Wyświetlacze

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 08 lip 2016, 18:25

Tyle, że motorniczy nie zawsze o tym wie. A restart wozu na linii 9 oznacza w niektórych godzinach obstrukcję na nakładce. Wiem, bo przerabiałem. Kasowniki mi wyłączało po zmianie kabiny i inaczej niż przez reset całego wozu nie szło ich włączyć.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

px33
Posty: 1594
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 08 lip 2016, 23:07

Wyrejestrował się pewnie jeden ze switchów jeżyków.
Co jest w takim switchu, że się zawiesza? Przecież to spokojnie mógłby być najprostszy niezarządzalny switch w jednym chipie, w którym praktycznie nic nie może się zawiesić. To że przez kawałek zmiany nie ma zapisu obrazu z kamer to też standard?

A nawet jeśli założymy, że zawieszenie się switcha (jak absurdalnie to by nie brzmiało), to może warto żeby każde urządzenie miało jakiś "heartbeat" albo serwis do sprawdzania statusu i żeby błędy wyświetlały się na terminalu.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 08 lip 2016, 23:25

Szeregowy_Równoległy pisze:Tyle, że motorniczy nie zawsze o tym wie.
Bo łatwiej jest zrobić foto komórką i wrzucić na forum od podejścia do kabiny i poinformowania.
Szeregowy_Równoległy pisze: Kasowniki mi wyłączało po zmianie kabiny i inaczej niż przez reset całego wozu nie szło ich włączyć.
NovaMedia rulez.
px33 pisze:Co jest w takim switchu, że się zawiesza? Przecież to spokojnie mógłby być najprostszy niezarządzalny switch w jednym chipie, w którym praktycznie nic nie może się zawiesić.
Ja piszę o _wyrejestrowaniu_ a nie zawieszeniu. Mam nadzieję, że motorniczy to odpisał gdzie trzeba. Wóz jest na gwarancji i jak producent to rozwiąże to mnie nie interesuje.
Wszystkie urządzenia w tramwaju muszą spełnić normę PN-EN 50155:2002, więc pierwszy z brzegu ze sklepu z półki się nie nadaje.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 08 lip 2016, 23:27

Motorniczy odpisał, ale dalej ma pewne wątpliwości, czy ktokolwiek potraktował to poważnie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 08 lip 2016, 23:30

Szeregowy_Równoległy pisze:Motorniczy odpisał, ale dalej ma pewne wątpliwości, czy ktokolwiek potraktował to poważnie.
Jak chodzi o twój zakład to odpisy są traktowane poważnie i są wystawiane reklamacje. Jak jest na innych - wiemy.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

px33
Posty: 1594
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 08 lip 2016, 23:52

Ja piszę o _wyrejestrowaniu_ a nie zawieszeniu.
Tym gorzej. Co to za pomysł żeby switch się w czymkolwiek rejestrował. Za cholerę nie potrafię sobie wyobrazić po co pół-pasywny element miałby gdziekolwiek zgłaszać swoją obecność i dlaczego miałoby to się odbijać na jego pracy. Nawet jeśli chcielibyśmy mieć sprytny zarządzalny switch z vlanami to i tak konfiguracja portów jest zawsze stała.
Wszystkie urządzenia w tramwaju muszą spełnić normę PN-EN 50155:2002, więc pierwszy z brzegu ze sklepu z półki się nie nadaje.
Ale pierwszy z brzegu ze sklepu z półki się nie zawiesza. Ani zwłaszcza nie rejestruje.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 09 lip 2016, 9:35

px33 pisze:Co to za pomysł żeby switch się w czymkolwiek rejestrował. Za cholerę nie potrafię sobie wyobrazić po co pół-pasywny element miałby gdziekolwiek zgłaszać swoją obecność i dlaczego miałoby to się odbijać na jego pracy.
Bo może nie jest pół-pasywny i spełnia jeszcze inne zadania. Wyjaśniać tego nie zamierzam, bo to OT.
px33 pisze:Ale pierwszy z brzegu ze sklepu z półki się nie zawiesza.
Owszem - przy zasilaniu z prawie idealnego 230V jaki jest w sieci zawodowej. Tyle, że taki w tramwaju działa przy dużym szczęściu pół godziny i później wyrzucasz go do śmietnika.
px33 pisze:Ani zwłaszcza nie rejestruje.
Skoro tak dobrze znasz układ i sposób działania systemów jakie są w tramwajach to zamiast marnować się na tym forum to się zatrudnij w serwisie producenta - zbawisz PESĘ od problemów z poddostawcami.

Tyle z mojej strony.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

px33
Posty: 1594
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 09 lip 2016, 10:02

Bo może nie jest pół-pasywny i spełnia jeszcze inne zadania. Wyjaśniać tego nie zamierzam, bo to OT.
Szkoda, bo naprawdę mnie interesuje jakie to funkcje można wpakować w switch, które wymagają komunikacji z systemem nadrzędnym i blokują jego działanie przy jakichś błędach.
Tyle, że taki w tramwaju działa przy dużym szczęściu pół godziny i później wyrzucasz go do śmietnika.
No, jakby podłączyć tramwajowe 24V do wejścia 12V routera to byłoby dobrze gdyby choć tyle podziałał ;)

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4780
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 lip 2016, 13:14

Z innej beczki: O co chodzi, że nagle numery prawie wszystkich linii autobusowych, które jeżdżą na objazdach z okazji szczytu, są zakończone kropką?
Obrazek

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 09 lip 2016, 15:18

Nagle i wszystkich? R&G chyba zawsze miały taki "ficzer", przynajmniej jeśli chodzi o wyświetlacze z tyłu.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4780
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 lip 2016, 15:37

Zakładam że to jakiś błąd. Nagle, bo kilka dni temu nic takiego nie było, a wczoraj chyba we wszystkich 111, 117, 138, 158, 507 jakie widziałem. Zarówno z przodu jak i z tyłu.
Obrazek

Flash8222
Posty: 7629
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 lip 2016, 16:15

Zawsze jak wbijane jest kraniec z dodatkowym napisem "Trasa zmieniona" to w R&G przy numerze linii będzie kropka. Wtedy jest wprowadzona trasa bez rozkładu.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4780
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 lip 2016, 20:18

Ooo, dzięki.
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 lip 2016, 21:50

"Przez czwórkę" to się chyba nazywa, prawda?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4780
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 lip 2016, 22:34

?
Obrazek

ODPOWIEDZ