wierzbnie. Na pewno nie wcześniej.
To znaczy - te aktualnie jeżdżące wcześniej (zakłada się że w tym roku). Ogólnie potrójniaki - faktycznie razem z uruchomieniem nawrotki.
Czyli plan puszczenia toru na wprost do Wilanowskiej odszedl juz zupelnie w niebyt?
I skad ten osli upor do potrojniakow? Zysk zerowy, tylko problem dla wszystkich.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 04 mar 2016, 11:45
autor: MichalJ
Ale zdajesz sobie sprawę, że zawrotkę można zrobić w rok (no, trzy :) ), a nową linię tramwajową można mieć za 6 lat (realnie 10)?

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 04 mar 2016, 16:09
autor: pawcio
Potrójniaki zwiększają podaż nie wykorzystując większej przepustowości. A na 31 kluczowe były i chyba dalej są sloty na skręcie przy zajezdni.

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 04 mar 2016, 17:02
autor: MichalJ
Jest miejsce, gdzie pojedzie potrójniak, a nie pojadą dwa tramwaje?

TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

: 04 mar 2016, 18:27
autor: pawcio
Każde z pojedynczym otwarciem. Chyba większość relacji skrętnych tak ma.